Розробники PUBG звернулися до ChatGPT, щоб уникнути виплати $250 млн

У судовому звіті йдеться, що керівництво шукало поради у ШІ щодо скасування earn-out

Видавець таких ігор як Subnautica та PUBG, компанія Krafton, яка нині судиться з трьома колишніми керівниками розробки, нібито консультувалася з ChatGPT, щоб знайти спосіб уникнути величезної виплати.

Більше новин кіберспорту читайте у Telegram-каналі Кіберспорт на Sport.ua

Йдеться про конфлікт між Krafton та розробником Unknown Worlds, який (технічно) також подав зустрічний позов проти колишніх керівників. Ситуація виникла після того, як Krafton відклала реліз Subnautica 2 - рішення, що позбавило Unknown Worlds можливості отримати бонус у $250 мільйонів.

Як повідомляє Kotaku, у досудовому поданні, підготовленому від імені трьох екс-лідів - Чарльза Клівленда, Адама Макґвайра та Едварда Ґілла, - стверджується, що «Krafton звільнила Засновників і захопила контроль над Unknown Worlds, аби уникнути earn-out виплати». У документі йдеться, що внутрішній секретний проєкт «Project X» був спрямований на те, щоб «домовитися» щодо earn-out або провести «поглинання». Коли засновники відмовилися, поглинання визнали «легшим» варіантом.

Також подання містить фрагмент листування між генеральним директором Krafton Кім Чан-Ханом та керівником глобальних операцій Річардом Юном, де останній прямо згадує можливість поглинання.

Крім цього, у звіті стверджується, що Krafton вважала покупку Unknown Worlds переплатою, що й спонукало їх уникнути виплати у $250 мільйонів. Аби знайти спосіб це зробити, Кім нібито звернувся до ChatGPT. У документі зазначено:

«Кім звернувся до штучного інтелекту, щоб обміркувати, як уникнути сплати earn-out. ChatGPT також порадив, що буде «складно скасувати earn-out»».

Засновники також заявляють, що Krafton не надала доказів цього листування з ChatGPT, і «коли їх притиснули, підтвердили, що ці дані більше не існують».

Автор оригінального тексту іронізує: якби він був великим видавцем із потужним бюджетом і не хотів платити $250 мільйонів, то навряд чи покладався б на чат-бот, відомий ненадійністю - хай навіть сам жартома назвав його «надійним».

Наостанок згадується, що Krafton запустила програму добровільних звільнень, заявляючи про бажання «оптимізувати виробництво ігор» через активніше використання генеративного ШІ - що автор коментує з очевидним скепсисом.

Максим Черніцин Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 05 грудня 2025, 15:41 14

Президент США буде нагороджений під час жеребкування ЧС-2026