Москва. Свитолина сыграет с хозяйкой турнира Кудерметовой

Определилась соперница украинской теннисистки

Москва. Свитолина сыграет с хозяйкой турнира Кудерметовой
© wtatennis.com

Украинская теннисистка Элина Свитолина посеяна на Кубке Кремля под 1-м номером и пропускала стартовый круг соревнования.

Определилась соперница Свитолиной во втором круге, которой стала россиянка Вероника Кудерметова (45 в рейтинге WTA). Она справилась с Онс Жабер в двух сетах - 6:3, 6:3.

22-летняя Кудерметова недавно на турнире в китайском Тяньцзине обыграла Даяну Ястремскую.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(15 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Vladdal
      Vladdal, 15.10.2019 20:44
    -9
    Александр Жаирс, 15.10.2019 20:31
    Докажите свой патриотизм не буковками на сайте,а действиями. Для начала,перестаньте пополнять казну агрессора и откажитесь от российского газа и лугандонского угля. Купите отечественную буржуйку,нарубайте дров и наслаждайтесь своей принципиальностью. Российская нефть тоже не патриотична-на зло врагу закройте свои авто в гаражи,а на работу
    добирайтесь на извозчике,пока власть не наладит покупку нефти в других странах...и так даоее,и тому подобное.
    Прежде,чем обвинять девченок в не патриотизме,помотрите на себя.
    Да, Александр, всё так. Уже в печёнках этот дутый патриотизм. Кого они обвиняют? Элина в Украине детям помогает, Даше Лопатецкой операцию оплатила. Она не кричит на каждом углу о своём патриотизме, а что-то делает. А эти "патриоты" только напряжение в обществе поддерживают.
    Александр Жаирс
    Александр Жаирс, 15.10.2019 20:31
    -3
    Докажите свой патриотизм не буковками на сайте,а действиями. Для начала,перестаньте пополнять казну агрессора и откажитесь от российского газа и лугандонского угля. Купите отечественную буржуйку,нарубайте дров и наслаждайтесь своей принципиальностью. Российская нефть тоже не патриотична-на зло врагу закройте свои авто в гаражи,а на работу
    добирайтесь на извозчике,пока власть не наладит покупку нефти в других странах...и так даоее,и тому подобное.
    Прежде,чем обвинять девченок в не патриотизме,помотрите на себя.
    Sashamar
    Sashamar, 15.10.2019 20:30
    -1
    Кілька питань. Перше риторичне, бо вже замаявся питати. А що, власне, змінилося з 2016, коли Еліна була тут востаннє? Або з 2017 (Ястремська і Янчук в кваліфікації) чи з минулого (Цуренко)? Чому галас тільки зараз?
    Друге вже не риторичне. От росіяни теж їздять до України на міжнародні змагання. Так чому, як вони сюди це "пропаганда русского мира", а як наші туди, це "зрада" і "капітуляція". Може, давайте вважати навпаки.
    І останнє. Прапор на трибуні під час матчу Ястремська - Касаткіна бачили? А прапор на табло? Може той технічний працівник, хто цей папор на табло перед грою запалював, кожного вечора дивиться вечірнього мудозвона, а його родич поїхав на Донбас вбивати. І жовто-блакитний йому як ніж у серце. Давайте думати саме так.
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 20:01
    +3
    DED_PANAS, 15.10.2019 19:50
    Обыграет удмуртку и домой,,, Участие в турнире уже обеспечивает участие Элины в Итоговом турнире года
    Хіба їй потрібна була участь у Кубке Мудля? Може Став Матусєвіч розскаже. Він у цьому рубить
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 20:00
    +3
    ajvanavs, 15.10.2019 19:41
    А може вони взагалі інформацію не беруть. Може, ім нецікаво. "Я политикой не интересуюсь" (с).
    Просто мають якусь певну інфу загальну типу Крим окуповано (і краще цю тему не чіпати, щоб не мати конфліктів), на сході "якийсь конфлікт", в Україні новий президент і таке інше.
    Не всі заглиблені у це все, а спортсмени тем більше. В них інші інтереси, це подтрібно розуміти імхо. І знову ж таки: я не чув від Світоліної та інших представниць тенісу висловлювань типу тих, що роблять Усик і Гвоздик. І це все гут Вистачає розуму хоча б мовчати.
    Більш того, той же Стаховський має доволі патріотичну позицію, мені здається.
    Ніде не беруть інформацію - це вже з області фантастики))) Я не вірю у це. В кожного з нас є робота, є заняття, і ми знаємо, що діється. А вони ні? Навіть багато іноземців знають. Єдине, що я починаю розуміти з нашої розмови - мабуть вони вважають себе людьми світу, і рахують, що усе, що робиться - це "розбірка політиків". насправді це не є правда. А фактично це війна світів - кріпостного мислення - пострадянського імперського рашенського і нашого, якій хоче відірватися від свого 100-річного минулого.
    totake
    online
      totake, 15.10.2019 19:55
    +7
    ajvanavs, 15.10.2019 18:18
    Ребят, ну им нет дела до войны и всего такого, серьезно. Чего вы хотите от них? Она живет в Лондоне или где там. Ей, как и наверное, большинству населения Украины (ну ок - или просто многим), все равно, что там убивают, рашка аннексирует и все такое.
    Это не обвинения в адрес Свитолиной. Просто у нее (как и Ястремской, например) другая жизнь, вот и все. Нам не понять. Они не плохие, просто другие.
    є тисячі українців в Лондоні, але багато розуміють що таке війна і не дозволили б собі мати якісь відносини з Росією, бабло рулить, так не можна, але хотів би щоб Еліна програла, навіть виграш турніру не підсолодить, бо росіяни тільки чекають толерантності з нашої сторони, і що нічого поганого не відбувається і у нас нема війни
    DED_PANAS
      DED_PANAS, 15.10.2019 19:50
    -4
    Обыграет удмуртку и домой,,, Участие в турнире уже обеспечивает участие Элины в Итоговом турнире года
    ajvanavs
      ajvanavs, 15.10.2019 19:41
    +4
    vizuals, 15.10.2019 19:33
    А де вони взагалі беруть якусь інформацію? Мабуть не на рашенськіх брехливих ресурсах. Мабуть всеж такі на нашіх. Так що ця думка, що вони нічого не знають, не витримує ніякої критикі.
    А може вони взагалі інформацію не беруть. Може, ім нецікаво. "Я политикой не интересуюсь" (с).
    Просто мають якусь певну інфу загальну типу Крим окуповано (і краще цю тему не чіпати, щоб не мати конфліктів), на сході "якийсь конфлікт", в Україні новий президент і таке інше.
    Не всі заглиблені у це все, а спортсмени тем більше. В них інші інтереси, це подтрібно розуміти імхо. І знову ж таки: я не чув від Світоліної та інших представниць тенісу висловлювань типу тих, що роблять Усик і Гвоздик. І це все гут Вистачає розуму хоча б мовчати.
    Більш того, той же Стаховський має доволі патріотичну позицію, мені здається.
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 19:33
    +8
    ajvanavs, 15.10.2019 19:30
    Майже з іншої) Де, на ваш погляд, та ж Світоліна бере інформацію про Україну? Ось вона переважну більшість року проводить деінде - турніри, тренування, інше життя.
    Де взяти інфо про події в Україні? Думаєте, в неї в тві чи ще десь є окремий список з підписками українських сайтів новин? Якась укрправда, Лівий берег (не оцінюємо якість - як приклад) чи щось так? Сумнівно. Телебачення? В Лондоні? Та ну.
    Ось і все. І я не кажу, що вона не любить Україну і все таке. Просто такий ритм життя, що вимагати від спорсменів елітного рівня якоїсь нормальної позиції по справді складним питанням, мені здається, марно.
    Усик та інші боксери - окрема тема. Підтримувати іх в мене справді бажання немає. Те, що Світоліна, Ястремська та інші хоча б мовчать с приводу політичних питань - це все + імхо.
    А де вони взагалі беруть якусь інформацію? Мабуть не на рашенськіх брехливих ресурсах. Мабуть всеж такі на нашіх. Так що ця думка, що вони нічого не знають, не витримує ніякої критикі.
    сергей богданов
      сергей богданов, 15.10.2019 19:31
    -6
    Stanislav Matusevych, 15.10.2019 18:38
    Ну, я стикався. І багато чого втратив. Що з того? Мені можна давати оцінку? Чи взагалі нікому не можна?
    Конечно можно и даже нужно, вот только вешать всех собак на Элину не нужно, как правильно говорят рыба гниёт с головы, да безусловно Эля медийная персона и конечно внимание болел это событие приковало, а то что правительство занимается Ху...й нормально так давайте и дальше обливать гразью Элю, Даяну и не замечать откуда все это гавно течет
    ajvanavs
      ajvanavs, 15.10.2019 19:30
    +1
    vizuals, 15.10.2019 18:48
    Але вони з не з іншої планети все ж такі. так що я поки розгублений з цього всього. Мені більш менш зрозуміла Васі Лома. Він не висловлюється на ці тем, навіть маючи у кумовях злісного фаната рашкі Усика. І дружить з россіянином Ковальовим, який не любить кремлівських упирів. Він мовчить про політику, і вірно вчиняє, бо його дуже віруючий у РПЦ всея русі кум образиться разом з ще одним другом з міста Харьків
    Майже з іншої) Де, на ваш погляд, та ж Світоліна бере інформацію про Україну? Ось вона переважну більшість року проводить деінде - турніри, тренування, інше життя.
    Де взяти інфо про події в Україні? Думаєте, в неї в тві чи ще десь є окремий список з підписками українських сайтів новин? Якась укрправда, Лівий берег (не оцінюємо якість - як приклад) чи щось так? Сумнівно. Телебачення? В Лондоні? Та ну.
    Ось і все. І я не кажу, що вона не любить Україну і все таке. Просто такий ритм життя, що вимагати від спорсменів елітного рівня якоїсь нормальної позиції по справді складним питанням, мені здається, марно.
    Усик та інші боксери - окрема тема. Підтримувати іх в мене справді бажання немає. Те, що Світоліна, Ястремська та інші хоча б мовчать с приводу політичних питань - це все + імхо.
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 18:59
    +11
    сергей богданов, 15.10.2019 18:34
    А ты сталкивался? Да большинство живёт и в упор ничего не видит и на все насрать!
    Безпосередньо ні. Не буду про причини казати - це не тема цьієї розмови, але декілька моїх друзів досі воюють там, де вбивають. Мені здається, що я маю якесь уявлення про це діло, бо спілкуюся з ними, і вони розвповідають мені про це життя. Взагалі, сі мають мати якесь уявлення, бо інформація про це є усюди.
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 18:48
    +12
    ajvanavs, 15.10.2019 18:36
    Це ваш вибір - підтримувати чи ні. Просто намагаюся (можливо, помилково) пояснити їхню точку зору. Можу помилятися, але війна і все що тут відбувається - поза увагою спортсменів такого рівня. У них інші справи, більшість часу вони проводять не в Україні, от і все. Тому випадають з контексту. Якщо навіть звичайні громадяни, що живуть в Україні, не завджи розрізняють, що і як, хто кого вбиває на сході, то чого вимагати від них?
    Але вони з не з іншої планети все ж такі. так що я поки розгублений з цього всього. Мені більш менш зрозуміла Васі Лома. Він не висловлюється на ці тем, навіть маючи у кумовях злісного фаната рашкі Усика. І дружить з россіянином Ковальовим, який не любить кремлівських упирів. Він мовчить про політику, і вірно вчиняє, бо його дуже віруючий у РПЦ всея русі кум образиться разом з ще одним другом з міста Харьків
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 15.10.2019 18:38
    +12
    сергей богданов, 15.10.2019 18:34
    А ты сталкивался? Да большинство живёт и в упор ничего не видит и на все насрать!
    Ну, я стикався. І багато чого втратив. Що з того? Мені можна давати оцінку? Чи взагалі нікому не можна?
    ajvanavs
      ajvanavs, 15.10.2019 18:36
    +3
    vizuals, 15.10.2019 18:28
    А нам, вболювальникам, що робити, якщо вони інші, і не стикалися з тією жестю, що відбувається на сході? Продовжувати апплодувати, слухаючи про те, які чудові турніри проводить агрессор?
    Це ваш вибір - підтримувати чи ні. Просто намагаюся (можливо, помилково) пояснити їхню точку зору. Можу помилятися, але війна і все що тут відбувається - поза увагою спортсменів такого рівня. У них інші справи, більшість часу вони проводять не в Україні, от і все. Тому випадають з контексту. Якщо навіть звичайні громадяни, що живуть в Україні, не завджи розрізняють, що і як, хто кого вбиває на сході, то чого вимагати від них?
    dudigo78
      dudigo78, 15.10.2019 18:35
    +9
    Комментарий свернут. Показать
    Еліно, не ганьбись! Знімись поки не пізно!
    сергей богданов
      сергей богданов, 15.10.2019 18:34
    +4
    vizuals, 15.10.2019 18:28
    А нам, вболювальникам, що робити, якщо вони інші, і не стикалися з тією жестю, що відбувається на сході? Продовжувати апплодувати, слухаючи про те, які чудові турніри проводить агрессор?
    А ты сталкивался? Да большинство живёт и в упор ничего не видит и на все насрать!
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 18:28
    +11
    ajvanavs, 15.10.2019 18:18
    Ребят, ну им нет дела до войны и всего такого, серьезно. Чего вы хотите от них? Она живет в Лондоне или где там. Ей, как и наверное, большинству населения Украины (ну ок - или просто многим), все равно, что там убивают, рашка аннексирует и все такое.
    Это не обвинения в адрес Свитолиной. Просто у нее (как и Ястремской, например) другая жизнь, вот и все. Нам не понять. Они не плохие, просто другие.
    А нам, вболювальникам, що робити, якщо вони інші, і не стикалися з тією жестю, що відбувається на сході? Продовжувати апплодувати, слухаючи про те, які чудові турніри проводить агрессор?
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 15.10.2019 18:28
    +11
    ajvanavs, 15.10.2019 18:18
    Ребят, ну им нет дела до войны и всего такого, серьезно. Чего вы хотите от них? Она живет в Лондоне или где там. Ей, как и наверное, большинству населения Украины (ну ок - или просто многим), все равно, что там убивают, рашка аннексирует и все такое.
    Это не обвинения в адрес Свитолиной. Просто у нее (как и Ястремской, например) другая жизнь, вот и все. Нам не понять. Они не плохие, просто другие.
    Підтримую. Але все одно, оцінку моральності таких дій давати можна, і вона буде не найкращою.
    ajvanavs
      ajvanavs, 15.10.2019 18:18
    +11
    vizuals, 15.10.2019 18:11
    Нащо їй цей турнірчік. Любить рашку настільки, чи що. Чи там чек заслали на кругленьку суму? Вона ж відібралася на Підсумковий, їй навпаки потрібно перепочити. Що взагалі відбувається.
    Ребят, ну им нет дела до войны и всего такого, серьезно. Чего вы хотите от них? Она живет в Лондоне или где там. Ей, как и наверное, большинству населения Украины (ну ок - или просто многим), все равно, что там убивают, рашка аннексирует и все такое.
    Это не обвинения в адрес Свитолиной. Просто у нее (как и Ястремской, например) другая жизнь, вот и все. Нам не понять. Они не плохие, просто другие.
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 18:11
    +19
    Нащо їй цей турнірчік. Любить рашку настільки, чи що. Чи там чек заслали на кругленьку суму? Вона ж відібралася на Підсумковий, їй навпаки потрібно перепочити. Що взагалі відбувається.
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 18:48
    +12
    ajvanavs, 15.10.2019 18:36
    Це ваш вибір - підтримувати чи ні. Просто намагаюся (можливо, помилково) пояснити їхню точку зору. Можу помилятися, але війна і все що тут відбувається - поза увагою спортсменів такого рівня. У них інші справи, більшість часу вони проводять не в Україні, от і все. Тому випадають з контексту. Якщо навіть звичайні громадяни, що живуть в Україні, не завджи розрізняють, що і як, хто кого вбиває на сході, то чого вимагати від них?
    Але вони з не з іншої планети все ж такі. так що я поки розгублений з цього всього. Мені більш менш зрозуміла Васі Лома. Він не висловлюється на ці тем, навіть маючи у кумовях злісного фаната рашкі Усика. І дружить з россіянином Ковальовим, який не любить кремлівських упирів. Він мовчить про політику, і вірно вчиняє, бо його дуже віруючий у РПЦ всея русі кум образиться разом з ще одним другом з міста Харьків
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 15.10.2019 18:38
    +12
    сергей богданов, 15.10.2019 18:34
    А ты сталкивался? Да большинство живёт и в упор ничего не видит и на все насрать!
    Ну, я стикався. І багато чого втратив. Що з того? Мені можна давати оцінку? Чи взагалі нікому не можна?
    Alehandro
      Alehandro, 15.10.2019 18:08
    +12
    Так она снимается чи не? Надо ей ото со всякими дерметовыми колено лишний раз насиловать...
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 18:59
    +11
    сергей богданов, 15.10.2019 18:34
    А ты сталкивался? Да большинство живёт и в упор ничего не видит и на все насрать!
    Безпосередньо ні. Не буду про причини казати - це не тема цьієї розмови, але декілька моїх друзів досі воюють там, де вбивають. Мені здається, що я маю якесь уявлення про це діло, бо спілкуюся з ними, і вони розвповідають мені про це життя. Взагалі, сі мають мати якесь уявлення, бо інформація про це є усюди.
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 18:28
    +11
    ajvanavs, 15.10.2019 18:18
    Ребят, ну им нет дела до войны и всего такого, серьезно. Чего вы хотите от них? Она живет в Лондоне или где там. Ей, как и наверное, большинству населения Украины (ну ок - или просто многим), все равно, что там убивают, рашка аннексирует и все такое.
    Это не обвинения в адрес Свитолиной. Просто у нее (как и Ястремской, например) другая жизнь, вот и все. Нам не понять. Они не плохие, просто другие.
    А нам, вболювальникам, що робити, якщо вони інші, і не стикалися з тією жестю, що відбувається на сході? Продовжувати апплодувати, слухаючи про те, які чудові турніри проводить агрессор?
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 15.10.2019 18:28
    +11
    ajvanavs, 15.10.2019 18:18
    Ребят, ну им нет дела до войны и всего такого, серьезно. Чего вы хотите от них? Она живет в Лондоне или где там. Ей, как и наверное, большинству населения Украины (ну ок - или просто многим), все равно, что там убивают, рашка аннексирует и все такое.
    Это не обвинения в адрес Свитолиной. Просто у нее (как и Ястремской, например) другая жизнь, вот и все. Нам не понять. Они не плохие, просто другие.
    Підтримую. Але все одно, оцінку моральності таких дій давати можна, і вона буде не найкращою.
    ajvanavs
      ajvanavs, 15.10.2019 18:18
    +11
    vizuals, 15.10.2019 18:11
    Нащо їй цей турнірчік. Любить рашку настільки, чи що. Чи там чек заслали на кругленьку суму? Вона ж відібралася на Підсумковий, їй навпаки потрібно перепочити. Що взагалі відбувається.
    Ребят, ну им нет дела до войны и всего такого, серьезно. Чего вы хотите от них? Она живет в Лондоне или где там. Ей, как и наверное, большинству населения Украины (ну ок - или просто многим), все равно, что там убивают, рашка аннексирует и все такое.
    Это не обвинения в адрес Свитолиной. Просто у нее (как и Ястремской, например) другая жизнь, вот и все. Нам не понять. Они не плохие, просто другие.
    dudigo78
      dudigo78, 15.10.2019 18:35
    +9
    Комментарий свернут. Показать
    Еліно, не ганьбись! Знімись поки не пізно!
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 21:20
    +8
    Sashko Bilyi, 15.10.2019 21:16
    Шо ти мелеш, яка нах "війна світів" там такі ж люди як і тут чи в любій іншій країні, які так само ходять на роботу, яким так само для життя потрібен дах над головою, іжа, вода і.т.д. Ти краще б свої мізки відірвав від зазомбованості.
    Ти, тварюка, біля наших кордонів стоїть орда з 200 тисяч військових рашкі на поготові. А у Гугандоні ще стількі ж Заткнися і зникни звідці
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 19:33
    +8
    ajvanavs, 15.10.2019 19:30
    Майже з іншої) Де, на ваш погляд, та ж Світоліна бере інформацію про Україну? Ось вона переважну більшість року проводить деінде - турніри, тренування, інше життя.
    Де взяти інфо про події в Україні? Думаєте, в неї в тві чи ще десь є окремий список з підписками українських сайтів новин? Якась укрправда, Лівий берег (не оцінюємо якість - як приклад) чи щось так? Сумнівно. Телебачення? В Лондоні? Та ну.
    Ось і все. І я не кажу, що вона не любить Україну і все таке. Просто такий ритм життя, що вимагати від спорсменів елітного рівня якоїсь нормальної позиції по справді складним питанням, мені здається, марно.
    Усик та інші боксери - окрема тема. Підтримувати іх в мене справді бажання немає. Те, що Світоліна, Ястремська та інші хоча б мовчать с приводу політичних питань - це все + імхо.
    А де вони взагалі беруть якусь інформацію? Мабуть не на рашенськіх брехливих ресурсах. Мабуть всеж такі на нашіх. Так що ця думка, що вони нічого не знають, не витримує ніякої критикі.
    totake
    online
      totake, 15.10.2019 19:55
    +7
    ajvanavs, 15.10.2019 18:18
    Ребят, ну им нет дела до войны и всего такого, серьезно. Чего вы хотите от них? Она живет в Лондоне или где там. Ей, как и наверное, большинству населения Украины (ну ок - или просто многим), все равно, что там убивают, рашка аннексирует и все такое.
    Это не обвинения в адрес Свитолиной. Просто у нее (как и Ястремской, например) другая жизнь, вот и все. Нам не понять. Они не плохие, просто другие.
    є тисячі українців в Лондоні, але багато розуміють що таке війна і не дозволили б собі мати якісь відносини з Росією, бабло рулить, так не можна, але хотів би щоб Еліна програла, навіть виграш турніру не підсолодить, бо росіяни тільки чекають толерантності з нашої сторони, і що нічого поганого не відбувається і у нас нема війни
    SergioDynamo
      SergioDynamo, 15.10.2019 23:18
    +6
    Я читаю коментарі і хочу висловити свою думку. Не Україна почала цю війну, а росія, і це є найголовніше, що потрібно памятати.!!!
    Не обов'язково всім сидіти в окопах, хтось повинен і в тилу бути, добре робити свою справу за для перемоги. Не хочеш служити -не заважай, як сказав Роман Вінтонів, якщо ти не среш в під'їзді - ти вже допомагаєш.
    Що стосується, Світоліної та Ястремської, вони медійні особи і повинні розуміти, що виступаючи в країні-агресорі, вони допомагають ворогу. Принаймі, хтось з оточення повинен був роз'яснити їм.
    і ще одне, Украіні потрібен не мир, а ПЕРЕМОГА, свобода
    palpal
    palpal, 15.10.2019 22:50
    +4
    Александр Жаирс, 15.10.2019 20:31
    Докажите свой патриотизм не буковками на сайте,а действиями. Для начала,перестаньте пополнять казну агрессора и откажитесь от российского газа и лугандонского угля. Купите отечественную буржуйку,нарубайте дров и наслаждайтесь своей принципиальностью. Российская нефть тоже не патриотична-на зло врагу закройте свои авто в гаражи,а на работу
    добирайтесь на извозчике,пока власть не наладит покупку нефти в других странах...и так даоее,и тому подобное.
    Прежде,чем обвинять девченок в не патриотизме,помотрите на себя.
    у потребителей нефти и газа выбора нет, у них был
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 22:08
    +4
    Sashko Bilyi, 15.10.2019 21:53
    Ахахаха, ти тут цілий день, кожного дня, строчиш свої політичні русофобські коменти без перестанку, так хто тут відпрацьовує копійку ?, не палився вже б так, йди тобі Нуланд печеньку дасть. Чи ти просто якийсь хворий, що навіть з хати не виходить, і цілий день сидить за компом, й зомбується.
    P.s. "якій тута" - ти хоча б правильно писати навчився, якщо вже такого націоналіста з себе строєш.
    Розказують тобі за свою єдину помилку - у слові "звідци" (я написав "звідці"). В нас пів країни, які завдяки твоїм господарям з Кремля, віками заборончвшим мову, лише зараз вчять. Окрім дойо..бок ти нічого не можеш по ділу сказати
    Що я кожного дня строчу? ти, діяч, виклади мої пости)) Усі вони на тему боксу, теннісу і усе мабуть. А ось свої пости ти теж виклади. Цікаво почитати буде, так путінський тролль миру?
    ajvanavs
      ajvanavs, 15.10.2019 19:41
    +4
    vizuals, 15.10.2019 19:33
    А де вони взагалі беруть якусь інформацію? Мабуть не на рашенськіх брехливих ресурсах. Мабуть всеж такі на нашіх. Так що ця думка, що вони нічого не знають, не витримує ніякої критикі.
    А може вони взагалі інформацію не беруть. Може, ім нецікаво. "Я политикой не интересуюсь" (с).
    Просто мають якусь певну інфу загальну типу Крим окуповано (і краще цю тему не чіпати, щоб не мати конфліктів), на сході "якийсь конфлікт", в Україні новий президент і таке інше.
    Не всі заглиблені у це все, а спортсмени тем більше. В них інші інтереси, це подтрібно розуміти імхо. І знову ж таки: я не чув від Світоліної та інших представниць тенісу висловлювань типу тих, що роблять Усик і Гвоздик. І це все гут Вистачає розуму хоча б мовчати.
    Більш того, той же Стаховський має доволі патріотичну позицію, мені здається.
    сергей богданов
      сергей богданов, 15.10.2019 18:34
    +4
    vizuals, 15.10.2019 18:28
    А нам, вболювальникам, що робити, якщо вони інші, і не стикалися з тією жестю, що відбувається на сході? Продовжувати апплодувати, слухаючи про те, які чудові турніри проводить агрессор?
    А ты сталкивался? Да большинство живёт и в упор ничего не видит и на все насрать!
    SergioDynamo
      SergioDynamo, 16.10.2019 09:06
    +3
    Sashko Bilyi, 16.10.2019 01:33
    Ну так йди і добувай цю перемогу !!!, а просто сидіти за компом, щоб інші йшли воювати, це саме легше, але ти розумієш як це абсурдно і лицемірно, не хочеш чи не готовий воювати, то і не агітуй за війну, все просто. Також ти пишеш "Не хочеш служити -не заважай", по такой логіці призивати і забирати на війну, мали б тільки тих хто сам добровільно цього хоче, але в реаліях зовсім не так. Ще ти зауважуєш що вони відомі ("медійні") особи, а в відомих ("медійних") осіб не може бути інша думка чим в тебе, може вони не вважають Росію ворогом, з чого ти взяв що в всіх людей думка і погляди, мають співпадати з твоїми ?
    Пятая волна, Сектор А (ОТУ "Луганск"). Я свою лепту внес и продолжаю вносить в нашу общую победу.
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 23:26
    +3
    SergioDynamo, 15.10.2019 23:18
    Я читаю коментарі і хочу висловити свою думку. Не Україна почала цю війну, а росія, і це є найголовніше, що потрібно памятати.!!!
    Не обов'язково всім сидіти в окопах, хтось повинен і в тилу бути, добре робити свою справу за для перемоги. Не хочеш служити -не заважай, як сказав Роман Вінтонів, якщо ти не среш в під'їзді - ти вже допомагаєш.
    Що стосується, Світоліної та Ястремської, вони медійні особи і повинні розуміти, що виступаючи в країні-агресорі, вони допомагають ворогу. Принаймі, хтось з оточення повинен був роз'яснити їм.
    і ще одне, Украіні потрібен не мир, а ПЕРЕМОГА, свобода
    Ми знаємо, хто почав війну. Але наші шановні деякі боксери і теннісісткі мабуть не у курсі цього, а живуть своїми призовими і рейтинговими балами. І не тільки вони, а і ті коні, які їздять туди на заробітки. Ось така х...я, малята. Маємо, що маємо
    vizuals
    online
      vizuals, 15.10.2019 22:56
    +3
    Sashko Bilyi, 15.10.2019 22:39
    А ти войовничий воїн ?, чому тоді не в окопі на передовій ?, агітувати за війну, щоб потім інших посилали воювати, і вони там гинули і калічилися, це звичайно круто, благородно, можеш пишатися собою, проплачений троляка, економічних інтересів деяких світових олігархів, не українського походження.
    P.s. Яка в тебе паршива брехлива натура, видно хоча б з того, що ти стверджуєш про "єдину помилку", в той час коли я в своєму коментарі чітко вказав на ще одну - "якій" (дивись нижче).
    Починаються стандартні заходи. - чому не в окопі. Тобі дуже хочеться почути хлопців з окопу? Я чомусь так не вважаю. П.С. кінчац вказувати мені на якісь граматичні помилки. вже ти вважаєш, що якщо ти щось таке знайдеш, то ти щось довів? По перше, я тобі вже пояснив нижче, що я виріс на россійській мові, і зараз принципово спілкуюсь на українській, вчумя, щоб на вашій не спілкуватися. По друге, усі це знають в Україні і розуміють. Ну крім рашенськіх троллів з Ольгіно мабуть)))) А ти такий і є, я так вважаю. Якщо ні, ну давай зустрінемося. Ти де живеш, боєць з дівана?
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
© 2003-2019 Sport.ua
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности