Ще один червоний болід на решітці. Заубер також оновив кольори для Японії

Жарт чи маркетинг? Заубер показав унікальний дизайн боліда

На відміну від інших команд, які обрали біло-червоні або рожеві кольорові рішення, Заубер презентував повністю червону ліврею. Дизайн нагадує підсмажене м'ясо, що може бути відсиланням до титульного партнера команди - бренду Стейк.

Втім, не виключено, що це лише першоквітневий жарт, адже команда представила новий вигляд боліда саме 1 квітня. Чи залишиться цей дизайн на вікенд у Сузуці, стане зрозуміло найближчими днями.

Олександр Ляшецький Sport.ua
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 08 грудня 2025, 07:22 25

Клуб не найматиме іноземного фахівця