Феррарі виграла, але показала слабкість; командна робота Феттеля
Підсумки гран-прі Формули-1 в Бельгії
- 03 вересня 2019, 07:55
- |
- 03 вересня 2019, 08:24
- 5287
- 3
Перемога Феррарі, що показала всю слабкість команди
Перші дві гонки після перерви надзвичайно важливі для Феррарі. І етап в Бельгії, і трек в Італії максимально підходять болідам команди, у яких є великі проблеми в поворотах, однак виручає потужний двигун, який показує всю силу на прямих. У Спа і Монці досить прямих, і це чи не останній реальний шанс Скудерії виграти гонку в цьому сезоні.
І команда впоралася зі своїм завданням. Правда, далеко не на 100%. Якщо в кваліфікації Шарль Леклер розірвав суперників і напарника, привізши їм 0,8 секунди, то в гоночному темпі Феррарі не так хороша. На старті заїзду Леклеру вдалося дещо відірватися від переслідувачів, але відрив не був гігантським - максимум 6-7 секунд від Валттері Боттаса, що їхав 4-м. А ближче до кінця позначилися проблеми з гумою, і Шарль ледь не втратив свою перемогу під напором Льюїса Хемілтона, якому не вистачило буквально 2-3 кіл.
У підсумку ми бачимо, що в гоночному темпі навіть перевага Феррарі в потужності мотора не допомагає, а проблеми з аеродинамікою і швидким зносом покришок тягнуть команду назад. І вікенд, який міг завершитися переможним дублем, перетворився в перемогу і лише 4-е місце Себастьяна Феттеля.
В Італії Феррарі буде ще важче, проте в разі успіху план на сезон, мабуть, буде виконаний. На інших трасах Мерседес і Ред Булл, ймовірно, виявляться попереду.
Феттель помилявся, але попрацював на команду
Себастьян Феттель почав другу частину сезону не надто вдало. Знову програв напарникові в кваліфікації, і програв дуже багато - 0,8 секунди. Леклер в 6-му гран-прі поспіль обігрує Феттеля в кваліфікаціях. У гонці Себ на старті пропустив Хемілтона, але завдяки потужному мотору відігрався на прямій. Втім, було видно, що німець не тримає темп напарника і програє Мерседесу. Крім того, кілька разів Феттель серйозно перегальмував, погіршивши стан покришок. Можливо, саме це змусило команду раніше всіх покликати на піт-стоп саме Себа, що поставило хрест навіть на примарних надіях пілота боротися за перемогу. А з огляду на темп конкурентів, Феттелю залишалося тільки як слід попрацювати на команду, і він показав, що думає не тільки про себе.
Спершу він без боротьби пропустив Леклера, а потім 2-3 кола утримував позаду себе Хемілтона. Та, мабуть, це і гарантувало Феррарі перемогу. Якби не ця затримка Льюїса, він би встиг наздогнати і обігнати Шарля, а так Феттель подарував напарникові кілька дорогоцінних секунд, а коли і вони минули, то Леклер перетнув фінішну лінію. Відмінна командна робота.
У Феррарі можуть святкувати, хоча боліди показали не той темп, який очікувався, і перемога вийшла зовсім не такою переконливою. Машина в порівнянні з Мерседесом все ще дуже поступається, і якщо в Італії вдасться перемогти, то Феррарі потрібно буде все ресурси кидати вже на сезон-2020.
Боттас показав, чому Мерседес продовжив його контракт
Пілот Мерседеса Валттері Боттас перед Гран-прі Бельгії отримав контракт на 2020 рік і тут же показав, чим його заслужив. Точніше, знову нічого особливого не показав, і команду це влаштовує. Боттас знову програв напарникові в кваліфікації, але стартував всього на позицію нижче. У гонці Валттері тільки на перших колах зробив одну спробу обігнати Хемілтона, а потім відстав на 5 секунд і фінішував 3-м, якраз позаду британця.
Skysports
Боттас все робить ідеально. Не для себе, а для команди. Він не заважає Хемілтону, він не може їхати в його темпі, але він завжди поруч, на 1-2 позиції позаду і привозить багато очок в Кубок конструкторів. Ідеальний напарник.
Загальний залік
Льюїс Хемілтон зміцнив своє лідерство і вже може відзначати в календарі, в який гонці достроково завоює чемпіонський титул. Відрив в 65 очок від нинішнього Боттаса - це чемпіонський відрив. Зате виліт Макса Ферстаппена в Бельгії загострив боротьбу за 3-е місце, так як Феттелю і Леклеру вдалося трохи скоротити дефіцит. Правда, такого везіння з аварією конкурента більше може і не бути.