Ферстаппен націлився на 5-й титул, проблеми Піастрі, Леклер показав клас

Пілот Ред Булла знову переміг і повернувся у гонку за титул

Гонка Формули-1 у США подарувала вболівальникам черговий класний виступ Макса Ферстаппена, показала клас Шарля Леклера і підкреслила проблеми Оскара Піастрі.

Спринти

Фінальний відрізок сезону буде наповнений спринтерськими перегонами, і нехай багато хто їх не любить, однак у нинішній чемпіонській боротьбі кожен пункт справді важливий, тому спринти становлять інтерес. А тим більше такий, який ми побачили у США. Завал на старті, який вибив з боротьби Ландо Норріса і Оскара Піастрі, а також перемога Макса Ферстаппена і подіум для Карлоса Сайнса на Вільямсі.

Допис, поширений FORMULA 1® (@f1)

Заїзд вийшов таким динамічним, що було навіть шкода, що він тривав лише 19 кіл. Звичайно, тут важливим є правильний підбір траси, і етап у США показав, що спринти можуть бути яскравим моментом гоночного вікенду. Далі на нас чекають спринтерські перегони у Бразилії і Катарі, що дає надію на класну боротьбу.

Макс прямо заявив, що хоче титул

Останні півтора-два місяці Макс Ферстаппен нічого конкретно не говорив з приводу своїх шансів на п'ятий поспіль чемпіонський титул. Мовляв, можливо, так, можливо, ні. А що йому казати, якщо ще нещодавно відставання від лідера загального заліку Оскара Піастрі складало 100 очок? Тепер Ферстаппен виграв три з п'яти останніх гонок і ще у двох фінішував другим, а відставання від Піастрі скоротилося до 40 очок за п'ять етапів до кінця з двома спринт-вікендами.

Допис, поширений FORMULA 1® (@f1)

Головне питання у тому, як Ред Буллу це вдалося. Майстерність Ферстаппена, безумовно, на першому місці, але команда явно щось знайшла у боліді і повернула його у комфортні для 4-разового чемпіона кондиції. Макларен за інших рівних все ще здається більш швидким болідом, але в руках Ферстаппена машина Ред Булла є конкурентною. 40 очок - це не так багато, враховуючи те, що гонщики Макларена будуть відбирати пункти один у одного, проте все ще немає якоїсь впевненості у болідах Биків.

Керівник команди Лоран Мекіс на етапі в США визнав, що інженери знайшли певні моменти, що дозволили додати темп, але все змінюється від гонки до гонки. Далі - Мексика, і якщо і там Ферстаппен відіграє очки, то на вболівальників чекатиме класне завершення сезону.

Піастрі знову не топ

Ще один невдалий вікенд для Оскара Піастрі. Протягом усього гран-прі австралієць не був поруч з Ландо Норрісом та Максом Ферстаппеном за швидкістю, програвши їм обидві кваліфікації і гонку. Складно сказати, що трапилося, проте після літньої перерви Піастрі вже не схожий на себе і цілих три етапи поспіль не піднімається на подіум.

Getty Images/Global Images Ukraine

Очевидно, професійні спортсмени не можуть весь рік підтримувати себе в одній топ-формі, спади є у всіх. Навряд чи проблема у фізичних кондиціях. Можливо, психологія? Якийсь момент у відносинах з Норрісом чи командою міг зачепити гонщика, і він втратив впевненість у собі. Складно спекулювати, і якщо Піастрі сам не розповість, ми нічого не дізнаємося.

Факт у тому, що Норріс зараз виглядає переконливішим, а в загальному заліку скоротив відставання до 14 очок. Оскару терміново потрібно відповідати, і робити це доведеться вже наприкінці тижня, коли почнеться етап у Мексиці.

Топ-гонка Феррарі і Леклера

Андреа Стелла, один з керівників Макларена, після гонки в США сказав, що Норріс переміг би, якби не Шарль Леклер. Пілот Феррарі, обравши шини софт, на старті заїзду випередив Норріса і протягом 20 кіл обороняв свою другу позицію. Цим Леклер не лише дав перевагу Ферстаппену, а і нагадав про свій клас.

Поточний сезон без перемог та без поулів Феррарі складається для пілота невдало, і у ЗМІ навіть заговорили, мовляв, гонщик розчарувався у проекті своєї рідної команди. Розчарувався чи ні, але це не завадило Леклеру показати свій пілотський рівень і те, що називається race craft. Можливо, Ландо саме цього трохи не вистачило в першій частині гонки - враховуючи перевагу в швидкості, дуже довго Норріс боровся з суперником і ніяк не міг впоратися з обороною Леклера.

Допис, поширений FORMULA 1® (@f1)

Здається, хардкорні фани Формули-1 отримали насолоду від того, як Шарль вибирав траєкторії і проводив захист позиції. Так, програв, проте заслужено отримав звання найкращого гонщика етапу у голосуванні Ф-1. Не варто забувати і про Льюїса Хемілтона. Без яскравих епізодів, проте фінішував четвертим, залишивши позаду і Піастрі, і Расселла. Щоправда, все ще без подіуму з Феррарі. Антирекорд в історії Скудерії - ніколи ще новачок Феррарі не проводив без фінішу в топ-3 19 гонок поспіль.

Натомість продовжилися гойдалки у Кубку конструкторів у плані боротьби за друге місце. Мерседес випереджає Феррарі на 7 очок, а Скудерія випереджає Ред Булл на три пункти.

Іван Зінченко Sport.ua
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 05 грудня 2025, 07:02 1

З'явився момент одного з епізодів матчу з «Полтавою»