Артем ГАГАРІН: «Нарешті вперше в історії нашого футболу є єдиний пул»
Віце-президент «Кривбаса» — про єдиний телепул
- 14 серпня 2022, 20:30
- |
- 14 серпня 2022, 21:37
- 6039
- 13
Артем Гагарін прокоментував ситуацію із створенням єдиного телепулу в УПЛ.
- Артеме Сергійовичу, прокоментуйте ситуацію по єдиному пулу та усі протиріччя цього питання…
- Я не розумію, про які протиріччя ви зараз кажете. Ситуація по цьому питанню доволі зрозуміла. Можна всіх привітати, адже в Україні нарешті вперше в історії нашого футболу є єдиний пул. За це рішення проголосувала більшість на засіданні УПЛ. Причому, якщо точніше, тричі проголосували за це рішення на останніх трьох засіданнях. Згідно статуту УПЛ це рішення є чинним.
- Деякі клуби УПЛ не згодні з таким рішенням. Як прокоментуєте цю ситуацію?
- Стосовно клубів, які виступили проти єдиного пулу, стосовно їх рішення, чому так, треба питати у них самих, адже чітких аргументів, окрім популістських, ми не почули. Так і не зрозуміли, чому вони проти. На засіданні лунали заклики безкоштовно транслювати матчі. Але давайте розберемось, що значить безкоштовно.
По-перше, за кабельне ТБ, на якому транслюються матчі, усі люди платять, тобто це вже не безкоштовно. Ютуб-канали клубів - і це також не безкоштовно. Адже за Інтернет-трафік також треба платити. Також лунала інформація, що начебто у Setanta низький показник охоплення. Була цифра 83 тисячі, але це не зовсім збігається із дійсністю. Тільки в Україні покриття - 2,5 мільйони домогосподарств. А в кожному з них скільки людей дивляться телевізор взагалі?! У одній родині по 2-3-4 людини, тобто ця цифра набагато більша. А якщо брати із міжнародним охопленням, то цей показник - 50 мільйонів. Тому я не знаю, хто зараз в Україні міг би ще запропонувати такі умови. Тим більше, що окремо будуть реалізовані права для різних країн, з яких клуби УПЛ також отримають виплати. Але, найголовніше, наші клуби отримають аудиторію. Аудиторію наших переселенців, які переїхали в різні країни й тепер зможуть там дивитись матчі УПЛ. Тому, якщо ми кажемо про велике охоплення, то, певно, компанія Setanta Sports наразі - найкращий варіант, який міг би бути у нас.
- А якщо деякі клуби таки не дадуть права на трансляцію?
- Усі права на трансляції належать УПЛ. Саме клуби їх і передали, тому питання не зовсім актуальне. Але користуючись можливістю хотілося б ще раз, подякувати усій команді УПЛ та УАФ. Дійсно, в період війни вони створили неможливе, як в глобальному плані, я про старт чемпіонату в період повномасштабної війни, так і в питаннях єдиного м'яча та єдиного телепулу. Вперше це вдалося реалізувати!
- Які найбільші плюси ви бачите в реалізації єдиного пулу?
- Тут є плюси як чисто футбольні, так і для всієї країни. Це контракт з дуже крутою іноземною компанією. А той факт, що компанія зарубіжна - плюс для економіки України. Адже ми залучаємо іноземні кошти. Їх отримають як клуби, так і компанія, яка буде виготовляти продукт. З цих коштів буде заплачено податки до бюджету України. Причому це не просто якийсь однорічний контракт, а довгострокова 3-річна угода з підвищенням виплат клубам і відповідно податків в держбюджет.
- Де у прийдешньому сезоні, крім Setanta Sports, можна буде дивитись матчі за участю ФК «Кривбас»?
- На каналі Setanta Sports, як й інші матчі УПЛ. А вже за деякий час після завершення матчів, повний запис поєдинків можна буде переглянути на Ютуб, сплачуючи тільки за Інтернет-трафік. Також можна буде побачити хайлайти ігор на офіційних сторінках клубів.
До речі, передача прав на хайлайти вперше за довгий час буде реалізована, й це дасть нагоду знову відродити випуски футбольних оглядів у новинах наших телеканалів. І це є також популяризацією футболу в цей важкий для України період.
- Якщо не секрет, як будуть розподілені виплати між клубами?
- Це не секрет. У період війни, коли усі команди УПЛ об'єднались заради єдиного пулу, була домовленість між клубами, що цьогоріч виплати будуть розподілені рівними частинами між усіма клубами. Вважаю, це справедливо. А вже наступного року розподіляти згідно інших критеріїв: місце в підсумковій турнірній таблиці, кількості переглядів трансляцій того чи іншого клубу.
У кінці сезону нам обіцяли, що ми нарешті побачимо цифри охоплення аудиторії та іншу статистику. На це ми всі дуже чекаємо.