Ред Булл - фаворит? Проблеми Мерседеса і Феррарі, перспективи Макларена

Висновки за підсумками коротких тестів Формули-1

За підсумками нинішніх тестів Формули-1 про силу команд можна зробити навіть менше висновків, ніж зазвичай після таких тестових сесій. Все через скорочення тестів до трьох днів, тоді як зазвичай пілоти мають 6-8 днів, щоб як слід випробувати нову техніку. Так що інформації буквально мінімум.

Мерседес і Ред Булл

Найбільшою подією за участю Мерседеса стали проблеми з коробкою передач в перший день. За словами представників команди, проблеми стали несподіванкою і коштували Валттері Боттасу третини від загального часу в боліді на тестах. В цілому, нічого страшного, і наступні два дні показали, що Мерседес в порядку, але будь-які труднощі домінуючої команди викликають ажіотаж. Напевно у Мерседеса залишається перевага, але реальне становище можна буде зрозуміти тільки в третій частині кваліфікації Гран-прі Бахрейну.

При цьому Льюїс Хемілтон і Валттері Боттас визнають, що у нової машини є проблеми із задньою частиною, яка веде себе непередбачувано в складних поворотах, і саме з цієї причини Хемілтон двічі вилітав з траси. Схоже було у Ред Булла в минулому сезоні.

У Ред Булла тестові дні пройшли якраз дуже стабільно і спокійно. Макс Ферстаппен і Серхіо Перес не прагнули показувати реальну швидкість, але і пілоти, і бос команди Крістіан Хорнер ледь приховували задоволення від темпу машини.

Журналісти Sky Sports, які були присутні на тестах, за підсумками трьох днів майже одноголосно сказали, що вперше за останні роки їх не здивує, якщо Макс Ферстаппен візьме поул і виграє першу гонку. Реальна оцінка або бажання, нарешті, побачити боротьбу з Мерседесом? Подивимося, але німецька команда безумовно провела тести не на своєму звичному рівні, а ось Ред Булл підготовчу роботу провів на відмінно.

Мерседес проїхав найменшу кількість кіл на тестах

Макларен - третя сила? Плюс Альпін і Альфа Таурі

Часто команди, які змінюють виробника моторів, не без проблем починають новий сезон. Однак Макларена це, схоже, не стосується. З новим мотором Мерседеса команда на відмінно провела триденну сесію, а експерти ставлять британців на 3-4 місце за швидкістю.

Не менш впевнено три дні провела команда Альпін Рено, де кілометри активно накручував Фернандо Алонсо. Журналісти з місця подій відзначають, що 39-річний пілот повернувся у відмінній формі і готовий показати себе в перший же сезон. Крім того, у Альпіна помітили багато цікавих аеродинамічних рішень. Не виключено, що французька команда при вдалому збігу обставин зможе боротися за подіуми.

Подив багатьох викликали результати Альфа Таурі. Молодші Бики показали стабільний темп і їзду без поломок. Особливо вразив молодий новачок Юкі Цунода, який відпрацював тести навіть більш впевнено, ніж досвідчений П'єр Гаслі. Буде весело, якщо Альфа Таурі виявиться на рівні або швидшою за Феррарі.

Що з Феррарі і Астон Мартін?

Феррарі за підсумками минулого сезону посіла 6-е місце Кубка конструкторів, а також мала найгірший мотор в чемпіонаті. Після такого провалу команда з ресурсами Скудерії повинна тільки прогресувати, але тести не показали нічого. Були дві серйозні поломки, в перший і третій дні, а в іншому спокійна робота Карлоса Сайнса і Шарля Леклера. Феррарі абсолютно не виділялася. Є підозри, що з завданням повернутися в топ-3 Кубка конструкторів команді не впоратися, з огляду на перспективи Макларена і Альпіна.

Багато в чому це ж стосується Астон Мартіна. Команда стала передостанньою за кількістю кіл, а проблеми з технікою виникали протягом усіх трьох днів. Себастьян Феттель явно не був в захваті від тестів, але Астон Мартін з мотором Мерседеса має всі шанси бути вище за Феррарі.

Шумахеру буде важко

Всім уболівальникам, що очікували повернення прізвища Шумахер в Формулу-1, не варто розраховувати на великі звершення Міка. Цілком ймовірно, що команда в сезоні не набере жодного очка. Хаас готується до повністю нового технічного регламенту 2022 року, тому на болід цього сезону, грубо кажучи, забили. Команда зробила мінімальні оновлення, щоб відповідати правилам поточного чемпіонату, але в іншому буде використовувати болід минулого року. І не збирається його покращувати протягом сезону.

Так що і Шумахеру, і Мазепіну розраховувати на потрапляння в топ-10 надзвичайно складно. Досить імовірно, що Хаас перехопить у Вільямса статус головного аутсайдера.

Іван Зінченко Sport.ua
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Бокс | 22 листопада 2024, 09:18 4

Промоутер Джервонти Девіса розповів деталі

Коментарі