Ефект Мессі. Apple шокований впливом Ліонеля – нові дані вражають
Apple повідомив про нове досягнення
- 02 листопада 2024, 04:40
- |
- 2264
- 0
Нападник «Інтер Маямі» Ліонель Мессі знову став причиною сплеску приросту аудиторії в MLS.
Про це пише журналіст Marca Хосе Фелікс Діас у своєму матеріалі «Apple, MLS і величезний вплив Мессі»:
«Перший матч 1/8 фіналу Кубка MLS «Інтер Маямі» - «Атланта Юнайтед» став найпопулярнішою спортивною подією за всю історію Apple, йдеться в заяві компанії.
Трансляція велася безкоштовно через MLS Season Pass, на веб-сайті Apple.com і в магазинах великих міст Австралії, США, Бразилії, Канади, Кореї, Японії та Мексики. Інтер переміг суперників із рахунком 2:1.
Крім того, за ексклюзивною трансляцією «Messi Cam» можна було стежити в прямому ефірі в облікових записах TikTok, MLS та Inter Miami, залучаючи понад 150 000 глядачів одночасно. Це була перша футбольна трансляція TikTok, зосереджена на одному гравцеві», - пише про колосальний успіх експерименту з трансляцією журналіст.
«Величезна конкуренція за те, щоб побачити Мессі, і зростання різноманітних доходів показує, що статус суперзірки найкращого футболіста у світі здатний привабити аудиторію, що виходить за межі любителів футболу», - каже Іван Мартіньо, професор спортивного маркетингу ESPM.
«Дослідження поведінки молодої аудиторії, особливо покоління Z, показують, що вони схильні споживати контент, який виходить за рамки традиційного досвіду і простого глядача. Вони споживають контент, який враховує такі елементи, як взаємодія, протагонізм, участь, близькість і можливість конвергенції. Оскільки футбольний матч не пропонує взаємодії з самою грою, цей тип підходу до контенту пропонує альтернативу цій аудиторії. Це наближення до спорту», - підкреслює Рафаель Ксав'єр дос Пассос, керівник комунікацій компанії Avaí.