Як краще грати в PES. Перевірені ігрові схеми та фінти
Розповідають гравці збірної України
- 18 лютого 2021, 10:06
- |
- 18 лютого 2021, 10:13
- 10163
- 0
У березні збірна України з кіберфутболу в дисципліні Pro Evolution Soccer розпочне свої виступи у кваліфікації чемпіонату Європи eEuro-2021. А зараз саме час поближче познайомитися зі збірниками - Сергієм Sergobibika Марченком та Ігорем ighor_8 Любчаком.
Якими були їхні перші кроки в кіберфутболі, які тактичні схеми та ігрові прийоми найбільш успішно застосовуються в PES і чому жоден із гравців не міг бути впевненим, що опиниться в головній команді країни з кіберфутболу?
- Коли ви почали грати в електронний футбол? Якою була ваша перша гра?
Сергій Марченко: - UEFA Euro 2000 і FIFA 2002. Почав грати в ці ігри одночасно 2002 року. Обрав PES, бо він більше схожий на реальний футбол.
Ігор Любчак: - Усе почалося 2010 року, коли вперше з'явився ноутбук, на якому я міг запустити якісь ігри. За порадою друзів обрав Pro Evolution Soccer. Так і відбулося моє перше знайомство з PES серії 2011 року.
- Коли та як ви вирішили стати кіберфутболістами?
Сергій Марченко: - Я перестав грати в DOTA, в якій виступав напівпрофесійно, втомившись від спільноти та формату командної гри 5х5. Купив PlayStation та почав грати в улюблений футбол. Після року гри суто заради задоволення, вже в PES 2019, я зрозумів, що можу брати участь у турнірах і протистояти сильним суперникам.
Ігор Любчак: - На більш серйозний рівень я перейшов у PES 2016, де в мене з'явилася можливість грати онлайн з іншими гравцями по всьому світу. Тоді я й зрозумів, що можна розвиватися далі й стати кіберфутболістом.
- Ваш улюблений режим у симуляторі.
Сергій Марченко: - Турнірний на рівних рейтингах. Там усі в однакових умовах, усі футболісти мають приблизно один рейтинг (без гравців по 99), і вирішує лише скіл. Потрібно грати саме у футбол, розуміти, як працює гра, демонструвати вміння.
Ігор Любчак: - 11х11, де можна керувати лише одним гравцем, а не всією командою, як у звичайних режимах. Він є максимально командним. На мою думку, за цим режимом - майбутнє кіберфутболу. Водночас можна весело проводити час із друзями.
- Назвіть ідеальну команду в PES - 11 гравців.
Сергій Марченко: - Тер Штеген, ван Дейк, Варан, Рамос, Алаба, Каземіру, Неймар, Мессі, Роналду, Мбаппе, Левандовський.
Ігор Любчак: - Аліссон, Алаба, Кулібалі, Варан, Манолас, Каземіру, Канте, Мессі, Неймар, Мбаппе, Роналду.
- Ваша улюблена тактична схема.
Сергій Марченко: - 4-1-2-3. Досить агресивна атакувальна схема, яка непогано себе проявляє й в обороні. Пара атакувальних хавбеків сідає глибше при втраті м'яча. Але в окремих матчах або проти окремого суперника часом змінюєш схему, якщо це дуже необхідно.
Ігор Любчак: - 4-3-3. Це класична універсальна збалансована схема, перевірена не одним роком гри в симулятор.
- Який ваш улюблений фінт?
Сергій Марченко: - Крокета - найефективніший у PES 2021.
Ігор Любчак: - Крокета - один із найефективніших і водночас гарних фінтів. Якщо брати найефективніший і той, що найчастіше використовую, то це фальшивий замах.
- Найкумедніший момент, який стався з вами під час гри в симулятор.
Сергій Марченко: - За один тайм - три поперечини після штрафних ударів. Сподіваюся, супернику було весело.
Ігор Любчак: - Автоголи. Коли, намагаючись віддати верховий м'яч назад кіперу, забиваєш гол собі точнісінько під поперечину - у дев'ятку.
- Як вам конкуренція у відборі до збірної з кіберфутболу? Хто був для вас найскладнішим супротивником?
Сергій Марченко: - Конкуренція була дуже гідною. Звичайно, хтось виділяв фаворитів, але самі кіберфутболісти не могли передбачити, хто потрапить до збірної України цього року. Найскладнішим суперником був Максим Makson_AAA Андрасюк. Він ніколи не віддає матчі легко, майже кожне протистояння з ним запам'ятовується.
Ігор Любчак: - Конкуренція була на високому як ніколи рівні, усі гравці були в оптимальній формі, прохідних суперників не було. Найскладніше було грати із Сергієм Марченком, з яким ми в перший день відбору взяли по три очки. Це гравець надзвичайно високого рівня, важко передбачити його наступне рішення.