Без поблажок. Хемілтон стверджує, що Ф1 має бути «жорстокою» до пілотів
Пілот Феррарі проти охолоджуючих желетів
- 17 квітня 2025, 22:40
- |
- 17 квітня 2025, 23:13
- 700
- 1
Семиразовий чемпіон Формули-1 Льюїс Хемілтон висловився проти надмірної турботи про комфорт пілотів у складних кліматичних умовах, підкресливши, що цей спорт має залишатися «жорстким і вимогливим».
Під час розмови з журналістами, Хемілтон згадав кілька найважчих гонок у своїй кар'єрі:
У мене було лише дві гонки, які нагадували Малайзію. У першому сезоні в Сепангу в мене не працював автомат для напоїв, тому наприкінці гонки я був повністю зневоднений. А Сінгапур того року був справді виснажливим, - сказав Хемілтон.
Але мені це подобається. Ми маємо бути елітними спортсменами - найкращими з найкращих - і це має бути важко, критерій має бути жорстким і вимогливим.
Зараз машинами легше керувати, ніж тоді, коли я починав. Вони набагато важчі, але я не хочу використовувати систему охолодження, якщо можу цього уникнути. Це не для мене, - наголосив він.
Однак семиразовий чемпіон також визнав, що питання безпеки є важливим:
Ми не хочемо, щоб пілоти втрачали свідомість. Ми їдемо до Катару, а це одна з тих гонок, де було надзвичайно спекотно. Я тоді потрапив у аварію, тому не відчув повністю на собі ті умови, але розумію, наскільки це важко.
У 2023 році саме Гран-прі Катару на трасі в Лусаїлі викликало широку дискусію в паддоку. Пілоти скаржилися на небезпечну спеку: Естебан Окон зізнався, що його нудило прямо у шоломі, Ленс Стролл частково втрачав свідомість під час гонки, а декілька інших зверталися до медиків після фінішу.
Тоді Стролл заявив:
Це було божевілля. Температура - нереальна. Останні 25-30 кіл усе зливалося в суцільну пляму. Ти просто втрачаєш орієнтацію, тиск падає. Я то втрачав свідомість, то повертався до тями. Я навіть не бачив, куди їду. Температура була надто високою.
Попри всю складність умов, Хемілтон вважає, що Формула-1 не має втрачати свій характер надскладного виду спорту:
Добре, що є нові технології, але я не хочу бачити їх у своїй машині.