Нові правила у Ф1. Два піт-стопи, впізнавані лівреї та охолодження пілотів

Відбулось останнє засідання FIA у 2025 році

14 листопада в офісах FIA у Лондоні відбулося четверте та фінальне засідання Комісії Формули-1 у 2025 році. Засідання провели директор FIA з одно-місцевих болідів Ніколас Томбазіс та президент і CEO FOM Стефано Доменікалі.

Під час зустрічі обговорювалися оновлення технічного, спортивного, фінансового та операційного регламентів на сезон 2026 року. Остаточні пропозиції будуть подані до Всесвітньої ради автоспорту 10 грудня.

Основні теми засідання:

Технічний та спортивний регламент 2026 року

На засіданні Комісії Формули-1 обговорювалася можливість введення обов'язкових двох піт-стопів для всіх гран-прі. Крім того, учасники зустрічі розглядали зміни у технічних параметрах шин, обмеженнях їхнього ресурсу та можливості використання під час гонки трьох різних типів шин.

Наразі жодних конкретних рішень ухвалено не було, проте учасники домовилися, що дискусії з цього питання продовжаться на початку сезону 2026 року, з урахуванням аналізу даних команд та тестувань Піреллі.

Крім того ведуться роботи щодо змін в аеродинамічних тестах для приведення Формули-1 у відповідність до сучасних технологій моделювання та симуляцій, з урахуванням контролю витрат.

Лівреї болідів та номери пілотів

Комісія ухвалила нові правила щодо зовнішнього оформлення болідів. Відтепер не менше 55% поверхні машини, що видно збоку та зверху, має бути покрито фарбою або наклейками. Це рішення покликане збільшити візуальну різницю між командами та зробити боліди більш впізнаваними на трасі.

Крім того, обговорювалася можливість зміни постійних гоночних номерів пілотів протягом кар'єри. Комісія схвалила цю пропозицію, відкривши пілотам більшу свободу у виборі номерів на різних етапах кар'єри.

Система охолодження пілота

На засіданні також розглядалося обов'язкове впровадження системи охолодження пілота (DCS) у сезоні 2026 року. Було обговорено нові конструкції самої системи та охолоджувальних костюмів, а також можливість збільшення допустимої ваги DCS. Додаткову інформацію та зворотний зв'язок щодо цих змін планується отримати від пілотів через GPDA.

Олександр Ляшецький Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Авто/мото | 07 грудня 2025, 17:05 0

Пілот розплакався після гонки