Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Автоспорт
| Обновлено 28 августа 2016, 18:10
4093
0

Росберг побеждает в Бельгии

Пролидировав от старта до финиша Большой приз в Спа забирает Нико, сокращая отставание от Хэмилтона

| Обновлено 28 августа 2016, 18:10
4093
0
Росберг побеждает в Бельгии

Бельгійський етап від самого свого початку в п’ятницю підніс великий та неочікуваний командами сюрприз на дворі стояла спека нехарактерна для Спа цієї пори, тож команди коли замовляли свої 13 комплектів шин на уїк-енд розраховували зовсім на інші умови. Під час практик пілоти не приховували того, що найм’якіша тут ґума швидко втрачає ефективність і на багато кіл її не вистачить. І це при тому, що багато пілотів розраховували саме на шини SuperSoft, замовивши їх найбільше. Таким чином усі три практики пілоти разом із командами намагалися зрозуміти як найкраще обрати тактику піт-стопів на гонку.

Під час кваліфікації одна інтрига замінила іншу: цього разу боротьби за поул між Росбергом та Хемілтоном не було – в Мерседес, розуміючи, що до кінця сезону доведеться ставити додаткові елементи силової установки і отримати внаслідок цього штраф, вирішили зробити це в Бельгії, де б Льюісу було б легше прориватися крізь пелотон. Внаслідок цього рішення британцю просто не було сенсу вести боротьбу за поул, знаючи, що стартувати все-одно доведеться з останнього ряду. Та на диво інтрига зажевріла за рахунок Ред Булл і Феррарі – обидві команди на швидкому колі виглядали добре і здавалося, що зможуть скласти конкуренцію Ніко. Не змогли. Росберг виграв поул, а друге місце на старті дісталося Ферстаппену! Другий ряд відійшов «червоним», тож Ріккардо змушений був задовольнитися п’ятою позицією.

Хемілтон, на машині якого встигли протягом уїк-енду поставити восьмі турбіну та MGU-H, шості двигун внутрішнього згорання та MGU-K та нову коробку передач отримав 60 штрафних позицій, але був не єдиним, бо стільки ж місць штрафу отримав і Фернандо Алонсо, на машині якого так само ставили елементи силової установки з запасом до кінця сезону. Також стюарди покарали Ерікссона на 10 позицій за шосту турбіну та Гутьєрреса на 5 місць за блокування Верляйна у третій практиці.

В Піреллі так само були здивовані з погодних умов, але спрогнозували, що в залежності від умов безпосередньо під час гонки пілоти два чи три рази відвідають бокси.

Старт гонки вийшов феєричним, адже вкотре в сезоні у першому повороті зійшлися Ферстаппен, Феттель і Ряйкконен! Пілоти Феррарі краще проїхали по прямій, але Макс пірнув всередину віража, а далі сталося те, що в таких умовах просто мало статися – в Ля Сурс для трьох машин місця дуже мало, особливо якщо ніхто з трьох пілотів не збирається поступатися. Себастіан зачепив машину Кімі Феррарі якого вдарила Ред Булл. В підсумку німця розвернуло і він змушений був пропустити практично весь пелотон, у Кімі був прокол колеса, так само проблеми з переднім надламаним крилом дісталися і Макса. Останні двоє одразу ж поїхали в бокси, відкотившись далеко назад. На першому колі гонка завершилася для Верляйна з Баттоном, таким був наслідок помилки Паскаля.

Таким чином лідерству Росберга не заважав ніхто, причому настільки не заважав, що за одне перше коло Ніко привіз цілих чотири секунди Хюлькенбергу, який опинився на другому місці. Чотири секунди! В принципі вже на цьому можна було б оголошувати пілота Мерседес переможцем Гран Прі. Проте в гонці все стрімко мінялося. Вже на другому колі не витримала ґума на задньому правому колесі машини Сайнса – іспанець намагався доїхати до боксів, але це було неможливо, тож він також зійшов, а дирекція гонки оголосила режим віртуальної машини безпеки, щоб маршали змогли спокійно поприбирати численні уламки, які рясненько вкрили трасу у кількох поворотах.

На шостому колі неприємності для пілотів продовжилися: Кевін Магнуссен на виході з Радійон втратив контроль над машиною, яку розвернуло на прямій та кинуло у бар’єр з покришок – удар був надзвичайно сильним, проте данець самостійно покинув кокпіт, злегка кульгаючи. Кевіна одразу ж відправили до медичного центру на обстеження, де виявили забій та поріз лівої щиколотки, та направили до шпиталю для більш детального обстеження. Вкотре ловлю себе на думці, що за два-два з половиною десятиліття рівень безпеки машин став надзвичайно високим, і раніше травми пілота були б набагато суттєвішими.

На цей раз аби прибрати залишки Рено віртуальної машини безпеки вже було недостатньо і на трасу виїхала реальна. Та вже трьома колами пізніше на трасі з’явилися червоні прапори і всі гонщики заїхали на піт-лейн – гонку зупинили для ремонту бар’єрів у на виході з четвертого віража.

Під час 10-хвилинної паузи Ферстаппен встиг розказати Хорнеру свої версію того, що відбулося у першому повороті, Росберг прогулявся по піт-лейн, а механіки Феррарі за допомогою скотчу намагалися дати раду на машині Ряйкконена. Разом із цим команди отримали можливість змінити шини, чим звісно більшість і скористалася.

Коли гонка відновилася Росберг спокійно залишився лідером, так само як свої позиції зберегли і Ріккардо з Хюлькенбергом, а от Алонсо довго триматися попереду Хемілтона не зміг, протримавшись коло іспанець поступився Льюісу, який таким чином став уже четвертим! Тим часом на трасі знову яскраво спалахнула боротьба між Ферстаппеном і Ряйкконеном: спочатку Макс виштовхав Феррарі на вході у 5-й поворот, наступного кола голландець чекав яку ж траекторію на прямій Кеммел обере Кімі, а коли побачив, то одразу ж туди і змістився – і все це на швидкості добре за 300 км/год. Після цього фін був просто розлюченим і абсолютно зрозуміло чому – Макс останнім часом дозволяє собі просто чхати на здоровий глузд і неписані правила поведінки на трасі… Трохи згодом Ферстаппен виштовхав у п’ятому повороті ще й Переса.

На 18-му колі Хемілтон обігнав Хюлькенберга, вийшовши на третє місце – і це при старті з 21-ї позиції! Британцю сьогодні добряче щастило з проблемами інших та зупинкою гонки, що нівелювало всі відриви. Та вже за чотири кола британець поїхав у бокси, де отримав шини Soft, а механіки трохи затрималися із прибиранням домкрату. В цей же час інженер повідомив Росберга про перехід на план «Б». Ще один інцидент на піт-лейн стався коли по піт-лейн після заміни шин їхали Алонсо і Хюлькенберг – їх паралельна їзда завершилася тим, що Алонсо намагаючись вписатися у звуження зачепив Форс Індію та все обійшлося без серйозних наслідків.

Подальша боротьба в гонці на чолі пелотону звелася до тактичного і позиційного протистояння, яке нічого не змінило: Росберг в курортному режимі з величезним комфортом і запасом лідирував, Ріккардо їхав другим і не відчував тиску збоку Хемілтона, а британець навіть попри зайвий піт-стоп зумів ще раз обігнати Хюлькенберга і дістатися такого несподіваного для нього подіуму!

Значно спекотніше було за спинами обох Форс Індій – Алонсо протистояв обом пілотам Вільямс і Феттелю, а коли Себастіан обігнав усіх і швидко відірвався, то до цієї групи приєднався Ряйкконен. На диво, Фернандо більше позицій не втратив, а от Масса пропустив напарників – нинішнього та колишнього.

Ніко Росберг здобув свою шосту перемогу в сезоні та дебютну в Бельгії, а його відставання від Хемілтона наразі скоротилося до 9 очок. По завершенню гонки пілоти Мерседес вже звично ігнорували один одного. Подіум для Льюіса став немов би завчасним різдвяним подарунком, адже при старті з останнього ряду шансів приїхати третім було дуже мало, та завдяки Феттелю у першому повороті одразу троє претендентів на подіум відкотилися назад, один з яких навіть не здобув жодного очка.

За таких обставин прекрасним можна вважати результат Форс Індії, якби не одне але – Хюлькенберг знову опинився четвертим, знову без подіума, хоча він як ніхто інший заслуговує на нього. Проте команда вийшла на четверте місце в Кубку конструкторів на два пункти випередивши Вільямс, а це все перевершує. З огляду ж на проблеми «білих» підопічні Віджая Мальї мають непогані шанси залишатися попереду конкурентів з Гроув.

Сьоме місце Алонсо на фініші дозволило Макларен випередити Торо Россо і в цьому протистоянні все виглядає ще більш прогнозованим, адже молодші «бики» мають минулорічний мотор, який неможливо покращувати, тож Фернандо з Дженсоном мають усі карти на руках аби залишити команду на шостій позиції.

Боротьба продовжиться на швидкісному кільці Монци вже наступного тижня – буде спекотно і неймовірно цікаво!

Гран Прі Бельгії

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Н. Росберг

Mercedes

1:44.51.058

2

2.

Д. Ріккардо

Red Bull

+ 14.113

2

3.

Л. Хемілтон

Mercedes

+ 27.634

3

4.

Н. Хюлькенберг

Force India

+ 35.907

3

5.

С. Перес

Force India

+ 40.660

3

6.

С. Феттель

Ferrari

+ 45.394

3

7.

Ф. Алонсо

McLaren

+ 59.445

2

8.

В. Боттас

Williams

+ 1:00.151

3

9.

К. Ряйкконен

Ferrari

+ 1:01.109

4

10.

Ф. Масса

Williams

+ 1:05.873

3

11.

М. Ферстаппен

Red Bull

+ 1:11.138

4

12.

Е. Гутьєррес

Haas

+ 1:13.877

3

13.

Р. Грожан

Haas

+ 1:16.474

3

14.

Д. Квят

Toro Rosso

+ 1:27.097

3

15.

Дж. Палмер

Renault

+ 1:33.165

4

16.

Е. Окон

Manor

+ 1 коло

3

17.

Ф. Наср

Sauber

+ 1 коло

3

Найшвидше коло гонки: Льюіс Хемілтон, Mercedes – 1:51.583 (40-е коло)

Не фінішували:

К. Магнуссен

Renault

6 коло

аварія

М. Ерікссон

Sauber

4 коло

механічні проблеми

К. Сайнс

Toro Rosso

2 коло

прокол шини / аварія

Дж. Баттон

McLaren

1 коло

аварія

П. Верляйн

Manor

1 коло

аварія

 

Особистий залік

1.

Л. Хемілтон

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

232

2.

Н. Росберг

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

223

3.

Д. Ріккардо

Red Bull Racing

151

4.

С. Феттель

Scuderia Ferrari

128

5.

К. Ряйкконен

Scuderia Ferrari

124

6.

М. Ферстаппен

Red Bull Racing

115

7.

В. Боттас

Williams Martini Racing

62

8.

С. Перес

Sahara Force India F1 Team

58

9.

Н. Хюлькенберг

Sahara Force India F1 Team

45

10.

Ф. Масса

Williams Martini Racing

39

11.

Ф. Алонсо

McLaren Honda Formula 1 Team

30

12.

К. Сайнс

Scuderia Toro Rosso

30

13.

Р. Грожан

Haas F1 Team

28

14.

Д. Квят

Scuderia Toro Rosso

23

15.

Д. Баттон

McLaren Honda Formula 1 Team

17

16.

К. Магнуссен

Renault Sport Formula 1 Team

6

17.

П. Верляйн

Manor Racing MRT

1

18.

C. Вандорн

McLaren Honda Formula 1 Team

1

 

Кубок конструкторів

1.

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

Mercedes

455

2.

Red Bull Racing

Tag Heuer

274

3.

Scuderia Ferrari

Ferrari

252

4.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

103

5.

Williams Martini Racing

Mercedes

101

6.

McLaren Honda Formula 1 Team

Honda

48

7.

Scuderia Toro Rosso

Ferrari

45

8.

Haas F1 Team

Ferrari

28

9.

Renault Sport Formula 1 Team

Renault

6

10.

Manor Racing MRT

Mercedes

1

11.

Sauber F1 Team

Ferrari

0

 

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

MotoGP. Виньялес и Акоста вошли в историю на Гран-при Америк
Авто/мото | 14 апреля 2024, 23:09 0
MotoGP. Виньялес и Акоста вошли в историю на Гран-при Америк

Маверик Виньялес победил впервые за три года

В Лондоне оценили игру Мудрика против Эвертона
Футбол | 16 апреля 2024, 09:24 4
В Лондоне оценили игру Мудрика против Эвертона

Украинец сыграл без результативной помощи команде

Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.