«Кожен турнір має бути унікальним». BLAST про розвиток CS2 у 2025

Організатори, про формати Bounty, Open і Rivals, що залучать 8,5 мільйонів доларів

Поточний сезон BLAST Bounty Season 1 відкриває новий розділ в історії BLAST у Counter-Strike. Після Pro Series та Premier організатор турнірів створив три нові формати - Bounty, Open та Rivals - для нової ери у світі кіберспорту CS2. У 2025 році вони разом запропонують призовий фонд у розмірі 8,5 мільйонів доларів, з яких лише 2,5 мільйони підуть на призові.

Більше новин кіберспорту читайте у Telegram-каналі Кіберспорт на Sport.ua

В інтерв'ю для HLTV на фіналі BLAST World Final, який проходив у Сінгапурі, віцепрезидент BLAST з питань екосистем Ендрю Гаворт поділився думками про нові турніри та важливість азіатського регіону для розвитку CS2.

«Ми надзвичайно раділи реакції фанатів. Квитки були повністю розпродані протягом трьох днів, що є для нас унікальним досвідом. Це перший раз, коли ми проводимо захід в Азії. Реакція місцевої аудиторії, комерційних партнерів і медіа перевершила наші очікування. Ми вперше спробували новий формат для цього регіону, і він виявився успішним»

За словами Гаворта, у 2025 році BLAST запустить три окремі формати турнірів:

«Кожен продукт матиме свої особливості, але все одно залишатиметься частиною BLAST, із притаманними брендовими фішками та новими елементами. Ми хочемо уникнути одноманітності турнірів, щоб не тільки гравці та команди, а й фанати отримували щось унікальне від кожного заходу»

Повернення до Азії стало новим кроком для BLAST. Турнір у Сінгапурі відбувся у великих конференц-залах, що дозволило адаптувати формат під специфіку регіону.

«Ми хотіли запропонувати фанатам щось інше. Проте в наступний раз розглянемо можливість провести захід на більшій арені. Реакція аудиторії вразила нас так само, як і під час першого турніру в Лісабоні»

BLAST також підтвердила, що планує повертатися до Близького Сходу та продовжувати співпрацю з AD-Gaming, хоча в 2024 році World Final перенесли до Сінгапуру через зайнятість арени Etihad.

«Ми навчилися на наших помилках і зараз, із запуском BLAST 3.0, почуваємося більш зрілими як організація. Наш новий підхід та різноманіття форматів допоможуть нам розвивати екосистему кіберспорту і надалі», - підсумував Ендрю Гаворт.

Максим Черніцин Джерело: HLTV
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 08 грудня 2025, 07:22 28

Клуб не найматиме іноземного фахівця