Президент Руху Козловський одружився з українською співачкою

Пара вирішила офіційно поєднати свої серця у День Святого Валентина

wz.lviv.ua
© wz.lviv.ua

Президент винниківського «Руху» Григорій Козловський і співачка Юлія Думанська у День Святого Валентина вирішили офіційно поєднати свої серця.

46-річний Григорій Козловський є одним із найбагатших бізнесменів Львова, йому належить низка львівських готелів і ресторанів – зокрема, «Гранд Готель» і «Королівська пивоварня». Він також є співвласником відомої будівельної компанії Avalon Inc. та Львівської тютюнової фабрики.

26-річна львівська співачка Юлія Думанська займається музичною кар’єрою з 17 років, у 2015 році вона стала номінантом музичної премії YUNA у категорії «Найкращий дует» за пісню «Тайна» виконану разом з Віталієм Козловським.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Zaxid.net

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    karaim2011
    karaim2011, 15.02.2018 14:11
    +30
    Сразу видно - точно по большой любви вышла замуж)))
    sergrey4
    online
      sergrey4, 15.02.2018 15:35
    +2
    Сердце подвластно разуму. Чувства подвластны сердцу. Разум подвластен чувствам. Круг замкнулся. С разума начали, разумом кончили. (Формула любви).
    Любовь - это когда счастье любимого человека есть необходимым условием твоего собственного счастья. (Чужак в чужой стране).
    mykola.r.ua
      mykola.r.ua, 15.02.2018 16:49
    +6
    Зато будет уверена в завтрашнем дне. Бабломет у него большой. Может и не долго будет)
    Surgeon48
      Surgeon48, 15.02.2018 19:12
    +7
    Зачем эту тупую новость выкладывать на спортивном сайте? Вообще уже е6анулись
    mateks
      mateks, 15.02.2018 19:34
    +4
    Совет да любовь ! ,только это больше подходит к новостям Кати Осадчей..........
    Anton Ivanov
      Anton Ivanov, 15.02.2018 20:03
    +4
    Пела с одним Козловским, а замуж вышла за другого. Перепутала?
    Art88888
      Art88888, 15.02.2018 20:19
    +3
    Загнать собаку в будку!
    /south/
      /south/, 15.02.2018 21:12
    +4
    Як там говорять: любов зла, полюбиш і КОЗЛовського))
    А щодо її відомості, так це sport.ua на перспективу)) Я так розумію, що вони шарять в музиці приблизно стільки ж, скільки вона в футболі)
    footbolyaka
      footbolyaka, 15.02.2018 22:34
    0
    Anton Ivanov, 15.02.2018 20:03
    Пела с одним Козловским, а замуж вышла за другого. Перепутала?
    Привычка)
    fordfox
      fordfox, 03.04.2018 17:12
    -1
    Як в казці про попилюшку, бідна задрипанка з Сихова знайшла собі намальованого принца.
    Тільки в казці були справжні почуття. Сподіваюсь, аля зірка, колись зрозуміє що таке бути жінкою а не шльондрою, а новоспечений прирЕчений зрозуміє що людина, а не свиня на кориті
    Є така призказка "все так не буде !"
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 03.04.2018 17:31
    0
    Посмотрим на них лет через 20... Или не успеем?