ДЕНИСОВ: «УПЛ – слабкий продукт, який не має міжнародного попиту»

Директор телеканалів «Футбол» вважає, що цей бізнес не є прибутковим

Спортивний журналіст Олександр Денисов, директор телеканалів «Футбол», розповів, чому матчі УПЛ не користуються попитом:

«Я добре знаю цей ринок з точки зору концепції. Сьогодні я не можу сказати, що з'явиться великий гравець на продукт під назвою УПЛ. Тут є кілька чинників: слабкий продукт та економічні показники по прибутку населення.

УПЛ - слабкий продукт, який не має міжнародного попиту. Цей бізнес не прибутковий. Будь-який великий гравець поцікавиться періодом повернення інвестиції та розвитком продукту надалі.

Також потрібно дивитися на дохід населення. Якщо звернути увагу, той же DAZN відкривається в високорозвинених країнах: Швейцарія, Англія, Бразилія, США, Німеччина і т.д.

Сьогодні потрібно розуміти: скільки одна сім'я може заплатити за перегляд футболу і як ти будеш поширювати цей бізнес, наскільки ти захищений від піратів. Бізнес дуже важкий».

Микола Степанов Джерело: Футбол 1/2/3
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 22 листопада 2024, 08:26 1

23 листопада відбудеться матч 14-го туру УПЛ

Коментарі