Максим БІЛОНОГОВ: «Ми продемонстрували готовність проводити великі івенти»

Інтерв'ю Sport.ua з генеральним продюсером і chief visionary officer WePlay Esports

Генеральний продюсер і chief visionary officer WePlay Esports Максим Білоногов дав ексклюзивне інтерв'ю Sport.ua.

- WePlay AniMajor називають одним із найкращих в плані продакшну. Ви задоволені, як все вдалося організувати?

- Команда WePlay Esports завжди готує не тільки турнір, а й масштабне шоу. У нашому продакшні працюють найкращі фахівці. Завдяки таланту команди, спільним зусиллям, відповідальності та виваженості рішень вийшов приголомшливий результат. Ми зробили все, як і планували - на вищому рівні. Тому я впевнений, що WePlay AniMajor по-справжньому вразив кіберспортивну спільноту і залишиться в серцях фанатів назавжди.

Головна сцена WePlay AniMajor. Фото: WePlay Holding

- Вболівальники, глядачі були вражені яскравою сценою, оформленням турніру. Розкажіть, як вдалося все це втілити і чи все зробили з того, що планували?

- Для того, щоб адаптувати Долину завершення з «Naruto» в головну сцену WePlay AniMajor, нам знадобилося 600 кубічних метрів пінопласту. Декорації були складними: 10-метрові персонажі з Dota 2 - Monkey King і Juggernaut - як і будиночки в японському стилі, виготовили спеціально для турніру. Щоб зібрати їх на нашій кіберспортивній арені WePlay Esports Arena Kyiv, довелося залучати спецтехніку та скелелазів. Для оформлення сцени було використано 25 тонн металу і пара кілометрів світлодіодної стрічки. Тож вражені глядачі - плід пильної та злагодженої роботи великої команди. В цілому на створення декорацій для сцени, яку ви бачили на трансляціях, пішло 4500 людино-годин.

Топ-10 фактів про WePlay AniMajor. Зображення: WePlay Holding

- Стиль мейджору - аніме. Чому обрали саме цей стиль?

- Серед кіберспортивної спільноти японське аніме є дуже популярним напрямом. Різноманітність і особливості цього жанру дали нам, як організаторам, можливість зробити незабутнє шоу.

Англомовна студія WePlay AniMajor. Фото: WePlay Holding

Команда WePlay Esports дуже відповідально підійшла до розроблення концепції заходу: ми вивчали Naruto, One Piece, Dragon Slayer, Attack of the Titans, Tokyo Ghoul, Death Note. Загалом ми надихалися візуальними складовими японської культури: фільмами і відео, архітектурою, рекламою та особливостями шрифтів. Ми навіть запросили для виступу під час фіналу японського діджея Tokyo Machine, адже він теж має відношення до тематики ігр та добре знайомий кіберспортивного спільноті.

Виступ Tokyo Machine під час фіналу WePlay AniMajor. Фото: WePlay Holding

- Який фідбек стосовно організації мейджору ви отримали від Valve?

- На жаль, ми не можемо розкривати деталі спілкування.

- WePlay Esports міг би провести The International 10?

- Ми у WePlay Esports продемонстрували готовність приймати і проводити великі кіберспортивні івенти, WePlay AniMajor - тому підтвердження. Проте Valve оголосила, що місцем проведення TI10 обрали Бухарест. Ми розуміємо, що це рішення обумовлене вагомими причинами, найголовніша з яких - майданчик для проведення турніру.

В будь-якому разі дуже круто, що чемпіонат світу з Dota 2, The International, відбудеться цього року. Фанати чекали два роки на цей івент, адже у 2020 році було прийнято рішення не проводити змагання через активне поширення COVID-19. Впевнений, TI10 перевершить очікування всієї кіберспортивної спільноти!

- Було багато проблем із китайськими командами через коронавірус. Ви організовували їм приватний рейс і потім виникли ще труднощі із їхнім відльотом. Як вдалося все владнати?

- Так, у нас виникли певні труднощі із поверненням китайских команд додому через особливості функціонування повітряного простору під час пандемії. Ми зробили все можливе, аби допомогти командам якнайшвидше повернутися додому та почати підготовку до TI10, в тому числі, одним з варіантів було організувати трансфер до Швеції (проте це також виявилось неможливим через труднощі отримання шенгенської візи китайским громадянам, які знаходяться за межами своєї країни). На той момент ще не було інформації про зміни в локації проведення The International 10.

В результаті, об'єднавши зусилля із фанатами Dota 2 з Китаю, нам вдалося успішно повернути команди додому.

- PSG.LGD стали чемпіоном мейджору. Китайський регіон знову найсильніший у Dota 2?

- Наразі дуже важко робити будь-які прогнози. Наприклад, у фіналі WePlay AniMajor опинилися PSG.LGD з Китаю та Evil Geniuses з США, тож казати про домінування якогось одного регіону важко. Попереду The International 10, на якому кращі з кращих будуть з'ясовувати, хто сильніший. Нам дуже цікаво, який регіон отримає Аегіс (фізичний трофей, яким нагороджуються переможці The International).

Команда PSG. LGD - переможець WePlay AniMajor. Фото: WePlay Holding

- Ви організовували українськомовну трансляцію, студія аналітики була українською. Які враження від їхньої роботи?

- Українська мова в трансляціях міжнародних кіберспортивних турнірів - сьогодні рідкісний випадок. Ми намагаємося це виправити, і ще взимку 2020 року WePlay Esports провів українськомовну трансляцію турніру із Dota 2 - WePlay! Bukovel Minor 2020. Шанувальники кіберспорту оцінили та підтримали нашу ініціативу.

Трансляція турніру WePlay AniMajor проводилася одночасно сімома мовами. Пишаємося, що в тому числі й українською. Українськомовну трансляцію WePlay AniMajor ми організували спільно із Федерацією кіберспорту України (UESF). До речі, сама трансляція велась із студії UESF в Дніпрі.

На нашу думку, і загалом, враховуючи відгуки кіберспортивної спільноти в Україні - українськомовний каст був надзвичайно цікавим! Багато глядачів та фанів дякували за організацію трансляції нашого мейджора українською мовою. Коментатори з UcAst та талант WePlay Esports Олексій «yXo» Малецький, сподіваємося, започаткували під час турніру тренд на україномовні трансляції.

Українськомовна студія WePlay AniMajor. Фото: WePlay Holding

- Чи плануєте і далі проводити трансляцію українською, адже аудиторія на українськомовному стрімі в рази менша, ніж на російському?

- Так, плануємо. Ми хочемо підтримувати популяризацію кіберспортивного контенту українською мовою, адже це також впливає на розширення кіберспортивної аудиторії в Україні, підвищення популярності кіберспорту серед населення загалом.

Українськомовна студія WePlay AniMajor. Фото: WePlay Holding

- Наразі в Україні не дуже багато досвідчених українськомовних кастерів, проте тут є пряма залежність: що частіше будуть проводитись українськомовні трансляції, то швидше в нашій країні з'являться круті професійні коментатори.

Максим Гаптар Sport.ua
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Бокс | 25 грудня 2024, 09:32 1

Бен Девісон чекав тріумфу Ф'юрі

Коментарі