Непростий старт сезону Мерседеса: пілоти почали боротьбу за місце в команді

Боттас і Расселл розбили боліди, а Хемілтон мовчить з приводу контракту

Однією з найяскравіших подій другого гран-прі сезону Формули-1 на автодромі Імола стала аварія пілота Мерседеса Валттері Боттаса і гонщика Вільямса Джорджа Расселла. І це не просто велике зіткнення двох болідів, де всі радіють, що з пілотами все нормально, а аварія потрапить в різні хайлайти сезону.

Тут ситуація набагато цікавіша.

Справа в тому, що 23-річний Расселл є учасником програми розвитку Мерседеса і має контракт з німецькою командою, а в минулому сезоні саме він замінив в чорному боліді Льюїса Хемілтона, коли чемпіон заразився коронавірусом. Багато хто вважав, що Мерседес вже в нинішньому сезоні замінить Боттаса на більш молодого Расселла, який міг би вчитися поруч з Хемілтоном.

Та й зараз є чутки, що Расселл може замінити вже Хемілтона, якщо Льюїс вирішить покинути Формулу-1 за підсумками сезону, адже у британця в грудні завершується контракт. Загалом, аварія Боттас - Расселл, по суті, це зіткнення двох гонщиків Мерседеса, а це вже цікаво.

Що стосується аварії, то вина, скоріше, лежить на Расселлі, який на мокрій трасі пішов в атаку, зачепив колесом траву і врізався в суперника. Який, правда, все ж зміщувався в його сторону. Джордж після гонки заявив, мовляв, Боттас зробив це не просто так, а конкретно через те, що Расселл є його конкурентом за місце в Мерседесі. Та й на Гран-прі Бахрейну, коли вони були в однакових болідах, британець красиво обігнав Валттері на трасі і йшов до перемоги.

«Я дуже незадоволений тим, що зробив Боттас. На такій швидкості, якщо тебе обганяє більш швидка машина, ти не починаєш раптом повертати болід прямо в суперника. Ще й на мокрій і такий вузькій трасі. Ми боролися за 9-е місце, для нього це взагалі ніщо, а він веде себе так, немов це битва за перемогу».

«Думаю, якби на моєму місці був інший пілот, то він би так не вчинив», - сказав Расселл.

Пізніше гонщик вибачився, але відразу після аварії явно натякнув, що Боттас відчуває конкуренцію більш молодого суперника за місце в Мерседесі на наступний рік. Сам фін назвав це нісенітницею.

«Ось це він придумав теорію. Шкода, що я загубив свою шапочку з фольги. Я завжди захищаю свою позицію, і не має значення, який пілот проти мене. Я точно не той, кого варто звинувачувати в аварії», - сказав Боттас.

У самому Мерседесі, скоріше, підтримали Боттаса. Бос команди Тото Вольфф прямо вказав Расселлу, що йому варто акуратніше боротися з Мерседесом, якщо вже у тебе контракт з командою.

«Расселлу, коли він атакував, потрібно було взяти до уваги кілька факторів. І вологу трасу, і те, що попереду тебе болід Мерседеса. Будь-якому молодому пілотові не можна втрачати свою глобальну перспективу. Думаю, Джорджу ще належить багато чому навчитися. Йому потрібно було розуміти, що попереду Мерседес, а траса волога».

«І ні, нам не потрібно, щоб Расселл нам зайвий раз щось доводив», - сказав Вольфф.

Мерседес тут явно підтримав Боттаса. Можливо, щоб не псувати відносини з фіном, адже команді потрібен спокій всередині колективу. Раніше Вольфф багато разів говорив, що більше не допустить того, що було в Мерседесі за часів Хемілтона і Ніко Росберга. Тепер в пріоритеті відсутність будь-яких конфліктів.

Можливо, саме з цієї причини Мерседес тримає Боттаса, який не тягне на рівень Хемілтона, але не створює проблеми. Якщо Хемілтон продовжить контракт на сезон-2022, то, швидше за все, Расселлу знову не знайдеться місця в Мерседесі, тому що керівництво вважатиме за краще перепідписати спокійного Боттаса, який не заважає Льюїсу перемагати. Молодий Расселл точно не буде задоволений роллю другого пілота.

Однак така велика аварія може створити Мерседесу чемпіонські труднощі в битві з Ред Буллом. Можливо, Вольфф навмисно перебільшує, але з нинішнього сезону команди Формули-1 працюють в умовах ліміту на витрати в 145 мільйонів на рік. І команди не можуть витрачати більше грошей, навіть якщо вони у них є. А Мерседесу тепер потрібно вкластися в новий болід для Боттаса.

«Вся ситуація дуже негативна. Аварія велика, болід, по суті, можна викинути на смітник, що вкрай негативно в умовах ліміту на витрати. Можливо, це вплине на можливість створення нових оновлень на наступні гонки. Подивимося ще, в якому стані мотор після такого зіткнення», - сказав Вольфф.

Загалом, сезон для Мерседеса починається дуже цікаво: реальна конкуренція з боку Ред Булла, велика аварія за участю своїх же пілотів і ситуація з контрактами Хемілтона, Боттаса і Расселла.

Іван Зінченко Sport.ua
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 18 грудня 2024, 20:33 17

Роман Григорчук знову працюватиме в Україні

Коментарі