Чим ФК Минай запам'ятався в УПЛ? Та як це пов'язано з агенцією UzhnetBrand

Оновили логотип та фірмовий стиль, мерч, офіційний сайт та SMM-стратегію

Протягом усього сезону УПЛ 20-21, ми спостерігали за змінами в підходах до брендингу, SMM та Digital - напрямку футбольного клубу "Минай". Якісний візуал, хороша графіка, цікаві Stories, анімації високого рівня, аналогу яким не бачили в інших футбольних клубах України. Саме цим клуб, який так стрімко увірвався в Прем'єр-лігу, відзначився в цьому сезоні.

Нещодавно креативна агенція UzhnetBrand презентували повний ребрендинг, завдяки якому ФК "Минай" значно вирізнявся у Прем'єр-лізі на фоні інших клубів.

"До виходу ФК «Минай» в УПЛ, ми зробили ребрендинг візуальної мови бренду. Оновили логотип та фірмовий стиль, мерч, офіційний сайт та SMM-стратегію. «Минай» - це молодий клуб з невеликою історією. Проте дуже прогресивний, за 5 років існування вони дійшли до Прем'єр-ліги, ми хотіли підкреслити це у візуальній частині бренду сміливими кольорами та сучасним дизайном." - розповідають в UzhnetBrand.

В основі редизайну - оновлений логотип, більш сучасний, варіативний. Нові кольори бренду - синій, голубий та срібний залишились основними, тільки більш глибоких відтінків, їх доповнюють нові - сміливі та сучасні: фуксія та яскраво жовтий. Нова айдентика, ігрова форма, фірмовий мерч, поліграфія, клубні карти - все це відображає єдиний стиль оновленого ФК "Минай".

Окреме місце в редизайні відіграє унікальний стиль для соціальних мереж, видно, що в UzhnetBrand розробили готове рішення для спортивної команди і грамотно його продовжують застосовувати в SMM-супроводі клубу.

-

Нещодавно клуб презентував оновлений сайт, який теж є частиною редизайну - https://fcminaj.com/

Основною ідеєю, яку команда UzhnetBrand хотіла донести до аудиторії, було показати, що українська Прем'єр-ліга може виглядати не гірше за світових футбольних лідерів. Молода та амбіційна команда з Ужгорода, розробили нову естетику дизайну для соціальних мереж та офіційного сайту клубу, повну презентацію яких, можна переглянути на їх офіційному сайті https://uzhnetbrand.com/fcminaj.

"Розвиток в плані спортивного брендингу, вихід за межі області та країни - ось завдання та цілі, які стоять перед нами на найближчий час. За цей рік разом з Минаєм у Прем'єр-лізі ми дуже детально вивчили тренди, особливості SMM-напрямку для спортивних команд, і розробили готове рішення, яке працює. Тому віримо в те, що зможемо допомогти спортивним клубам в цій сфері. Зараз ми відкриті до нових, цікавих співпраць." - відзначають в UzhnetBrand.

Контакти:

Віталій Петровський Sport.ua
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Бокс | 07 травня 2024, 11:58 0

Британець оцінив прогрес українського чемпіона

Коментарі