Математичний розрахунок як базис діяльності букмекера
Аналітика і прорахунок для ставок у букмекерській діяльності
- 23 серпня 2022, 12:03
- |
- 09 вересня 2022, 12:10
- 266
- 0
Зараз реалізована можливість ставити на що завгодно. Насамперед більшість знає про те, що предметом парі стають різні футбольні події. Можна згадати й інші популярні види спорту: хокей і баскетбол, теніс і бокс, "Формула-1" та інше, аж до кіберспорту. Але також реалізовано можливість на сайтах ставити на політичні процеси (особливо популярні різні президентські та парламентські вибори), конкурси зі світу шоу-бізнесу ("Міс світу", "Оскар", "Євробачення"). Можна навіть знайти справжню екзотику на кшталт повернення Елвіса Преслі чи появи інопланетян, на що й коефіцієнти можуть доходити до 1000000,0. Зрозуміло, що це більше реклама, інформаційний привід для ЗМІ. Але в основному будь-яке котирування в лінії максимально розраховане.
Багато хто думає, що головна робота букмекера - це збирати гроші. Але все ж базисом діяльності залишається математичний розрахунок. Від його точності залежить добробут компанії загалом. Неймовірна праця, адже щодня букмекерські контори формують лінію на сотні й навіть тисячі різних подій у різних видах спорту. Причому на кожну є десятки варіантів ставок - щонайменше, а то й більше. Зрозуміло, що будь-яку осічку помітять спритні гравці, і це стане підставою для всіляких хитрощів - "вилок", "коридорів" та іншого.
Тож не дивно, що так високо цінуються аналітики. Адже вони не тільки повинні правильно розрахувати ймовірність різних результатів - це навіть не пів справи. Головне потім ще й так вибудувати лінію коефіцієнтів і коригувати її, щоб розподілити ставки так, щоб у підсумку було гарантовано прибуток. І закономірно, що саме аналітикам, за інсайдерськими даними, і дістається приблизно 10 % усього прибутку букмекерської контори.
Щоб гарантувати собі дохід, букмекерські контори завжди закладають у коефіцієнти свою маржу. Умовно кажучи, виставляючи коефіцієнти на перемогу в матчі рівних супротивників у видах спорту, де немає нічиєї, ніколи не буде 2,0 на гравця "А" і 2,0 на гравця "Б". Швидше ми побачимо по 1,95, іноді - по 1,97. Зазор між результатами, що будуть конвертовані у виплату виграшу, і становлять маржу. Вона, як правило, становить не більше 7-8% від загального обороту, а у низькомаржинальних компаній - до 5. Крім того, є і видаткова частина - на рекламу і маркетинг, зарплату працівникам і утримання представництва (тому і хочуть побільше переводити в онлайн і автоматизувати), та й бонуси гравців теж виплачується з кишені букмекерів. Але все одно тому залишається, навіть після податків і відрахувань, 1, а то й 2 % обороту. При тому, що він становить сотні мільйонів на місяць - теж цілком достатньо.