Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Автоспорт
| Обновлено 25 ноября 2012, 21:56
9641
51

Формула 1: Баттон победил в гонке, Феттель в чемпионате!

Супер-гонка и супер-интрига закончилась хэппи-эндом для немецкого пилота Red Bull

| Обновлено 25 ноября 2012, 21:56
9641
51
Формула 1: Баттон победил в гонке, Феттель в чемпионате!

Гран Прі Бразилії мало стати цікавим ще до його офіційного старту. Мало того, що саме тут, на останньому етапі сезону всі дізналися б ім’я чемпіона, так ще й погода обіцяла учасникам дуже непростий уїк-енд. Практичні сесії у п’ятницю пройшли за сухої та сонячної погоди, от тільки ніхто достеменно не знав наскільки корисною буде зібрана інформація, бо всі чекали дощу в неділю.

Субота пройшла також хвилююче: третя практика посуху, а от після пройшов дощ і перед початком кваліфікації асфальт ще був вологим. Та це не злякало пілотів і навіть на проміжній гумі їхати швидкі кола в першому сегменті сенсу не було ніякого. Траса (а особливо гоночна траекторія) підсихала досить швидко і перевага Red Bull і McLaren над іншими командами була відчутною. Правда на ще вологій трасі краще себе почували «бики», але в останній кваліфікаційній сесії дуету Хемілтон-Баттон рівних не було – так само як і на першому Гран Прі сезону в Мельбурні перший ряд стартового поля дістався британцям.

За таких умов цілком очікувано другий ряд окупували гонщики Red Bull, але попереду опинився Веббер, а не Феттель. Вочевидь тиск і відповідальність за результат далися взнаки обом претендентам, бо й Алонсо програв напарнику. Восьма стартова позиція – явно не той результат, який сподівався отримати Фернандо. По паддоку і в ефірах різних каналів світу майже одразу почалися дебати на тему чи зірвуть пломбу на КПП Масси як тиждень тому, чи ні. Едді Джордан, наприклад, був певен, що цього не буде, бо ситуація зовсім інша, в Остіні різниця між парним і непарним рядами була колосальною, а от в Інтерлагосі такого немає, крім того знову жертвувати Массою перед його рідними трибунами річ не найрозумніша. Зрештою за годину після завершення кваліфікації Алонсо на одну сходинку вгору таки піднявся.

Ні, Ferrari тут ні до чого – це Пастор Мальдонадо пропустив процедуру зважування боліду після другого сегменту і отримав за це офіційне попередження від стюардів. Тільки воно стало для венесуельця третім в сезоні і його Williams пересунули на 10 місць назад. Що ж, старт Мальдонадо 16-м, а Грожана 18-м дещо убезпечував головних претендентів на титул в першому повороті гонки.

До початку гонки обіцяний дощ так практично і не пішов, трохи поморосило, але механіки перед початком прогрівочного кола проміжні та дощові комплекти віднесли в бокси. Pirelli як і тиждень тому, привезла найжорсткіші два комплекти – Hard і Medium. Шумахер, Кобаясі та Грожан для старту обрали більш жорстку гуму.

Багато хто хотів інтриги в гонці, але інтриги не в плані переможця Гран Прі, а справжньої інтриги в боротьбі за корону – її всі отримали вже на першому колі!

Поки Масса зі старту вискочив аж на друге місце, Алонсо став п’ятим, а Феттель відкотився на 7-му позицію, але зовсім ненадовго – це в 4-му повороті його ззаду зачепив Сенна, і німця закрутило. Тепер Себастіан став останнім, а Фернандо почав пробувати піднятися якомога вище – навіть третє місце, при сході або 10-му місцю німця робило пілота Ferrari чемпіоном. Та Феттель не здавався і після короткої наради з інженером, який повідомив, що телеметрія показує, що все більш-менш добре, почав відіграватися.

А далі своє вагоме слово сказала погода: дощ посилився і частина пілотів відправилася за проміжними шинами, частина продовжувала їхати на сліках. Баттон і Хемілтон влаштували битву за лідерство в гонці, а віртуальним чемпіоном знову став Себастіан. Між тим від пари лідерів не відставав Хюлькенберг, який на 19-му колі очолив гонку.

Велика кількість гонщиків у цей час поїхала в бокси за сліками. Найцікавіше, що і Феттель з Алонсо опинилися в цій компанії. Але лідери Хюлькенберг і Баттон залишилися на трасі, серйозно випереджаючи решту пелотону. Та весь відрив цього дуету з’їв автомобіль безпеки. Тут вже й Ніко з Дженсоном поїхали до механіків, легко залишившись на чолі пелотону.

Калейдоскоп подальших подій описувати вкрай складно: коли машина безпеки відпустила пелотон, то боротьба за лідерство в гонці й титул продовжилася. Хемілтон випередив Баттона і почав наздоганяти Хюлькенберга. Віртуальним чемпіоном залишався Феттель. Зрештою молодий пілот Force India помилився чим одразу ж скористався Льюіс, знову очоливши гонку. Та Ніко не здався і спробував контратакувати – апогей гонки! Машину німця занесло і вона врізалася в МР4-27, на цьому гонка для британця закінчилася, а Хюлькенберг отримав штрафний проїзд по фаст-лейн…

Погода вкотре вирішила пограти нервами команд, пілотів і вболівальників – знову пішов дощ. Але принципових і стратегічних баталій вже практично не було. Хіба що варто сказати, що в останній момент Caterham завдяки 12-му місцю Віталія Петрова повернув собі 10-те місце в Кубку конструкторів!

Дженсон Баттон виграв першу гонку сезону, англієць тріумфував і сьогодні. Компанію йому на подіумі склали пілоти Ferrari, які тим самим гарантували Скудерії 2-ге місце в Кубку.

Себастіан Феттель став чемпіоном, втретє поспіль! Таким самим здобутком раніше могли похвалитися тільки Фанхіо (4 титули поспіль) і Шумахер (5 поспіль). Німець попрощався з Формулою 1 фінішем на 7-му місці, яке гарантувало 5-ту позицію його комадні.

Напружений і цікавий сезон отримав завершальну гонку, достойну всіх подій березня-листопада цього року. Вітання Феттелю і його вболівальникам. Що ж наступний рік – нова історія.

В’ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua
 

Гран Прі Бразилії

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Дж. Баттон

McLaren

1:45:22.656

2

2.

Ф. Алонсо

Ferrari

+ 2.754

3

3.

Ф. Масса

Ferrari

+ 3.615

3

4.

М. Веббер

Red Bull

+ 4.936

3

5.

Н. Хюлькенберг

Force India

+ 5.708

3

6.

С. Феттель

Red Bull

+ 9.453

4

7.

М. Шумахер

Mercedes

+ 11.907

4

8.

Ж-Е. Вернь

Toro Rosso

+ 28.653

4

9.

К. Кобаясі

Sauber

+ 31.250

3

10.

К. Ряйкконен

Lotus

+ 1 коло

3

11.

В. Петров

Caterham

+ 1 коло

3

12.

Ш. Пік

Marussia

+ 1 коло

3

13.

Д. Ріккардо

Toro Rosso

+ 1 коло

5

14.

Х. Ковалайнен

Caterham

+ 1 коло

5

15.

Н. Росберг

Mercedes

+ 1 коло

4

16.

Т. Глок

Marussia

+ 1 коло

4

17.

П. Де Ла Роса

HRT

+ 2 кола

4

18.

Н Картікеян

HRT

+ 2 кола

4

19.

П. Ді Реста

Force India

+ 3 кола

3

Найшвидше коло гонки: Льюіс Хемілтон (McLaren) - 1:18.069 (38-ме коло)

Не фінішували:

Л. Хемілтон

McLaren

55 коло

підвіска

Р. Грожан

Lotus

6 коло

аварія

П. Мальдонадо

Williams

2 коло

аварія

Б. Сенна

Williams

1 коло

аварія

С. Перес

Sauber

1 коло

аварія

Особистий залік

1.

С. Феттель

Red Bull

281

2.

Ф. Алонсо

Ferrari

278

3.

К. Ряйкконен

Lotus

207

4.

Л. Хемілтон

McLaren

190

5.

Дж. Баттон

McLaren

188

6.

М. Веббер

Red Bull

179

7.

Ф. Масса

Ferrari

122

8.

Р. Грожан

Lotus

96

9.

Н. Росберг

Mercedes

93

10.

С. Перес

Sauber

66

11.

Н. Хюлькенберг

Force India

63

12.

К. Кобаясі

Sauber

60

13.

М. Шумахер

Mercedes

49

14.

П. ді Реста

Force India

46

15.

П. Мальдонадо

Williams

45

16.

Б. Сенна

Williams

31

17.

Ж.-Е. Вернь

Toro Rosso

16

18.

Д. Ріккардо

Toro Rosso

10

Кубок конструкторів

1.

Red Bull Racing

Renault

480

2.

Scuderia Ferrari

Ferrari

400

3.

McLaren

Mercedes

378

4.

Lotus F1 Team

Renault

303

5.

Mercedes AMG Petronas

Mercedes

142

6.

Sauber F1 Team

Ferrari

126

7.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

109

8.

Williams F1 Team

Renault

76

9.

Toro Rosso

Ferrari

26

10.

Caterham

Renault

0

11.

Marussia

Cosworth

0

12.

HRT

Cosworth

0

 Sport.ua

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 51
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
dust.sky
А так гонка очень интересная, в напряжении до конца + дождь. Интересный сезон получился!
dust.sky
Kimmi канеш в лес завернул красиво, видать за пивом решил сгонять )))
lanfer_2012
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
kotochek
С 1998 г. болею за Феррари. В августе 2001 г. на Хунгаро-ринге стал свидетелем того, как Шуми стал чемпионом. А сегодня мне грустно - осознавать, что Шуми проехал свою последнюю гонку в карьере. Но, Феррари молодцы - просто красавцы, как они сегодня бились... 3 очка, которые сегодня не хватило Алонсо - это просто оччень молодцы Ред булы..... Формула Айнц - форэва...
hybrid
пару раз напише в твіттері, яке мерседес лайно, брон дурень, а росберг лузер, і аж бігом повернеться глобальний концерн такого терпіти не буде.
CubiQ
Кими пилот экстра-класса. Хоть и тихой сапой, но всё-таки...
Про Переса говорили первую половину сезона, про Халка вторую... ИМХО конструировать машину чисто под Баттона будет глубокой ошибкой. Пусть Перес и молодой, но я надеюсь ему мозг вправят, а там, гляди, в 2014 Льюис вернётся
hybrid
гггг
ну он напарник створив собі зовсім інші обстоятєльства, тому все відносно. дуже багато було цього року ситуацій, де всякі переси, мальдонади, грозжани, масси і навіть веббери опинялися один в одному, а кімі в аналогічних умовах з усіма розминався.
ну "даже" не був би, але третім так. за усієї моєї антипатії до нього, другу половину сезону він провів надзвичайно сильно і безпомилково.
ну якщо машину збудують суто під баттона, то все можливо. а от з пересом вони, як на мене, помилились. краще б взяли халка (хоч він сьогодні і додав інтириги).
Amosov007
Алонсо - лучший пилот этого года. Феттель - чемпион. Это спорт. Жалко, но и такое случается.
sergbarsa
Я Нандо-"везунчика" недолюбливаю еще со времен Шуми,а Феттель продолжит дело Шумахера в формуле-1
CubiQ
Особенно, когда Райкконен поехал в "лес"
Ведь если не лукавить, то Райк на третье место приехал благодаря исключительной надёжности болида и обстоятельствам. Ведь первый пилот, который финишировал в 20 гонках из 20-ти.
Для тебя, как для болельщика вообще идеальный результат сезона Но ведь если бы не проблемы с болидом, то Хэм влёгкую был бы третьим, либо даже...
Но, несмотря ни на что, состав Макларен на будующий год не вселяет никакого позитива, пусть даже Перес будет ночевать в Парагоне. Хотя я не удивлюсь, если по итогам сезона, Перес будет выше Баттона.
VLADLeoN
Шуми БАЙ-БАЙ
moysha2011
как болельщик McLaren- сезон не однозначный ((
hybrid
мені дуже подобається цей простий і дієвий алгоритм феєричної дурні:
іф феттель_виграв == тру
редбул = самовоз;
елз
редбул = самовоз;
феттель = лузер;
енд
іф алонсо_виграв == тру
алонсо = найкращий_пілот;
елз
алонсо = найкращий_пілот;
феррарі = відро;
редбул = самовоз;
енд
justhateme
Посмотри передачу ТопГир, там приглашают гонщиков кататься на Сузуки Лиана. Феттель и там первый)
dudigo78
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
hybrid
ну от я, наприклад. мали б вони два веббера (а марк далеко не найслабший пілот!), для особистого титулу не вистачило б і трьох ньюі.
hybrid
прекрасний кінець сезону, я в захваті. адекватні люди розуміють, що феттель заслужений чемпіон, а нитіки нехай глотають власні соплі.
а за лаштунками цієї епічної боротьби третім став дехто на ім"я кімі райконен, до того ж в першому сезоні після повернення і в далеко не найсильнішому боліді. не знаю, наскільки серйозно було написано наступне, але це дуже і дуже недалеко від істини.
на даний момент найсильніші три пілоти - це саме ті, хто зайняв три перших місця. і я не здивувався б, якби в однакових машинах саме кімі вийшов переможцем.
beerwolf
Все равно до победы Райконена, этой победе далеко
Geeply
Феттель - молодец, несмотря ни на что в этой гонке, он доехал до финиша, да ещё и на 6-м месте! Волевая победа в сезоне!
OM27
Спасибо Нандо за сезон!
Поздравляю Ньюи за дубль: личный зачёт и Кубок конструкторов.
А кто-то сомневается, что это победа Эдриана?