Що чекає на спонсорів азартних ігор в англійському футболі

Прем'єр-ліга відмовляється від реклами азартних ігор на формі

З 2026 року клуби Прем'єр-ліги добровільно відмовляться від розміщення логотипів гральних компаній на передній частині футболок, що змушує операторів шукати альтернативні способи реклами, як-от світлодіодні щити, спонсорство рукавів і міжнародні угоди.

Фахівці вважають, що вартість останніх футбольних угод зросте, особливо серед клубів, які прагнуть повернутися в Прем'єр-лігу. При цьому бренди активніше використовуватимуть гравців і клуби в країнах із менш суворим регулюванням.

Також оператори посилюють співпрацю з турнірами, як, наприклад, Bet365 з Лігою чемпіонів УЄФА, що розширює охоплення бренду без прямої прив'язки до окремих команд.

Спроби ввести повну заборону на гральну рекламу у футболі відхиляються парламентом. Незважаючи на зростаючу регуляцію і створення незалежного футбольного регулятора, глибокі фінансові зв'язки між футболом та ігровим сектором роблять повний розрив малоймовірним у найближчому майбутньому.

NBA виступила проти ринків спортивних прогнозів

Олександр Грінник Джерело: iGB
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 01 грудня 2025, 18:18 2

Успіх полтавців котирувався від 30.0 до 42.0 у різних букмекерських конторах в Україні