Розкрито план оновлення Феррарі у Формулі-1 та часові рамки успіху

Скудерія очікує значного прогресу після Імоли та Барселони

Команда Феррарі у сезоні Формули-1 2025 року поки що здобула лише один подіум - завдяки Шарлю Леклеру в Джидді, проте команда з Маранелло очікує на помітне покращення найближчим часом. Ключовим фактором у цій перспективі може стати як посилення регламенту FIA, так і комплекс технічних оновлень SF-25.

Зокрема, Феррарі розраховує, що нові, жорсткіші тести на гнучкість переднього антикрила, які набудуть чинності з Гран-прі Іспанії наприкінці травня, змінять баланс сил на користь Скудерії. Шарль Леклер припускає, що деякі конкуренти - зокрема Макларен та Мерседес - можуть отримувати вигоду від гнучких аеродинамічних елементів, які досі вміло проходили статичні тести. Нові вимоги FIA мають знизити ефективність таких рішень.

У Феррарі також готуються до важливого пакету модернізацій: перша його частина дебютує вже на наступному етапі - Гран-прі Емілії-Романьї, одразу після гонки в Маямі. Повна специфікація оновлень буде представлена в Барселоні. Основна мета - підвищити рівень притискної сили боліда, особливо у задній частині, яка наразі залишається вразливою.

Саме нестабільність задньої осі SF-25 суттєво впливає на поведінку боліда під час гальмування та входу в поворот - особливо це відчуває Льюїс Хемілтон, тоді як Леклер краще адаптується до цих труднощів завдяки стилю пілотування. Інженери Феррарі прагнуть зробити болід більш передбачуваним та стабільним.

Крім того, оновлення мають компенсувати поточне відставання в темпі: у середньому Феррарі програвала Макларену 0,323 секунди в кваліфікаціях протягом останніх чотирьох Гран-прі. Аналітика свідчить, що болід SF-25 зробив менший крок вперед у порівнянні зі своїм попередником, ніж MCL39 - 0,857 секунди проти 1,359 відповідно. Існує припущення, що в Скудерії переоцінили потенціал своєї нової машини на старті сезону.

Таким чином, Барселона стане справжнім випробуванням для Феррарі: чи вдасться команді реалізувати свій потенціал і повернутися до боротьби за подіуми на регулярній основі? Водночас очікування слід стримувати - суперники також готують оновлення, а нещодавній приклад директиви щодо гнучких задніх антикрил показав, що технічні заборони не завжди призводять до миттєвих зрушень.

Олександр Ляшецький Джерело: Motorsport
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 05 грудня 2025, 10:01 13

Владіслав Бленуце так і не зумів завоювати місце у стартовому складі київської команди