Дослідження показало найефективніші античіти та доходи творців чітів
Річний дохід розробників чітів досягає $73 млн, лідерами в античіті стали Valorant та Fortnite
- 01 листопада 2024, 19:22
- |
- 73
- 0
Чітінг в онлайн-іграх залишається однією з найбільших проблем індустрії відеоігор, і розробники активно намагаються протистояти хакерам, що створюють «аімботи», «влхакі» та інші інструменти для нечесної гри. Нове дослідження Університету Бірмінгема, опубліковане у 2024 році, аналізує понад 80 вебсайтів, які продають ігрові чіти, та ефективність сучасних античітів у їх виявленні.
Більше новин з кіберспорту в Telegram Sport.ua
Згідно зі звітом, продавці чітів заробляють на цьому мільйони, а їхній річний дохід оцінюється в межах від $12,8 до $73,2 млн. Ціни на чіти тісно залежать від рівня захисту античіт-систем, які їм потрібно обійти, а не від популярності гри, проти якої вони створені. Це стало основною несподіванкою дослідження.
Дослідники також оприлюднили рейтинг найефективніших античіт-систем. Лідирують Valorant та Fortnite, які виявилися найстійкішими до зломів. За ними йдуть такі ігри, як Overwatch, Battlefield 2042, Rainbow 6 Siege та Apex Legends. Серед аутсайдерів рейтингу виявився Warzone.
Особливу увагу дослідники приділили античіт-системі Ricochet, яку використовують у Call of Duty. Попри використання технологій на рівні ядра, Ricochet не змогла виявити жодну з модифікованих спроб чітінгу на основі ядерного рівня. У звіті зазначено, що, хоч Ricochet і блокує більшість інших спроб атаки, вона не застосовує сувору політику банів та не вдається до банів на основі ідентифікаторів обладнання (hardware ID).
Дослідження опубліковано на тлі зростаючої критики з боку гравців Black Ops 6 через випадкові бани невинних користувачів, коли Ricochet не може чітко відрізнити чітера від звичайного гравця.
Війна проти чітів триває, але деякі компанії звертаються до юридичних заходів. Так, розробник Destiny 2, студія Bungie, на початку цього року відсудила $4,4 мільйона у виробника чітів AimJunkies.