Помилка Піастрі, неймовірний Халк, провал Феррарі, Мерседеса і Ред Булла
Черговий класний етап на трасі Сільверстоун
- 08 липня 2025, 09:00
- |
- 08 липня 2025, 11:05
- 3049
- 3
Гонка Формули-1 у Сільверстоуні знову не підвела. Вкотре сталося багато цікавих подій, і не всі вони пов'язані з дощовою погодою. В останні роки етап у Великій Британії стабільно входить до числа найкращих за сезон, і зараз ситуація не змінилася. На щастя, кількість гран-прі у США чи нові перегони на грошовому Сході не є загрозою історичному етапу у календарі Формули-1.
Про це навіть сказав президент Ф-1 Стефано Доменікалі, тож хоча б за цю гонку фани можуть не хвилюватися.
Що зробив Піастрі
Оскар Піастрі блискуче показав себе протягом половини дистанції гонки. І на старті у проміжних умовах, і в дощових, і у боротьбі з Максом Ферстаппеном. Лідер загального заліку демонстрував чудовий темп і по мокрій трасі відірвався від конкурентів на 15 секунд. Потім під сейфіті-каром Піастрі, готуючись до рестарту, несподівано натиснув на гальма і, як пояснили стюарди, скинув швидкість з 218 км/год до 52 км/год, що мало не привело до аварії з Максом Ферстаппеном, який в останній момент уникнув зіткнення. Дивний інцидент, за який Оскар отримав 10 секунд штрафу.
Відео на другій частині посту Instagram
Здавалося, що Оскар справді гальмував надмірно, але сам гонщик не захотів нічого пояснити після гонки. Сказав, мовляв, п'ять кіл до того гальмував і все було нормально. Команда зазначила, що дирекція гонки надто пізно повідомила, що сейфіті-кар залишає трасу наприкінці кола і боротьба відновлюється. Можливо, і навіть коментатори звернули на це увагу, але все ж хотілося б отримати нормальну мотивацію дій від Піастри. Оскар контролював гонку і йшов до перемоги, а в результаті дозволив напарнику Ландо Норрісу відіграти ще 7 очок і значно покращити собі настрій перемогою на домашньому етапі.
Тепер між претендентами на титул лише 8 пунктів.
Халк фінішував на подіумі
Тут навіть розписувати нема чого. Лише у 239 гонці у кар'єрі Формули-1 Ніко Хюлькенберг фінішував на подіумі - і цілком заслужено. Це якась нереальна серія для Заубера, який набирає очки в чотирьох етапах поспіль. Хюлькенберг, як і в Іспанії, знову показав грамотний пілотаж (а тут ще й у дощових умовах), а команда класно спрацювала зі стратегією і на піт-стопах, що дозволило прорватися у топ-3 з 19-го місця на старті.
Приємно, що пілоти Макларена та інші гонщики оцінили досягнення Халка і раділи навіть більше, ніж за свої результати. Ніко тепер може спокійніше підходити до гонок і просто насолоджуватися Ф-1. А там, можливо, колись і перша перемога відбудеться. Хюлькенберг має контракт з Ауді, і в новому сезоні ніхто не знає, яким буде баланс сил.
Загальний провал Феррарі, Ред Булла та Мерседеса
Всі три топ-команди позаду Макларена могли сподіватися не лише на подіум, а і навіть на перемогу, але ніхто не досяг нічого позитивного. Феррарі, показуючи темп у практиках та кваліфікації, у гонці була не найкращою по стратегії (піт-стоп Леклера після прогрівочного кола нічого не дав), а Льюїс Хемілтон навіть на рідній трасі не зміг наздогнати і нав'язати боротьбу Ніко Хюлькенбергу за третє місце.
Мерседес аналогічно не вгадав з піт-стопом після прогрівочного кола для Джорджа Расселла, а Андреа Кімі Антонеллі не показав себе дуже впевнено в дощ (щоправда, була аварія після помилки Цуноди) і фінішував 16-м. У Ред Булла Макс Ферстаппен з кількома нехарактерними для себе помилками (є питання щодо рішення налаштувати болід під суху трасу) конвертував поул лише у п'яте місце, а Юкі Цунода став тільки 15-м.
Якщо брати Кубок конструкторів, то найкращою після Макларена залишається Феррарі, але перевага над Мерседесом становить лише 12 очок. А ось Ред Булл відстав суттєво - мінус 50 від Скудерії.