Екс-капітан Динамо: «Медіафутбол? Там платять більше, ніж в УПЛ»
Микола Морозюк розповів про фінанси у медіафутболі
- 14 травня 2025, 19:14
- |
- 02 червня 2025, 22:18
- 1345
- 0
Колишній капітан київського «Динамо» Микола Морозюк розповів про фінанси в українському медіафутболі. Футболіст заявив, що там платять більше, ніж у деяких клубах УПЛ.
- Ви згадували про фінансову складову. Фінансування медіафутболу відбувається здебільшого від рекламних інтеграцій чи в командах є певні бюджети, щоб виплачувати ті ж зарплати?
- Думаю, все індивідуально. В кожної команди свої можливості, підхід та бачення. Наприклад, "Рух" працює по одній системі, доволі ефективно - хто б що не говорив, але ефективно. Я зараз у «Профані». Можливо, тут трішки інша модель - не кардинально інша, але трошечки інша. Вона також працює і дає ефект.
- Якщо не секрет, яка різниця між зарплатами в медіафутболі та в УПЛ? Чула, що в деяких клубів УПЛ вони менші.
- Звичайно. Знаю про це тільки з інформації, яку мені хтось розказував. Більш ніж впевнений, що є гравці в медіафутболі, які отримують більшу зарплату, ніж представники десь 3-4 команд УПЛ. Якщо повернутися назад - звичайно, це були зовсім не ті гроші, не ті зарплатні, як колись були в футболі. А ось на сьогодні - так. Можливо, для когось дивно, але це показник, що медіафутбол розвивається, медіафутбол живий. Навіть не те, що розвивається - він дуже швидко розвивається.
Якщо повернутися на рік назад, якби мені сказали, що з'являться вже якісь зарплатні і так далі - я б міг зрозуміти, якби це були якісь копійчані моменти, які закривають пальне і так далі. Але ні - це вже зараз гроші, якими ти можеш покрити свої… Не знаю, звичайно, хто як живе, але на них можна досить комфортно жити місяць.
Плюс якщо ти не стоїш на місці і розвиваєш соцмережі, і взагалі своє медійне життя - ось як у мене зараз у планах. Хочу вийти на кардинально новий рівень і розвиватися в медійному плані. Не знаю, як для кого - для мене це професійно. І це також дає додаткову можливість заробляти хороші гроші. Медіафутбол привертає увагу рекламодавців, які зацікавлені в рекламі, і також з неї можна заробляти, - сказав Морозюк.