Формула-1 MAX. Сезон, який запам'ятається та увійде в історію
Боротьба Ферстаппена та Хемілтона порадувала вболівальників
- 15 грудня 2021, 18:20
- |
- 15 грудня 2021, 18:35
- 5539
- 7
Цей сезон Формули-1 не міг завершитись інакше. Коли здавалося, що швидший за рівних умов болід Мерседеса довезе Льюїса Хемілтона до чемпіонського титулу в Абу-Дабі, пілот Вільямса Ніколас Латіфі, який навіть за очки в цей момент не боровся, полетів у бар'єри та викликав машину безпеки за 4 кола до кінця. Це дозволило Максу Ферстаппену оперативно замінити шини, опинитися позаду Льюїса Хемілтона і на останньому колі вирішити долю чемпіонського титулу. Чи це справедливо?
Так. Було б справедливо, якби виграв Льюїс Хемілтон? Так. Обидва пілоти продемонстрували неймовірний рівень і повністю виклалися заради титулу. І Макс, і Льюїс мали свої проблеми, складні моменти, помилки та епізоди невдачі. Можна згадати, як у Баку Ферстаппен впевнено лідирував, але на його боліді лопнула шина, і він зійшов. Хемілтон у цій же гонці міг перемогти, але припустився помилки на рестарті і залишився без набраних очок. Хемілтон вибив Ферстаппена з траси на Гран-прі Великої Британії. Ферстаппен вибив Хемілтона і разом з ним зійшов у Монці.
Досить брудна їзда пілота Ред Булла у Бразилії та Саудівській Аравії. Помилка та виліт Хемілтона на Гран-прі Імоли, невдача Ферстаппена в Угорщині, де його винесли з траси після помилки Валттері Боттаса. Куди цікавіше розбиратися у крутих моментах майстерності обох гонщиків. Як вам камбек Хемілтона, який під кінець сезону виграв три поспіль гонки, показавши неймовірний темп у Бразилії, де Льюїс перебував у своїй лізі? Або неймовірна форма Ферстаппена в середині сезону, коли Макс зробив суперкамбек у Франції, а потім виграв дві поспіль гонки в Австрії. Макс краще за інших використав нововведення Ф-1 - спринтерські гонки. Усього відбулося три спринти, а Ферстаппен у них набрав 7 очок. Хемілтон має 2 пункти в спринтах.
Ще варто відзначити, як Хемілтон визнав поразку. Льюїс знайшов у собі сили привітати суперника та потиснути йому руку. Це ж зробив батько Хемілтона. На відміну від керівництва Мерседеса, пілот не кричав про несправедливість або рішення стюардів. Приємно, що після всіх зіткнень цього сезону, пілоти зберегли адекватний дух суперництва.
Згадувати можна довго. Як у такому вирі подій визначити, хто більше заслужив титул? Варто просто порадіти такому збігу обставин, що в останній сезон нинішньої ери болідів (з 2022 року набуває чинності новий регламент) ситуація склалася так, що Ред Булл зміг скласти Мерседесу реальну конкуренцію. Якби не це, Мерседес виграв би всі титули цієї ери (2014-2021), але Ферстаппен перервав домінування.
Так, Кубок конструкторів все ж взяв Мерседес, завоювавши 8-й поспіль командний залік. І це, мабуть, справедливо. Конкуренти у рівному сезоні поділили титули.
Суперники настільки сильно загрузли у цій боротьбі, що поки інші команди з літа кинули всі сили на новий болід під регламент-2022, Мерседес і Ред Булл були змушені витрачати ресурси і покращувати поточні машини. Подивимося, чи це не вплине на положення двох топ-команд на старті нового сезону. Але сезон-2022 буде потім, а от про чемпіонат-2021 згадуватимуть ще довго. Уболівальники, які скучили за реальною боротьбою, могли насолоджуватися битвою двох пілотів від старту в Бахрейні та до фінішу в Абу-Дабі.
Сезон на МАКСималках. Як у рекламі. Є Pepsi, а є Pepsi MAX. Цей сезон, безперечно, був з приставкою MAX.