Забили автогол. Україна розгромлена Польщею і не поїде на Олімпіаду 2022

Підопічні Сергія Вітера позбулися всіх шансів на продовження боротьби

Забили автогол. Україна розгромлена Польщею і не поїде на Олімпіаду 2022
© Кадр моменту з автоголом з трансляції

7 лютого відбувся поєдинок 2-го туру хокейної кваліфікації на Олімпійські ігри 2022 між збірними Польщі та України.

Українська команда під керівництвом Сергія Вітера зазнала другої розгромної поразки в Нур-Султані (1:6). Україна відкрила рахунок зусиллями Павла Тарана, але потім пропустила 6 шайб від суперника. Тотальна домінація поляків вилилася в розгромний рахунок.

Особливо дивною була 4-та шайба червоно-білої команди. Точніше сказати, фантастично курйозний гол сама собі забила збірна України. Після кидка шайба влучила в поперечину зверху, вискочила на п'ятачок, а там розгублений захисник України просто взяв і рукою закинув шайбу у свої ворота. Оскільки автоголи в хокеї не фіксуються, шайба була записана на Колуша, який наносив кидок.

Sport.ua провів текстову онлайн-трансляцію матчу.

Нагадаємо, в першому турі 6 лютого Україна розгромно програла Казахстану (1:8), а Польща знищила Нідерланди (8:0). У 2-му турі також грають Казахстан і Нідерланди. А в 3-му турі 9 лютого зустрінуться: Нідерланди – Україна, Казахстан – Польща.

Кваліфікація ОІ-2022

2-й тур. Нур-Султан (Казахстан)

Польща – Україна – 6:1 (1:1, 2:0, 3:0)

Голи:
0:1
– 15:45. Таран (Алексюк, Буценко)
1:1 – 19:34. Старжинськи (Дзюбинськи)
2:1 – 27:19. Пшігодськи (Вайда, Марзец)
3:1 – 35:55. Марзец, мен.
4:1 – 40:44. Колуш, бол.
5:1 – 52:16. Капіца (Цюра, Беттахар)
6:1 – 55:11. Коморськи

Україна: Кучер, Гордюшин (вр.); Алексюк – Таран, Бабинець – Буценко – Благой; Мережко – Пангелов-Юлдашев, Міхнов – Кривошапкін – Німенко; Толстушко – Александров, Савченко – Гриценко – Ворона; Романенко – Григор'єв, Янішевський – Ромащенко – Костіков.

Головний тренер – Сергій Вітер.

Польща: Мюррей, Кілер (вр.); Колуш – Вайда, Хмелевськи – Парш – Езерськи; Костек – Цюра, Капіца – Нойпауер – Беттахар; Яскевич – Михайловськи, Дзюбинськи – Коморськи – Урбанович; Пшігодськи – Старжинськи – Марзец.

Головний тренер – Томек Валтонен.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(11 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 07.02.2020 15:29
    +1
    Какая нах олимпиада? У нас хоккей на любительском уровне! Как и весь спорт в целом.Куда не глянь везде пустые залы,стадионы. За какие деньги командам развиваться?
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 07.02.2020 15:25
    0
    DSH88, 07.02.2020 14:49
    Хм. Может мы сначала по уровню жизни подтянемся к США и Канаде, а уже потом будем сравнивать наши и ихние желания и возможности.
    Україні не треба тягнути рівень національної ліги до рівня НХЛ чи навіть КХЛ!
    Україні треба вивести національний чемпіонат на рівень шведського,де річний бюджет хокейних клубів-лідерів шведського хокею,які в останні роки постійно виграють Лігу Чемпіонів,складає тількі 5-6 мільйонів євро...Це доволі підйомні гроші для українського бізнесу для створення сильних 12-15 клубів для УХЛ! Доречі лідери ("Шахтар" і "Динамо"К) українських футбольних клубів мають річні бюджети мінімум по 50 і 30 мільйонів баксів відповідно...А в середньому по УПЛ ця цифра сягає 2-4 мільйона євро. А донецький "Донбас" ,в пору участі в КХЛ, мав річний бюджет в 22-25 мільйонів євро і реально збирався будувати хокейну арену на 12 000 місць...! Тобто гроші в українського бізнесу є...
    Тобто,при бажанні і поставленій задачи, сповна реально створити вищий дивізіон Української Хокейної Ліги(УХЛ) з 10–15 клубівна рівні шведської ліги...!
    DSH88
    online
      DSH88, 07.02.2020 15:19
    0
    Ivan-Bogun, 07.02.2020 15:00
    Шановний,українці вже як 29 років бажають покращити персональний рівень життя людини...Але час йде,а спортивна ганьба України стає ще більшою... Повір,що життя пересічної людини в Росії,Білорусі,Казахстані не кращі чим в Україні...А по деяким регіонам ще гірше...Особливо в провінціях...
    Але в цих державах державні керівники і бізнес розуміють наскількі важливі для країни великий спорт...! І хокей в безпосередньо!
    В Україні не треба тягнутись до НХЛ
    Ага а ещё этими странами отцы народов руководят и их дни рождения национальный праздник. Спасибо не надо. Я нормальные страны имел ввиду. Так что хоккей далекооооо не самый нужный и востребованный продукт в Украине. В любой стране интерес к спорту ну может к десятку видов. А остальное то удел энтузиастов-аматоров. Лучше тогда американский футбол развивать или регби, в разы интересней.
    Semiramida
      Semiramida, 07.02.2020 15:06
    +1
    Semiramida, 07.02.2020 15:05
    К сожалению, список можно продолжить - легендарным женским гандбольным киевским "Спартаком" Турчина, баскетбольным мужской "Будивельник" с Ткаченко и Белостенным, киевское "Динамо" по баскетболу - финалист Кубка Чемпионов, базовая команда сборной Украины, которая выиграла чемпионат Европы, киевское Динамо по водному поло с игроком сборной СССР Баркаловым.....
    женское киевское Динамо по баскетболу....
    Semiramida
      Semiramida, 07.02.2020 15:05
    +1
    Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:50
    Так,пам'ятаю славетний бориспільський "Колос"! Неодноразовий чемпіон СРСР і неодноразовий учасник єврокубків! Це ж величезний спортивний і хокейний бренд! І де зараз "Колос"...??? Де взагалі славетна бориспільська школа з хокею на траві?!?! Це просто ганьба спортивним державним діячам України! Це просто якась барижницька тупість чиновників і бізнесу...!!!
    К сожалению, список можно продолжить - легендарным женским гандбольным киевским "Спартаком" Турчина, баскетбольным мужской "Будивельник" с Ткаченко и Белостенным, киевское "Динамо" по баскетболу - финалист Кубка Чемпионов, базовая команда сборной Украины, которая выиграла чемпионат Европы, киевское Динамо по водному поло с игроком сборной СССР Баркаловым.....
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 07.02.2020 15:00
    -1
    DSH88, 07.02.2020 14:49
    Хм. Может мы сначала по уровню жизни подтянемся к США и Канаде, а уже потом будем сравнивать наши и ихние желания и возможности.
    Шановний,українці вже як 29 років бажають покращити персональний рівень життя людини...Але час йде,а спортивна ганьба України стає ще більшою... Повір,що життя пересічної людини в Росії,Білорусі,Казахстані не кращі чим в Україні...А по деяким регіонам ще гірше...Особливо в провінціях...
    Але в цих державах державні керівники і бізнес розуміють наскількі важливі для країни великий спорт...! І хокей в безпосередньо!
    В Україні не треба тягнутись до НХЛ
    Ove
      Ove, 07.02.2020 14:56
    -4
    stasina, 07.02.2020 14:08
    Власне, історія розвитку українського хокею - друга половина 70-х та розпаду СРСР. Партійні амбіції керівництва УРСР призвели до створення двох команд майстрів - спочатку Сокола, потім харківського Динамо. При них створили ДЮСШ і вихованці цих ДЮСШ 1970-х років народження і тягнули нашу збірну в еліті та на Олімпіаду.
    З розвалом СРСР капітал перетік від партії до олігархів, а їм, як власне і більшості українців, хокей зовсім не цікавий. Школи почали занепадати, але цей занепад відчувається із затримкою десь у років 15.
    Тому дуже смішно читати, що Пєтя засрав хокей, коли цей екзотичний для України вид спорту був на радарах років 10 завдяки тому, що наприкінці 1970-х в Києві захотіли, аби в них було не гірше, аніж у Москві, не тільки в футболі, але і в хокеї.
    Ага ток бронза Сокола в чемп СССР взята не воспитанниками местных ДЮСШ а приезжими хоками из Свердловска
    Ove
      Ove, 07.02.2020 14:52
    -1
    Al Zolo, 07.02.2020 13:57
    смешно-казахи -сейчас болтаются как мы-и что у них -нет хоккея? не всем быть канадцами но надо стремится к этому.... а наши стремятся догнать по уровню сборную Австралии по хоккею
    Ну казахи не болтаются как вы не стоит фантазировать
    ternow
      ternow, 07.02.2020 14:51
    -1
    Хоккей в Украине, увы, давно умер- и чинушам он на# ер сдался. Занимаются им только, увы, одни энтузиасты- им и хвала!
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:50
    +1
    Semiramida, 07.02.2020 14:42
    Когда-то занималась хоккеем на траве и играла за молодёжку бориспольского "Колоса". Тогда наши девочки из основы трижды играли в финале Кубка Чемпионов, трижды с голландками 1984, 1986, 1988 и трижды проигрывали (1:3 - дважды одной и той же и 0:4 другой женской команде из Голландии). Женская сборная Голландия была чемпионом мира и базировалась на этих двух клубах.
    Так,пам'ятаю славетний бориспільський "Колос"! Неодноразовий чемпіон СРСР і неодноразовий учасник єврокубків! Це ж величезний спортивний і хокейний бренд! І де зараз "Колос"...??? Де взагалі славетна бориспільська школа з хокею на траві?!?! Це просто ганьба спортивним державним діячам України! Це просто якась барижницька тупість чиновників і бізнесу...!!!
    DSH88
    online
      DSH88, 07.02.2020 14:49
    +4
    Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:44
    Канадські баскетбольні клуби ніколи не вигравали НБА і були повним дном...Але в один день в Торонто вирішили створити баскетбольний клуб "Торонто Репторс"! І ось вже цей клуб є останнім чемпіоном НБА...!
    І повірь,якщо би канадці чи американці поставили задачу зробити в себе найсильнішу футбольну лігу в світі і стати чемпіонами світу з футболу,то вони б цього досягли б на 100%!
    Просто треба спочатку ставити ясну ,з великим бажанням ,задачу,а потім іти до її виконання...!
    Хм. Может мы сначала по уровню жизни подтянемся к США и Канаде, а уже потом будем сравнивать наши и ихние желания и возможности.
    DSH88
    online
      DSH88, 07.02.2020 14:45
    +3
    Ну государство как бы и не должно финансировать профессиональный спорт, такого нет нигде. Да и чем скажите теперешняя власть 3Ебилов может хоть что-то профинансировать ... Котами,хомячками или попугайчиками.Да и честно говоря хоккей у нас в Украине далеко не самый популярный вид спорта, даже среди игровых на надцатом месте.
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:44
    0
    gnt32, 07.02.2020 14:04
    и не надо стремиться быть канадцами-там это религия,там канадцы рождаются с клюшками и это то,что они придумали,а вот футбол не их и они над этим не мучаются.
    Канадські баскетбольні клуби ніколи не вигравали НБА і були повним дном...Але в один день в Торонто вирішили створити баскетбольний клуб "Торонто Репторс"! І ось вже цей клуб є останнім чемпіоном НБА...!
    І повірь,якщо би канадці чи американці поставили задачу зробити в себе найсильнішу футбольну лігу в світі і стати чемпіонами світу з футболу,то вони б цього досягли б на 100%!
    Просто треба спочатку ставити ясну ,з великим бажанням ,задачу,а потім іти до її виконання...!
    Semiramida
      Semiramida, 07.02.2020 14:42
    +1
    Когда-то занималась хоккеем на траве и играла за молодёжку бориспольского "Колоса". Тогда наши девочки из основы трижды играли в финале Кубка Чемпионов, трижды с голландками 1984, 1986, 1988 и трижды проигрывали (1:3 - дважды одной и той же и 0:4 другой женской команде из Голландии). Женская сборная Голландия была чемпионом мира и базировалась на этих двух клубах.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 07.02.2020 14:42
    +1
    Будемо відверті. Хокей в Україні за часів союзу розвивався лише по вказівці партії. Більшість хокеїстів того ж Сокола не були етнічними українцями, як і тренери. Тому після розвалу совка ми ще тримались на старих запасах, коли ще були гравці виховані тією школою. Тому і падіння в прірву розпочалось всередині нульових, коли закінчили кар'єри кадри виховані ще при совку. Ми не є хокейною нацією, треба це прийняти і усвідомити. Так як і не є хокейними націями більша половина країн Європи. При найкращих розкладах, при вбухуванні у розвиток шалених грошей, ми зможемо максимум досягти рівня тіжї ж Польщі чи максимум якоїсь Австрії. Вище ми не пригнемо
    stasina
      stasina, 07.02.2020 14:35
    +3
    Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:27
    Це чергова жесть і ганьба не українців,а державних керівників України і міст...!!! Бо якщо держава не буде розвивати великий хокей в Україні,відроджувати клуби,будувати великі арени,хокейні школи по містам України,то ця ганьба буде тривати ще дуже довго...
    Уявіть,що бюджети шведських хокейних клубів вищого дивізіону складає тількі 5-6 мільйонів євро на рік...! А шведські клуби постійно останні років 5-7 виграють Лігу Чемпіонів Європи! І Що?! В Україні типу нема таких грошей на 10-12 клубів для вищого українського дивізіону,щоб піднімати на високий рівень чемпіонат України з хокею...???
    Чому не ремонтують вже існуючи хокейні арени в рівень відреставрованої арени "Дружба" в Донецьку?! В Києві є палац спорту на 7 000 місць! Де славетний багаторазовий чемпіон України - "Сокіл"?! Де відроджені неодноразові чемпіони України - київське "Динамо"?! СКА"Київ"?!київський "Арсенал"?! київський "Будівельник"("Червоний екскаватор")?!
    В Харкові є палац спорту на 4,500 місць! Чому харківське "Динамо" таке "дно" і грає на тренувальному майданчику?! Де неодноразові чемпіони України відроджені харківський "Локомотив"?! Харківський "Авангард"("Торпедо")?!
    В Северодонецьку є палац спорту на 5 000 місць! Де відроджений северодонецький "Хімік"?! Чому на цій арені не може грати тимчасово донецький "Донбас",поки звільнять Донецьк?!
    В Дніпрі є палац спорту "Метеор" на 5 000 місць! Де хокейний "Дніпро"?! Де "Метеор"?! Де чемпіон України в минулому – кам'янський "Хімік"?!
    В Одесі є палац спорту на 4 000 місць! Де хокейні "Чорноморець" , СКА "Одеса" і інші одеські спортивні бренди?!
    В Запоріжжі є палац спорту "Юність" на 3 500 місць! Де створені хокейні запоріжські клуби "Мотор" , "Металург" і інші запоріжські спортивні бренди!
    В Броварах теж є палац спорту "Термінал" на 1 500 місць,де теж можна створити хокейний клуб для УХЛ!
    Тобто тількі на вже існуючих потужностях в Україні можна створити сильну хокейну лігу на 16-18 клубів!
    Це означає,що Україною керують бариги-хохли...!!!Яким байдуже честь України,її міст і українців...
    По ходу треба організовувати і виходити на великі протести по містах! Бо в нас такі-чиновники,що "якщо грім не гряне,то вони не перехрестяться"... Україна поступово перетворюється на величезний базар продавців і спожівачив,яких цікавить тількі би побільше продати і спожити товарів і послуг... Ганьба такому керівництву крани,міст,а також великому бізнесу в Україні !!!
    А шведські клуби держава утримує чи вони за рахунок уболівальників живуть (квитки, мерч, ТБ, реальні спонсорські контракти)?
    Із державною підтримую дитяче-юнацького хокею повністю згоден, а от професійна ліга за рахунок держави - ну хз. Це або якщо царьок особистий фанат хокею (Лукашенко), або є великий попит, але його все одно не вистачає на комерційний професійний хокей (КХЛ).
    У нас ні того, ні того.
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:33
    +2
    stasina, 07.02.2020 14:08
    Власне, історія розвитку українського хокею - друга половина 70-х та розпаду СРСР. Партійні амбіції керівництва УРСР призвели до створення двох команд майстрів - спочатку Сокола, потім харківського Динамо. При них створили ДЮСШ і вихованці цих ДЮСШ 1970-х років народження і тягнули нашу збірну в еліті та на Олімпіаду.
    З розвалом СРСР капітал перетік від партії до олігархів, а їм, як власне і більшості українців, хокей зовсім не цікавий. Школи почали занепадати, але цей занепад відчувається із затримкою десь у років 15.
    Тому дуже смішно читати, що Пєтя засрав хокей, коли цей екзотичний для України вид спорту був на радарах років 10 завдяки тому, що наприкінці 1970-х в Києві захотіли, аби в них було не гірше, аніж у Москві, не тільки в футболі, але і в хокеї.
    Це чергова жесть і ганьба не українців,а державних керівників України і міст...!!! Бо якщо держава не буде розвивати великий хокей в Україні,відроджувати клуби,будувати великі арени,хокейні школи по містам України,то ця ганьба буде тривати ще дуже довго...
    Уявіть,що бюджети шведських хокейних клубів вищого дивізіону складає тількі 5-6 мільйонів євро на рік...! А шведські клуби постійно останні років 5-7 виграють Лігу Чемпіонів Європи! І Що?! В Україні типу нема таких грошей на 10-12 клубів для вищого українського дивізіону,щоб піднімати на високий рівень чемпіонат України з хокею...???
    Чому не ремонтують вже існуючи хокейні арени в рівень відреставрованої арени "Дружба" в Донецьку?! В Києві є палац спорту на 7 000 місць! Де славетний багаторазовий чемпіон України - "Сокіл"?! Де відроджені неодноразові чемпіони України - київське "Динамо"?! СКА"Київ"?!київський "Арсенал"?! київський "Будівельник"("Червоний екскаватор")?!
    В Харкові є палац спорту на 4,500 місць! Чому харківське "Динамо" таке "дно" і грає на тренувальному майданчику?! Де неодноразові чемпіони України відроджені харківський "Локомотив"?! Харківський "Авангард"("Торпедо")?!
    В Северодонецьку є палац спорту на 5 000 місць! Де відроджений северодонецький "Хімік"?! Чому на цій арені не може грати тимчасово донецький "Донбас",поки звільнять Донецьк?!
    В Дніпрі є палац спорту "Метеор" на 5 000 місць! Де хокейний "Дніпро"?! Де "Метеор"?! Де чемпіон України в минулому – кам'янський "Хімік"?!
    В Одесі є палац спорту на 4 000 місць! Де хокейні "Чорноморець" , СКА "Одеса" і інші одеські спортивні бренди?!
    В Запоріжжі є палац спорту "Юність" на 3 500 місць! Де створені хокейні запоріжські клуби "Мотор" , "Металург" і інші запоріжські спортивні бренди!
    В Броварах теж є палац спорту "Термінал" на 1 500 місць,де теж можна створити хокейний клуб для УХЛ!
    Тобто тількі на вже існуючих потужностях в Україні можна створити сильну хокейну лігу на 16-18 клубів!
    Це означає,що Україною керують бариги-хохли...!!!Яким байдуже честь України,її міст і українців...
    По ходу треба організовувати і виходити на великі протести по містах! Бо в нас такі-чиновники,що "якщо грім не гряне,то вони не перехрестяться"... Україна поступово перетворюється на величезний базар продавців і спожівачив,яких цікавить тількі би побільше продати і спожити товарів і послуг... Ганьба такому керівництву крани,міст,а також великому бізнесу в Україні !!!
    І нема чого кивати на "попередників"! Треба просто взяти і робити потрібні кроки і роботи!
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:27
    +2
    Maks7777, 07.02.2020 13:30
    Днооооо развалили спорт уроды особенного зимние виды....
    Це чергова жесть і ганьба не українців,а державних керівників України і міст...!!! Бо якщо держава не буде розвивати великий хокей в Україні,відроджувати клуби,будувати великі арени,хокейні школи по містам України,то ця ганьба буде тривати ще дуже довго...
    Уявіть,що бюджети шведських хокейних клубів вищого дивізіону складає тількі 5-6 мільйонів євро на рік...! А шведські клуби постійно останні років 5-7 виграють Лігу Чемпіонів Європи! І Що?! В Україні типу нема таких грошей на 10-12 клубів для вищого українського дивізіону,щоб піднімати на високий рівень чемпіонат України з хокею...???
    Чому не ремонтують вже існуючи хокейні арени в рівень відреставрованої арени "Дружба" в Донецьку?! В Києві є палац спорту на 7 000 місць! Де славетний багаторазовий чемпіон України - "Сокіл"?! Де відроджені неодноразові чемпіони України - київське "Динамо"?! СКА"Київ"?!київський "Арсенал"?! київський "Будівельник"("Червоний екскаватор")?!
    В Харкові є палац спорту на 4,500 місць! Чому харківське "Динамо" таке "дно" і грає на тренувальному майданчику?! Де неодноразові чемпіони України відроджені харківський "Локомотив"?! Харківський "Авангард"("Торпедо")?!
    В Северодонецьку є палац спорту на 5 000 місць! Де відроджений северодонецький "Хімік"?! Чому на цій арені не може грати тимчасово донецький "Донбас",поки звільнять Донецьк?!
    В Дніпрі є палац спорту "Метеор" на 5 000 місць! Де хокейний "Дніпро"?! Де "Метеор"?! Де чемпіон України в минулому – кам'янський "Хімік"?!
    В Одесі є палац спорту на 4 000 місць! Де хокейні "Чорноморець" , СКА "Одеса" і інші одеські спортивні бренди?!
    В Запоріжжі є палац спорту "Юність" на 3 500 місць! Де створені хокейні запоріжські клуби "Мотор" , "Металург" і інші запоріжські спортивні бренди!
    В Броварах теж є палац спорту "Термінал" на 1 500 місць,де теж можна створити хокейний клуб для УХЛ!
    Тобто тількі на вже існуючих потужностях в Україні можна створити сильну хокейну лігу на 16-18 клубів!
    Це означає,що Україною керують бариги-хохли...!!!Яким байдуже честь України,її міст і українців...
    По ходу треба організовувати і виходити на великі протести по містах! Бо в нас такі-чиновники,що "якщо грім не гряне,то вони не перехрестяться"... Україна поступово перетворюється на величезний базар продавців і спожівачив,яких цікавить тількі би побільше продати і спожити товарів і послуг... Ганьба такому керівництву крани,міст,а також великому бізнесу в Україні !!!
    Semiramida
      Semiramida, 07.02.2020 14:27
    +1
    stasina, 07.02.2020 14:20
    Тільки Барис у КХЛ, але ще три у ВХЛ - це Торпедо і ще Сариарка та Номад. Проте школи головне - у латвійців найслабша команда КХЛ, але завдяки школам вони як збірна на голову вище казахстанців.
    У латышей - Динамо Рига с традициями. Помню их советскую звезду - Балдериса. Также в Латвии есть Латвиес Берс (как-то так пишется). я давно не слежу за латвийским хоккеем. В Белорусии хорошая школа, там Лукашенко вкладывает деньги - он поклонник хоккея.
    Кстати, смеялась, как Путин в прошлом году во время показного хоккейного матча грохнулся на лёд, заехав на коврик.
    gnt32
      gnt32, 07.02.2020 14:24
    +4
    stasina, 07.02.2020 14:20
    Тільки Барис у КХЛ, але ще три у ВХЛ - це Торпедо і ще Сариарка та Номад. Проте школи головне - у латвійців найслабша команда КХЛ, але завдяки школам вони як збірна на голову вище казахстанців.
    у латышей есть школа хоккея ,они первую официальную игру,как сборная провела в 1932 году.
    stasina
      stasina, 07.02.2020 14:08
    +8
    Власне, історія розвитку українського хокею - друга половина 70-х та розпаду СРСР. Партійні амбіції керівництва УРСР призвели до створення двох команд майстрів - спочатку Сокола, потім харківського Динамо. При них створили ДЮСШ і вихованці цих ДЮСШ 1970-х років народження і тягнули нашу збірну в еліті та на Олімпіаду.
    З розвалом СРСР капітал перетік від партії до олігархів, а їм, як власне і більшості українців, хокей зовсім не цікавий. Школи почали занепадати, але цей занепад відчувається із затримкою десь у років 15.
    Тому дуже смішно читати, що Пєтя засрав хокей, коли цей екзотичний для України вид спорту був на радарах років 10 завдяки тому, що наприкінці 1970-х в Києві захотіли, аби в них було не гірше, аніж у Москві, не тільки в футболі, але і в хокеї.
    Александр Кочуров
      Александр Кочуров, 07.02.2020 13:25
    +7
    Влетают всем)))) Это показатель УХЛ!!!
    gnt32
      gnt32, 07.02.2020 14:01
    +5
    Al Zolo, 07.02.2020 13:57
    смешно-казахи -сейчас болтаются как мы-и что у них -нет хоккея? не всем быть канадцами но надо стремится к этому.... а наши стремятся догнать по уровню сборную Австралии по хоккею
    мне глубоко покуй сборная Казахстана и есть ли у них хоккей или нет,сейчас разговор о том ,что хоккея нет у нас и это падение началось не вчера и не сегодня ,это падение началось лет 20,но если говорить честно хоккея у нас и не было,были вспышки ,но это не система,это исключение из правил.
    common_sense
    online
      common_sense, 07.02.2020 13:43
    +5
    Коментар згорнуто. Показати
    жесть?) у нас в Украине когда-то был хоккей?) любительская сборная, любительский чемп. чего ожидать то?
    DSH88
    online
      DSH88, 07.02.2020 14:49
    +4
    Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:44
    Канадські баскетбольні клуби ніколи не вигравали НБА і були повним дном...Але в один день в Торонто вирішили створити баскетбольний клуб "Торонто Репторс"! І ось вже цей клуб є останнім чемпіоном НБА...!
    І повірь,якщо би канадці чи американці поставили задачу зробити в себе найсильнішу футбольну лігу в світі і стати чемпіонами світу з футболу,то вони б цього досягли б на 100%!
    Просто треба спочатку ставити ясну ,з великим бажанням ,задачу,а потім іти до її виконання...!
    Хм. Может мы сначала по уровню жизни подтянемся к США и Канаде, а уже потом будем сравнивать наши и ихние желания и возможности.
    gnt32
      gnt32, 07.02.2020 14:24
    +4
    stasina, 07.02.2020 14:20
    Тільки Барис у КХЛ, але ще три у ВХЛ - це Торпедо і ще Сариарка та Номад. Проте школи головне - у латвійців найслабша команда КХЛ, але завдяки школам вони як збірна на голову вище казахстанців.
    у латышей есть школа хоккея ,они первую официальную игру,как сборная провела в 1932 году.
    Semiramida
      Semiramida, 07.02.2020 14:20
    +4
    gnt32, 07.02.2020 14:15
    ну и славненько,удачи им в их попытках подняться в классе,кстати сборная Украины (усср) встречалась со сборной Казахстана(ксср) еще в далеком 1962 году на I зимней Спартакиаде народов СССР и победили 5-3,что позволило занять четвертое место.
    Помню, как ходила в 1989-1990 годах на товарищескую серию клубов НХЛ в СССР: матчи Сокол (Киев) - Калгари Флеймс (Канада) 2:5, Тогда Калгари выиграл регулярный чемпионат Канады и приехала в Киев в качестве победителя, а также Сокол - Миннесота Норд Старз (Канада) 5:0 . Минессота в тот год стала финалистом Кубка Стенли! У меня даже красивые программки на эти матчи сохранились: с Калгари - красная, с Миннисотой - синяя.
    DSH88
    online
      DSH88, 07.02.2020 14:45
    +3
    Ну государство как бы и не должно финансировать профессиональный спорт, такого нет нигде. Да и чем скажите теперешняя власть 3Ебилов может хоть что-то профинансировать ... Котами,хомячками или попугайчиками.Да и честно говоря хоккей у нас в Украине далеко не самый популярный вид спорта, даже среди игровых на надцатом месте.
    stasina
      stasina, 07.02.2020 14:35
    +3
    Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:27
    Це чергова жесть і ганьба не українців,а державних керівників України і міст...!!! Бо якщо держава не буде розвивати великий хокей в Україні,відроджувати клуби,будувати великі арени,хокейні школи по містам України,то ця ганьба буде тривати ще дуже довго...
    Уявіть,що бюджети шведських хокейних клубів вищого дивізіону складає тількі 5-6 мільйонів євро на рік...! А шведські клуби постійно останні років 5-7 виграють Лігу Чемпіонів Європи! І Що?! В Україні типу нема таких грошей на 10-12 клубів для вищого українського дивізіону,щоб піднімати на високий рівень чемпіонат України з хокею...???
    Чому не ремонтують вже існуючи хокейні арени в рівень відреставрованої арени "Дружба" в Донецьку?! В Києві є палац спорту на 7 000 місць! Де славетний багаторазовий чемпіон України - "Сокіл"?! Де відроджені неодноразові чемпіони України - київське "Динамо"?! СКА"Київ"?!київський "Арсенал"?! київський "Будівельник"("Червоний екскаватор")?!
    В Харкові є палац спорту на 4,500 місць! Чому харківське "Динамо" таке "дно" і грає на тренувальному майданчику?! Де неодноразові чемпіони України відроджені харківський "Локомотив"?! Харківський "Авангард"("Торпедо")?!
    В Северодонецьку є палац спорту на 5 000 місць! Де відроджений северодонецький "Хімік"?! Чому на цій арені не може грати тимчасово донецький "Донбас",поки звільнять Донецьк?!
    В Дніпрі є палац спорту "Метеор" на 5 000 місць! Де хокейний "Дніпро"?! Де "Метеор"?! Де чемпіон України в минулому – кам'янський "Хімік"?!
    В Одесі є палац спорту на 4 000 місць! Де хокейні "Чорноморець" , СКА "Одеса" і інші одеські спортивні бренди?!
    В Запоріжжі є палац спорту "Юність" на 3 500 місць! Де створені хокейні запоріжські клуби "Мотор" , "Металург" і інші запоріжські спортивні бренди!
    В Броварах теж є палац спорту "Термінал" на 1 500 місць,де теж можна створити хокейний клуб для УХЛ!
    Тобто тількі на вже існуючих потужностях в Україні можна створити сильну хокейну лігу на 16-18 клубів!
    Це означає,що Україною керують бариги-хохли...!!!Яким байдуже честь України,її міст і українців...
    По ходу треба організовувати і виходити на великі протести по містах! Бо в нас такі-чиновники,що "якщо грім не гряне,то вони не перехрестяться"... Україна поступово перетворюється на величезний базар продавців і спожівачив,яких цікавить тількі би побільше продати і спожити товарів і послуг... Ганьба такому керівництву крани,міст,а також великому бізнесу в Україні !!!
    А шведські клуби держава утримує чи вони за рахунок уболівальників живуть (квитки, мерч, ТБ, реальні спонсорські контракти)?
    Із державною підтримую дитяче-юнацького хокею повністю згоден, а от професійна ліга за рахунок держави - ну хз. Це або якщо царьок особистий фанат хокею (Лукашенко), або є великий попит, але його все одно не вистачає на комерційний професійний хокей (КХЛ).
    У нас ні того, ні того.
    Александр Шевченко
      Александр Шевченко, 07.02.2020 17:16
    +2
    Ivan-Bogun, 07.02.2020 16:43
    В Росії достатньо високий рівень життя тількі в Москві, Пітері, Казані і ще пару-тройка мільйонників...І то ,рівень корупції просто жесть...Решта провенційних російських регіонів це дно...
    Але це не впливає на рівень російського хокею...Бо Росії ,є традиції,а саме головне (на відміну українського державного керівництва всіх років нещалежності,)розуміння державного керівництва вплив великого спорту (і хокея безпосередньо) і перемог в ньому в будуванні державної нації...
    Так традиции тоже не стоит исключать. Тем более вы сами ответили на свой вопрос. У рашки, у которой имперские замашки и для которой спорт это основа показать свое вяличие, по этому они лучше проведут пенсионную реформу, заберут бабки у пенсионеров, у врачей, учителей на местах и отдадут их всяким хоккеистам и безумным тренерам типа грузинки Тутберидзе в фигурном катании, которые ради этого вЯличие будут детей насиловать непомерными нагрузками и все ради того показания вЯличие своим же рассиянцам. Это не наша система и не система цивилизованного мира.
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:33
    +2
    stasina, 07.02.2020 14:08
    Власне, історія розвитку українського хокею - друга половина 70-х та розпаду СРСР. Партійні амбіції керівництва УРСР призвели до створення двох команд майстрів - спочатку Сокола, потім харківського Динамо. При них створили ДЮСШ і вихованці цих ДЮСШ 1970-х років народження і тягнули нашу збірну в еліті та на Олімпіаду.
    З розвалом СРСР капітал перетік від партії до олігархів, а їм, як власне і більшості українців, хокей зовсім не цікавий. Школи почали занепадати, але цей занепад відчувається із затримкою десь у років 15.
    Тому дуже смішно читати, що Пєтя засрав хокей, коли цей екзотичний для України вид спорту був на радарах років 10 завдяки тому, що наприкінці 1970-х в Києві захотіли, аби в них було не гірше, аніж у Москві, не тільки в футболі, але і в хокеї.
    Це чергова жесть і ганьба не українців,а державних керівників України і міст...!!! Бо якщо держава не буде розвивати великий хокей в Україні,відроджувати клуби,будувати великі арени,хокейні школи по містам України,то ця ганьба буде тривати ще дуже довго...
    Уявіть,що бюджети шведських хокейних клубів вищого дивізіону складає тількі 5-6 мільйонів євро на рік...! А шведські клуби постійно останні років 5-7 виграють Лігу Чемпіонів Європи! І Що?! В Україні типу нема таких грошей на 10-12 клубів для вищого українського дивізіону,щоб піднімати на високий рівень чемпіонат України з хокею...???
    Чому не ремонтують вже існуючи хокейні арени в рівень відреставрованої арени "Дружба" в Донецьку?! В Києві є палац спорту на 7 000 місць! Де славетний багаторазовий чемпіон України - "Сокіл"?! Де відроджені неодноразові чемпіони України - київське "Динамо"?! СКА"Київ"?!київський "Арсенал"?! київський "Будівельник"("Червоний екскаватор")?!
    В Харкові є палац спорту на 4,500 місць! Чому харківське "Динамо" таке "дно" і грає на тренувальному майданчику?! Де неодноразові чемпіони України відроджені харківський "Локомотив"?! Харківський "Авангард"("Торпедо")?!
    В Северодонецьку є палац спорту на 5 000 місць! Де відроджений северодонецький "Хімік"?! Чому на цій арені не може грати тимчасово донецький "Донбас",поки звільнять Донецьк?!
    В Дніпрі є палац спорту "Метеор" на 5 000 місць! Де хокейний "Дніпро"?! Де "Метеор"?! Де чемпіон України в минулому – кам'янський "Хімік"?!
    В Одесі є палац спорту на 4 000 місць! Де хокейні "Чорноморець" , СКА "Одеса" і інші одеські спортивні бренди?!
    В Запоріжжі є палац спорту "Юність" на 3 500 місць! Де створені хокейні запоріжські клуби "Мотор" , "Металург" і інші запоріжські спортивні бренди!
    В Броварах теж є палац спорту "Термінал" на 1 500 місць,де теж можна створити хокейний клуб для УХЛ!
    Тобто тількі на вже існуючих потужностях в Україні можна створити сильну хокейну лігу на 16-18 клубів!
    Це означає,що Україною керують бариги-хохли...!!!Яким байдуже честь України,її міст і українців...
    По ходу треба організовувати і виходити на великі протести по містах! Бо в нас такі-чиновники,що "якщо грім не гряне,то вони не перехрестяться"... Україна поступово перетворюється на величезний базар продавців і спожівачив,яких цікавить тількі би побільше продати і спожити товарів і послуг... Ганьба такому керівництву крани,міст,а також великому бізнесу в Україні !!!
    І нема чого кивати на "попередників"! Треба просто взяти і робити потрібні кроки і роботи!
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:27
    +2
    Maks7777, 07.02.2020 13:30
    Днооооо развалили спорт уроды особенного зимние виды....
    Це чергова жесть і ганьба не українців,а державних керівників України і міст...!!! Бо якщо держава не буде розвивати великий хокей в Україні,відроджувати клуби,будувати великі арени,хокейні школи по містам України,то ця ганьба буде тривати ще дуже довго...
    Уявіть,що бюджети шведських хокейних клубів вищого дивізіону складає тількі 5-6 мільйонів євро на рік...! А шведські клуби постійно останні років 5-7 виграють Лігу Чемпіонів Європи! І Що?! В Україні типу нема таких грошей на 10-12 клубів для вищого українського дивізіону,щоб піднімати на високий рівень чемпіонат України з хокею...???
    Чому не ремонтують вже існуючи хокейні арени в рівень відреставрованої арени "Дружба" в Донецьку?! В Києві є палац спорту на 7 000 місць! Де славетний багаторазовий чемпіон України - "Сокіл"?! Де відроджені неодноразові чемпіони України - київське "Динамо"?! СКА"Київ"?!київський "Арсенал"?! київський "Будівельник"("Червоний екскаватор")?!
    В Харкові є палац спорту на 4,500 місць! Чому харківське "Динамо" таке "дно" і грає на тренувальному майданчику?! Де неодноразові чемпіони України відроджені харківський "Локомотив"?! Харківський "Авангард"("Торпедо")?!
    В Северодонецьку є палац спорту на 5 000 місць! Де відроджений северодонецький "Хімік"?! Чому на цій арені не може грати тимчасово донецький "Донбас",поки звільнять Донецьк?!
    В Дніпрі є палац спорту "Метеор" на 5 000 місць! Де хокейний "Дніпро"?! Де "Метеор"?! Де чемпіон України в минулому – кам'янський "Хімік"?!
    В Одесі є палац спорту на 4 000 місць! Де хокейні "Чорноморець" , СКА "Одеса" і інші одеські спортивні бренди?!
    В Запоріжжі є палац спорту "Юність" на 3 500 місць! Де створені хокейні запоріжські клуби "Мотор" , "Металург" і інші запоріжські спортивні бренди!
    В Броварах теж є палац спорту "Термінал" на 1 500 місць,де теж можна створити хокейний клуб для УХЛ!
    Тобто тількі на вже існуючих потужностях в Україні можна створити сильну хокейну лігу на 16-18 клубів!
    Це означає,що Україною керують бариги-хохли...!!!Яким байдуже честь України,її міст і українців...
    По ходу треба організовувати і виходити на великі протести по містах! Бо в нас такі-чиновники,що "якщо грім не гряне,то вони не перехрестяться"... Україна поступово перетворюється на величезний базар продавців і спожівачив,яких цікавить тількі би побільше продати і спожити товарів і послуг... Ганьба такому керівництву крани,міст,а також великому бізнесу в Україні !!!
    Звичайно Я
      Звичайно Я, 07.02.2020 15:41
    +1
    і кому потрібен такий хокей ?
    ну нахр..н туди їхати і позоритися ?
    ..або візьміть 5-10 гравців українського походження з Канади (так як це роблять казахи,мадяри,корейці,румуни..) і їдьте вигравати,або з цими кривоногими нікуди не їздіть і не позортися,бо хватить вже позору ...вам мало цих неотесаних Зелепугів при владі ? цілий світ рже...
    DSH88
    online
      DSH88, 07.02.2020 15:40
    +1
    Ivan-Bogun, 07.02.2020 15:25
    Україні не треба тягнути рівень національної ліги до рівня НХЛ чи навіть КХЛ!
    Україні треба вивести національний чемпіонат на рівень шведського,де річний бюджет хокейних клубів-лідерів шведського хокею,які в останні роки постійно виграють Лігу Чемпіонів,складає тількі 5-6 мільйонів євро...Це доволі підйомні гроші для українського бізнесу для створення сильних 12-15 клубів для УХЛ! Доречі лідери ("Шахтар" і "Динамо"К) українських футбольних клубів мають річні бюджети мінімум по 50 і 30 мільйонів баксів відповідно...А в середньому по УПЛ ця цифра сягає 2-4 мільйона євро. А донецький "Донбас" ,в пору участі в КХЛ, мав річний бюджет в 22-25 мільйонів євро і реально збирався будувати хокейну арену на 12 000 місць...! Тобто гроші в українського бізнесу є...
    Тобто,при бажанні і поставленій задачи, сповна реально створити вищий дивізіон Української Хокейної Ліги(УХЛ) з 10–15 клубівна рівні шведської ліги...!
    Та может можно сделать ... А зачем ... ? Сейчас футбол скатился по посещаемости ниже плинтуса. Кто будет ходить на хоккей уровень которого будет в разы ниже чем теперешнего футбола. 50-100 человек... Так для чего огород городить ... При совке было ДВЕ Украинские команды которые ничего не добились , а в других игровых видах в разы больше и были там чемпионами и т.д.и т.п. Так что если и развивать то есть другие виды спорта с традициями. А хоккей ... ну как и бейсбол пусть будет пусть играют кому хочется.
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 07.02.2020 15:29
    +1
    Какая нах олимпиада? У нас хоккей на любительском уровне! Как и весь спорт в целом.Куда не глянь везде пустые залы,стадионы. За какие деньги командам развиваться?
    Semiramida
      Semiramida, 07.02.2020 15:06
    +1
    Semiramida, 07.02.2020 15:05
    К сожалению, список можно продолжить - легендарным женским гандбольным киевским "Спартаком" Турчина, баскетбольным мужской "Будивельник" с Ткаченко и Белостенным, киевское "Динамо" по баскетболу - финалист Кубка Чемпионов, базовая команда сборной Украины, которая выиграла чемпионат Европы, киевское Динамо по водному поло с игроком сборной СССР Баркаловым.....
    женское киевское Динамо по баскетболу....
    Semiramida
      Semiramida, 07.02.2020 15:05
    +1
    Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:50
    Так,пам'ятаю славетний бориспільський "Колос"! Неодноразовий чемпіон СРСР і неодноразовий учасник єврокубків! Це ж величезний спортивний і хокейний бренд! І де зараз "Колос"...??? Де взагалі славетна бориспільська школа з хокею на траві?!?! Це просто ганьба спортивним державним діячам України! Це просто якась барижницька тупість чиновників і бізнесу...!!!
    К сожалению, список можно продолжить - легендарным женским гандбольным киевским "Спартаком" Турчина, баскетбольным мужской "Будивельник" с Ткаченко и Белостенным, киевское "Динамо" по баскетболу - финалист Кубка Чемпионов, базовая команда сборной Украины, которая выиграла чемпионат Европы, киевское Динамо по водному поло с игроком сборной СССР Баркаловым.....
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 07.02.2020 14:50
    +1
    Semiramida, 07.02.2020 14:42
    Когда-то занималась хоккеем на траве и играла за молодёжку бориспольского "Колоса". Тогда наши девочки из основы трижды играли в финале Кубка Чемпионов, трижды с голландками 1984, 1986, 1988 и трижды проигрывали (1:3 - дважды одной и той же и 0:4 другой женской команде из Голландии). Женская сборная Голландия была чемпионом мира и базировалась на этих двух клубах.
    Так,пам'ятаю славетний бориспільський "Колос"! Неодноразовий чемпіон СРСР і неодноразовий учасник єврокубків! Це ж величезний спортивний і хокейний бренд! І де зараз "Колос"...??? Де взагалі славетна бориспільська школа з хокею на траві?!?! Це просто ганьба спортивним державним діячам України! Це просто якась барижницька тупість чиновників і бізнесу...!!!
    Semiramida
      Semiramida, 07.02.2020 14:42
    +1
    Когда-то занималась хоккеем на траве и играла за молодёжку бориспольского "Колоса". Тогда наши девочки из основы трижды играли в финале Кубка Чемпионов, трижды с голландками 1984, 1986, 1988 и трижды проигрывали (1:3 - дважды одной и той же и 0:4 другой женской команде из Голландии). Женская сборная Голландия была чемпионом мира и базировалась на этих двух клубах.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 07.02.2020 14:42
    +1
    Будемо відверті. Хокей в Україні за часів союзу розвивався лише по вказівці партії. Більшість хокеїстів того ж Сокола не були етнічними українцями, як і тренери. Тому після розвалу совка ми ще тримались на старих запасах, коли ще були гравці виховані тією школою. Тому і падіння в прірву розпочалось всередині нульових, коли закінчили кар'єри кадри виховані ще при совку. Ми не є хокейною нацією, треба це прийняти і усвідомити. Так як і не є хокейними націями більша половина країн Європи. При найкращих розкладах, при вбухуванні у розвиток шалених грошей, ми зможемо максимум досягти рівня тіжї ж Польщі чи максимум якоїсь Австрії. Вище ми не пригнемо
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності