ДЕНИСОВ: «УПЛ – слабкий продукт, який не має міжнародного попиту»
Директор телеканалів «Футбол» вважає, що цей бізнес не є прибутковим
- 14 травня 2020, 14:59
- |
- 14 травня 2020, 15:03
- 2071
- 24
Спортивний журналіст Олександр Денисов, директор телеканалів «Футбол», розповів, чому матчі УПЛ не користуються попитом:
«Я добре знаю цей ринок з точки зору концепції. Сьогодні я не можу сказати, що з'явиться великий гравець на продукт під назвою УПЛ. Тут є кілька чинників: слабкий продукт та економічні показники по прибутку населення.
УПЛ - слабкий продукт, який не має міжнародного попиту. Цей бізнес не прибутковий. Будь-який великий гравець поцікавиться періодом повернення інвестиції та розвитком продукту надалі.
Також потрібно дивитися на дохід населення. Якщо звернути увагу, той же DAZN відкривається в високорозвинених країнах: Швейцарія, Англія, Бразилія, США, Німеччина і т.д.
Сьогодні потрібно розуміти: скільки одна сім'я може заплатити за перегляд футболу і як ти будеш поширювати цей бізнес, наскільки ти захищений від піратів. Бізнес дуже важкий».