У CS:GO переробили карту Dust2, також поліпшили видимість гравців
Карта стала більш схожа на версію для Counter-Strike 1.6
- 11 червня 2020, 11:50
- |
- 11 червня 2020, 14:15
- 982
- 0
Valve випустила патч для CS:GO, в якому оновила основні турнірні карти. Одне з головних нововведень - зміна положення дверей при вході на точку В на Dust2. Розробники також поліпшили видимість силуетів гравців, для чого додали нове налаштування відео і змінили колір одягу у агентів.
Список основних змін:
- Оновлені деякі текстури та колір в елементах одягу агентів, щоб їх було краще видно. Наприклад: лицьові маски, навушники, шарфи, тощо.
- Додана розширена конфігурація відео Boost Player Contrast (Підвищення контрастності гравця), яка покращує видимість силуету гравця в ситуаціях з низькою контрастністю. Включена за замовчуванням. Нові налаштвання можна змінити в меню: «Відео» -> «Розширене відео» -> «Boost Player Contrast».
- Скоригована геометрія зіткнень з C4.
- Додана подія вильоту гільзи при останньому пострілі з Desert Eagle.
- Проведена незначна оптимізація потокової передачі текстур.
- Оновлені файли локалізації для семи мов, включно з українською.
Dust2:
- змінено положення дверей на точку В з боку міда. Тепер вони відкриті в інший бік
- вікна біля рампи на точці А підняті вище, щоб з ними не зливалася модель гравця, що проходить повз;
- початкова відстань туману змінена з 1000 до 512;
- максимальна щільність туману змінена з .2 до .4;
- покращено видимість фону при перегляді з нижнього тунелю в бік ящика на МЗС.
Overpass:
- прибрані кущі плюща біля туалетних кімнат поруч з точкою А;
- прибрані тонкі вікна в туалетних кімнатах;
- прибраний велосипед для пікніка на довжині поруч з точкою А;
- поліпшене підсвічування коннектора в тунелі;поліпшене підсвічування місця появи терористів;
- додані нові текстури кам'яної обробки.
Mirage:
- видалена купа сміття в верхній частині міда;
- змінена форма кущів біля бази терористів у напрямку до апартаментів;
- поліпшена підсвічування вікна на ринку;
- виправлена помилка з беззвучним приземленням з балкона на точці В;
- змінений кут сходів у передпокої.
Inferno:
- змінена форма кущів плюща від бази спецназу у напрямку до арки на точці А;
- виправлена тінь від вежі в МЗС.
Cache:
- сходи в гніздо снайпера замінені коробкою;
- додана AIM-арена для гри один на один;
- прибрані деякі невидимі пікселі і кути;
- оновлені моделі вантажних контейнерів для підвищення продуктивності;
- покращено видимість при вході на базу терористів;
- проведена невелика корекція текстур і загальна оптимізація карти.