Везіння Хемілтона, Леклер vs Феттель, Ред Булл швидший за Феррарі

Підсумки драматичної гонки Формули-1 у Великобританії

Гонки цікаві, а Хемілтон все ближче до титулу

Останні дві гонки були неймовірними, і у багатьох явно повернувся інтерес до Формули-1. Якщо брати окремо етапи в Австрії і Великобританії, то все прекрасно - обгони, боротьба, аварії. Однак в загальному заліку це ніяк не впливає на домінування Мерседеса. На трасі в Сільверстоуні було добре видно, як Валттері Боттас і Льюїс Хемілтон спокійно відїхали від своїх суперників, хоча і вели між собою боротьбу. Ні Феррарі, ні Ред Булл нічого не можуть вдіяти з Мерседесом, і вже очевидно, що німецька команда в 6-й раз поспіль виграє Кубок конструкторів. Перевага перед суперниками приголомшлива.

Не краща в плані інтриги і боротьба в загальному заліку. Льюїс Хемілтон не без везіння виграв гонку у Великобританії і збільшив відрив від Боттаса до 39 очок. Все ще не так багато, але з огляду на надійність машин Мерседеса і безпомилковість пілотування британця, Боттасу буде складно відігратися, якщо з напарником не трапиться який-небудь форс-мажор. Проте потрібно відзначити фінського гонщика.


Боттас випередив Хемілтона в кваліфікації, а також не дав йому пройти себе на старті гонки. Льюїс агресивно почав етап, спробував швидко пройти напарника і зробив це, однак Боттас не здався і оперативно повернув лідерство. Цілком ймовірно, що саме машина безпеки завадила Боттасу виграти. Валттері впевнено контролював гонку, але зупинився на піт-стоп до сейфіті-кара, а ось Хемілтон отримав перевагу завдяки зупинці під машиною безпеки.

Практично безкоштовний піт вивів британця в лідери і дозволив перемогти. Сподіваємося, така поразка не підірве мотивацію Боттаса і він продовжить на рівних боротися за титул у другій половині чемпіонату.

Ред Булл вже швидший за Феррарі

За підсумками гонки Ред Булл не потрапив на подіум, проте протягом заїзду було добре помітно, що машини не просто не поступаються Феррарі, а активно вириваються вперед. Макс Ферстаппен в епічній битві не зміг пройти Шарля Леклера, проте сам по собі болід Ред Булла був швидшим. І це ж довів Пьєр Гаслі, який в першій половині гонки наздогнав і випередив Себастьяна Феттеля.

Після кваліфікації Ферстаппен заявив, що Ред Булл на прямих вже не програє так багато, як раніше, а в поворотах випереджає Феррарі. Схоже, найпотужніший двигун не допомагає Скудерії, враховуючи проблеми машини з притискною силою в поворотах. Якщо на одному кваліфікаційному колі Феррарі може змагатися навіть з Мерседесом, то в рамках гоночного темпу Ред Булл безумовно виходить на друге місце. На жаль, це все ще боротьба тільки за 2-е місце Кубка конструкторів і 2-3 позиції в гонках, але саме протистояння Феррарі і Ред Булла обіцяє прикрасити другу частину сезону.



Ймовірно, в Феррарі вже чекають літню паузу, коли можна буде активніше попрацювати з болідом, інакше команда ризикує опуститися на 3-е місце в Кубку конструкторів. І це буде катастрофою, адже у італійців такий же бюджет, як у Мерседеса, і значно більший, ніж у Ред Булла.

Леклер кращий за Феттеля?

Схоже на те. Себастьян Феттель, звичайно, залишається 4-кратним чемпіоном світу і порівняно молодим пілотом (Хемілтон старший на 2,5 роки), але останні сезони німець просто не може знайти себе і свою звичну їзду. Регулярні помилки і в кваліфікаціях, і в гонках. При цьому ми навіть не порівнюємо з пілотами інших команд.

Шарль Леклер прийшов в нову команду і майже відразу ж поїхав так само швидко, як його іменитий напарник. Так, не обходилося без помилок (Баку), але, по-перше, Шарлю все це поки прощається, а по-друге, влітку гонщик показує більш переконливу і цікаву їзду. Леклер почав випереджати Феттеля в кваліфікаціях (взяв поул в Австрії, 3-е місце проти 6-го у Себа в Великобританії) і демонструвати яскравий пілотаж. Він з боротьбою програв Ферстаппену в Австрії, але як він боровся в Сільверстоуні! Макс, маючи очевидно більш швидкий болід, не зміг обігнати противника протягом 5-7 захоплюючих кіл.

Думаю, пілоти початківці знайдуть для себе багато цікавого в тому, як Леклер вибудував оборону і не дозволив настільки атакуючому пілотові, як Ферстаппен, пройти себе. І тут же можна порівняти Феттеля. На тій же трасі і приблизно в тих же умовах Себ не протримався і кола під напором Макса. І не тільки пропустив його, але допустив помилку і виніс з траси. Леклер же боровся з Ферстаппеном безпомилково, незважаючи на тиск суперника і тривалість спроб Макса.


Втім, варто зазначити, що Феттель після завершення гонки відразу ж підійшов до суперника і вибачився за аварію. У загальному заліку Себастьян все ще випереджає напарника, але розрив мінімальний. Німець почав стабільно помилятися з торішнього Гран-прі Німеччини, і якщо така ситуація триватиме до кінця сезону, а Леклер виграє внутрішньокомандну боротьбу, в Феррарі дійсно можуть задуматися про запрошення іншого гонщика.

Загальний залік

Як вже говорилося, яскраві і насичені гонки не змінюють ситуацію в загальному заліку. Льюїс Хемілтон випереджає напарника на 39 очок. За третє місце боротьбу поведуть Ферстаппен, Леклер і Феттель, а в Кубку конструкторів, схоже, Феррарі вже може думати не про те, як наздогнати Мерседес, а про те, як би не пропустити Ред Булл.

Іван Зінченко Sport.ua
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Авто/мото | 17 листопада 2024, 20:39 0

Хорхе Мартін встановив унікальне досягнення