Мілевський та Вацко перетворилися на героїв гри в новій акції від Favbet

Favbet розпочинає масштабну рекламну кампанію в рамках якої розіграє 21 авто

Favbet продовжує боротися з рутиною та нудьгою, розігрує 21 авто у нетривіальний спосіб. Компанія пропонує не просто спробувати виграти їх, а викрасти, роблячи відсилку до всіма улюбленої гри юності. Протагоністами кампанії стали Артем Мілевський та Віктор Вацко.

Маямі - прототип вигаданого міста з гри. А хто може краще передати його дух і влитися в образ героя гри, як не головний ньюзмейкер, легенда вітчизняного футболу та найкінематографічніше обличчя Favbet ліги? Не відставав від нього і Віктор Вацко, який дуже органічно вжився в досить нетипову для себе роль.


Перший етап акції вже розпочався.В ньому розігруються 7 машин марок Jaguar XE, Ford EcoSport та цінні призи. Деякі з них відсилають прямо до тематики гри: вертоліт на радіоуправлінні, політ на вертольоті в Києві, годинники, Sony Playstation 5 та багато інших.

Віталій Петровський Sport.ua
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 23 листопада 2024, 04:32 0

Дружина Олександра Зінченка поділилася позитивними емоціями

Коментарі