NIP Group уклав угоду з ADIO на $40 млн і переїжджає до Абу-Дабі
Глобальний кіберспортивний холдинг відкриє штаб-квартиру в ОАЕ
- 22 сiчня 2025, 13:06
- |
- 25
- 0
Кіберспортивний холдинг NIP Group (NIP) уклав багаторічну угоду з ADIO Holdings Restricted Limited (ADIO), компанією, створеною за підтримки інвестиційного фонду Abu Dhabi Investment Office.
Більше новин кіберспорту читайте у Telegram-каналі Кіберспорт на Sport.ua
У рамках домовленості ADIO надасть підтримку NIP у розмірі до $40 млн протягом чотирьох років. Інвестиції будуть реалізовані за умови досягнення визначених якісних і кількісних показників ефективності, включно з KPI і цільовими показниками виручки.
Крім того, NIP Group планує перенести свою глобальну штаб-квартиру до Абу-Дабі з метою розширення своєї присутності в регіоні MENA та на світовому ринку. Холдинг також розвиватиме різні напрями, такі як кіберспорт, видавництво ігор, організація заходів, управління талантами та креативні студії.
Ще одним важливим аспектом співпраці є консультування ADIO щодо стратегії розвитку геймінгової та кіберспортивної екосистеми в ОАЕ.
"Ми раді співпраці з ADIO, яка дозволить об'єднати наші бізнеси на Сході та Заході, створивши глобальну штаб-квартиру, що символізує не лише наше зростання, а й розвиток геймінгу та розваг на Близькому Сході," - заявив Хішам Шахін, співвиконавчий директор NIP Group.
NIP Group вийшла на біржу NASDAQ у липні 2024 року. На сьогодні акції компанії торгуються за ціною $7,13.
У кіберспорті бренд Ninjas in Pyjamas бере участь у змаганнях із таких ігор, як Rainbow Six Siege, League of Legends, Apex Legends, Rocket League, Counter-Strike 2, EA FC та Mobile Legends: Bang Bang. Операції компанії охоплюють Швецію, Китай, Абу-Дабі та Бразилію.
Серед останніх досягнень NIP Group - стратегічні партнерства з ключовими гравцями ринку, такими як Homeinns Hotels Group, дочірня компанія The9 China Crown і італійський футбольний клуб Juventus FC. Крім того, NIP придбала компанію Young Will, яка спеціалізується на створенні короткого відеоконтенту та розвитку інфлюенсерів.
У першій половині 2024 року NIP Group отримала $39,3 млн виручки, здебільшого завдяки зростанню бізнесу з організації заходів, із валовим прибутком $2,4 млн. Чисті збитки зменшилися до $4,7 млн порівняно з $11,3 млн у 2023 році завдяки скороченню адміністративних витрат на 56,6%.