Без дождя
Sport.ua в рамках талант-конкурса рассказывает о Гран-при Малайзии Формулы-1
- 11 апреля 2011, 19:51
- |
- 3527
- 29
Гран-Прі Малайзії 2011 видався на славу, попри відсутність дощу, який досить часто втручається у хід гонки, і про високу вірогідність якого (70%) попереджали синоптики.
Старт гонки вийшов дуже цікавим. На боліді Марка Веббера відмовив КЕРС і австралієць провалився з 3-го на 10-те місце. Нік Хайдфельд зміг прорватися на 2-ге, випередивши обох гонщиків МакЛарен та Фернандо Алонсо, який став 7-м. Три позиції виграв Віталій Петров, який мав шанс стати навіть 3-м, але повторити прорив свого напарника і випередити Хемілтона з Баттоном росіянин не зміг. Також маленький стартовий прорив здійснив Міхаель Шумахер, який дуже вдало проскочив між Камуі Кобаясі та Ніко Росбергом і також зміг опинитися попереду Веббера. Таким чином по завершенні першого кола залікова десятка набула наступного вигляду: Феттель, Хайдфельд, Хемілтон, Баттон, Петров, Масса, Алонсо, Шумахер, Кобаясі, Веббер.
Після першої зміни покришок ситуація була такою: Феттель - Хемілтон - Баттон - Алонсо - Хайдфельд - Веббер - Масса - Петров - ді Реста - Шумахер. Механіки Лотус Рено затрималися, обслуговуючи Хайдфельда, і німець з 2-го опустився на 5-те місце. На 17-му колі Алонсо обігнав Баттона, зайнявши третє місце. А на 22-му колі Феліпе Масса обігнав Марка Веббера в боротьбі за шосту позицію, колом пізніше Веббер поїхав на свою вже другу зупинку в боксах, де отримав м'який комплект гуми. Наступним в черзі міняти гуму став Баттон, а вже на 25-му колі Хемілтон отримав жорсткий тип покришок, Феттель, Алонсо, Файдфельд і Масса отримали м'які. Це дозволило поступово Баттону наближатися до Хемілтона.
Після другої хвилі зупинок ситуація дещо змінилася: Феттель - Хемілтон - Баттон - Алонсо - Веббер - Хайдфельд - Масса - Кобаясі (1 піт-стоп) - Петров - ді Реста. Японець їхав з тактикою тільки двох зупинок, а відтак мав берегти покришки, які на той час сильно зносилися. Цим на 33-му колі скористався Петров, обігнавши Камуі.
На тому ж 33-му колі Марк Веббер відкриває третю (і для більшості останню) хвилю піт-стопів. Саме під час третьої зупинки механіки МакЛарен трошки забарилися, обслуговуючи Хемілтона, що дозволило його напарнику вийти на 2-ге місце в гонці. Решта позицій не змінилася.
Таким чином Себастіан Феттель довів гонку до впевненої перемоги попри те, що з середини гонки КЕРС відмовив і на його боліді. Дженсон Баттон та Нік Хайдфельд доповнили призовий подіум Гран Прі. Це вже четверта поспіль перемога чинного чемпіона.
Вже по завершенні гонки стюарти покарали Фернандо Алонсо та Льюіса Хемілтона штрафом «проїзд по піт-лейн», який автоматично трансформується у 20 секунд штрафу після гонки. Алонсо був покараний за контакт з болідом (а точніше заднім правим колесом МакЛарен Льюіса) а британця покарали за неодноразову зміну траекторії при захисті своєї позиції.
З урахуванням штрафів фінішний протокол набув наступного вигляду:
1. С.Феттель Red Bull 1.37:39.832
2. Д.Баттон McLaren + 3.261
3. Н.Хайдфельд Lotus Renault + 25.075
4. М.Веббер Red Bull + 26.384
5. Ф.Масса Ferrari + 36.958
6. Ф.Алонсо Ferrari + 57.248
7. К.Кобаясі Sauber + 1:07.239
8. Л.Хемілтон McLaren + 1:09.957
9. М.Шумахер Mercedes + 1:24.896
10. П.ді Реста Force India + 1:31.563
11. А.Сутіл Force India + 1:45.000
12. Н.Росберг Mercedes + 1 коло
13. С.Буемі Toro Rosso + 1 коло
14. Х.Альгерсуарі Toro Rosso + 1 коло
15. Х.Ковалайнен Team Lotus + 1 коло
16. Т.Глок Marussia Virgin + 2 кола
17. В.Петров Lotus Renault + 4 кола
Hassassin
Hassassin