Навіщо Динамо Київ потрібна кіберспортивна команда?
«Звичайний спорт помирає кожну мить. Тієї самої миті, якої кіберспорт набирається сил» - це вже факт
- 21 ноября 2017, 17:26
- |
- 21 ноября 2017, 17:28
- 2913
- 17
На сайті кіберспортивного підрозділу Динамо-Київ з'явилася стаття за авторством відомого маркетолога Леона Зе Аліена, який пояснив важливість і необхідність функціонування кіберспортивного підрозділу ФК Динамо Київ. Sport.ua пропонує своїм читачам ознайомитись з цікавою статтею, яка чітко розставляє «крапки-над-і».
Звичайний спорт помирає кожну мить. Тієї самої миті, якої кіберспорт набирається сил. Дві фази життя добре помітні у професійному спорті, який вже визнав кіберспорт повноцінною частиною себе.Ще нещодавно здавалося, що у звичайного спорту все добре, він популярний. Дані трансляцій американського футболу наводилися у приклад на відповідь до констатації факту про занепад телебачення. Але за останні кілька років звичний спорт остаточно втратив можливість перейти свій Рубікон у боротьбі не тільки за покоління Z, а й за покоління Y (яке вже було у кишені).Навіть South Park, що виріс разом зі своєю аудиторією, ставши одним з головних проявів сатири на злободенні теми у США, не залишає NFL у спокої. Якщо ж раніше творцями мультсеріалу саркастично висміювалися проблеми ліги з расизмом, в недавньому епізоді South Park вдарив NFL дуже боляче. Ліга була показана нікому не цікавою, всіма забутої, яка жадає будь-якими способами повернути фанатів (хоча NFL продовжує залишатися головною спортивною лігою світу за доходами).У цей же час ми чуємо тільки про зростання кіберспорту. Кіберспорт у різних дисциплінах й на окремих ринках виглядає настільки по-різному, що навіть інтерес до самої гри втратити неможливо. Загальний рівень кіберспортсменів стрімко зростає, що підтверджують самі кіберспортсмени. Запитайте хоча б Labotryas'a (кіберфутболіста Dynamo Kyiv Esports).При цьому кіберспорт продовжує експериментувати з наповненням навколо гри. Одні багато запозичують у звичайного спорту, тоді як інші по-новому винаходять матчдей. З одного боку, відвідувати стадіон раз в один-два тижні стає звичкою, але з іншого боку, якщо кардинально нічого не змінюється (а у звичайному спорті будь-яка найменша зміна займає велику кількість часу), звичка набуває емоції нудьги.Як підсумок, відвідуваність падає, адже в наші дні існує досить можливостей для цікавого проведення часу. Що, до речі, є й нагадуванням кіберспорту про необхідність завжди прагнути до нових висот, усвідомлюючи крихкість популярності.Київ - місто особливе зі спортивної точки зору. Конкуренцію Динамо завжди було скласти складно. Навіть після здобуття Україною незалежності у Києві з'являлися цікаві та досить сильні команди у різних видах спорту. Не будемо забувати й про київський Арсенал, який до свого зникнення встиг стати не просто силою в українському футболі, а й навчився на постійній основі красивому атакувальному футболу.Однак не виходило ні в кого хоч трохи посунути Динамо Київ. Цей бренд створювався десятиліттями реальними справами. Замість залучення умовного рефлексу за допомогою постійних повторень про свою елітарність, як роблять багато у тому числі спортивних брендів, ФК Динамо Київ завойовував довіру до себе колосальними витратами енергії на футбольному полі як на фізичні, так і на розумові потреби.Бренд Динамо Київ до недавнього часу був прив'язаний до українського футболу, який став заручником чого завгодно, але тільки не спорту. Тому варто було використовувати можливість трансформувати великий київський бренд, ставший символом перемог всього українського спорту, у нову площину. У площину, де мешкають діти та онуки фанатів Динамо Київ.Далеко не всім молодим людям зараз вистачає етичних прикладів у житті. Підлість культивується у звичайному спорті. Трусів роблять капітанами та дають їм Золоті М'ячі, намагаючись підмінити поняття й знищити основоположні принципи Олімпізму, з якими спорт вибудовувався з руїн Першої та Другої світових воєн.Але кіберспорт у більшості своїй несе цю приємну наївність. Для Dynamo Kyiv Esports важливий кожен фанат у тому числі з соціальної точки зору. Бренд Динамо Київ - це більше, ніж спортивний бренд, це бренд, який накладає додаткову відповідальність у діях всіх, хто має до нього відношення.