Передсезонні тести Формули-1. Все, що необхідно знати

Формула-1 повертається: стартують перші офіційні тести нового сезону!

Вже цього тижня, в середу, 26 лютого, на Міжнародному автодромі Бахрейну стартують передсезонні тести Формули-1 сезону 2025. Усі 10 команд представлять свої боліди одночасно, демонструючи як технічні рішення, так і фінальний вигляд ліврей.

До цього майже всі колективи вже виводили машини на трек, використовуючи один із дозволених знімальних днів для початкової обкатки. А повноцінна презентація ліврей відбулася тиждень тому під час заходу F1 75.

Сьогодні став відомий час проведення заїздів, а більшість команд встигли представили графік тестувань своїх пілотів.

Час проведення тестів за київським часом:

Середа, 26 лютого:

Четвер, 27 лютого:

Пятниця, 28 лютого:

Графіки пілотів:

Середа (1 сесія) Середа (2 сесія) Четвер (1 сесія) Четвер (2 сесія) Пятниця (1 сесія) Пятниця (2 сесія)
Макларен Піастрі Норріс Піастрі Норріс Норріс Піастрі
Феррарі Хемілтон Леклер - - - -
Ред Булл Лоусон Ферстаппен Лоусон Лоусон Ферстаппен Ферстаппен
Мерседес Антонеллі Расселл Расселл Антонеллі Антонеллі Расселл
Астон Мартін Алонсо Стролл Алонсо Стролл Стролл Алонсо
Альпін Дуен Гаслі Дуен Гаслі Гаслі Дуен
Хаас Берман Окон Окон Берман Берман Окон
Рейсінг Буллс Цунода Хаджар Цунода Хаджар Хаджар Цунода
Вільямс Албон Сайнс Сайнс Сайнс Албон Албон
Кік Заубер Хюлькенберг Бортолето Хюлькенберг Бортолето Бортолето Хюлькенберг

Прогноз погоди

Погода в Бахрейні не має суттєво вплинути на перебіг тестів, хоча вітер може створити певні труднощі. У середу температура не перевищить 17°C, ймовірність опадів мінімальна - лише 2%, хоча вночі вона зросте до 15%. Вологість становитиме 49%. У четвер стане тепліше - до 19°C, але ймовірність опадів підвищиться до 24%, а вітер силою близько 30 км/год дутиме з північного заходу. Вологість зросте до 54%, що може вплинути на рівень зчеплення з трасою. У п'ятницю очікується найтепліший день тестів - до 20°C, а ймовірність опадів впаде до 1%. Проте вітер посилиться - його пориви сягатимуть 30-50 км/год. Це може стати проблемою, та причиною вильотів і розворотів для новачків і команд, які ще не розв'язали проблеми стабільності машини, особливо у швидких поворотах.

Гума на тетси

Команди обрали по 35 комплектів шин різної жорсткості (від найжорсткішого C1 до найм'якшого C6), з яких протягом триденних тестів можуть використати лише 30. Для траси в Бахрейні найкраще підходить гума C3, і всі команди взяли більшість комплектів цього типу - від 15 у Вільямс до 27 у Мерседес

Найцікавіше - це вибір додаткових комплектів, адже тут топ-команди показали різні підходи до тестів. Ред Булл і Макларен взяли більше жорсткішої гуми C2 (11 та 9 комплектів відповідно), тоді як Феррарі та Мерседес обмежилися лише 4 і 2 комплектами. Водночас Феррарі і Мерседес зробили ставку на м'якшу гуму C4, взявши по 5 та 4 комплекти, тоді як Red Bull і McLaren майже не використовуватимуть її.

Астон Мартін та Альпін взагалі відмовилися від м'яких шин, так само Астон Мартін та Хаас навіть взяли дощову гуму - можливо, щось передбачають? Найкращий результат тестів, імовірно, буде показано на шинах C5 або C6, які є лише у Феррарі та Вільямс.

Щодо першого етапу сезону - минулого року на Гран Прі Австралії Pirelli привезла гуми C3, C4 і C5.

Олександр Ляшецький Sport.ua
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 04 грудня 2025, 22:39 9

Союз європейських футбольних асоціацій оштрафував Українську асоціацію футболу