Перший з найкращих брендів
У Будинку футболу відбулась прес-конференція з нагоди підписання спонсорського контракту між ФФУ та компанією «Хенкель Баутехнік Україна»
- 19 декабря 2007, 17:00
- |
- 821
- 0
У брифінгу взяли участь президент ФФУ Григорій Суркіс, голова правління ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл», віце-президент ФФУ Володимир Лашкул та генеральний директор офіційного спонсора національної команди Володимир Соха.
Новий статус
«Мені особливо приємно, що ми продовжуємо співпрацю з нашим давнім партнером − компанією «Хенкель Баутехнік Україна» − та її торговельною маркою Ceresit. Однак віднині в новому статусі − офіційного спонсора національної збірної України, − розпочав прес-конференцію Григорій Суркіс. − З цією маркою ФФУ співробітничає ще з 2003 року, проте раніше Ceresit виступав лише як спонсор домашніх матчів національної та молодіжної команд країни».
Об'єднання зусиль
«Проведення фіналу Євро-2012 в Україні − одна з найяскравіших подій наступних років. Щоб цей захід відбувся на найвищому рівні, необхідно об'єднати всі зусилля держави та бізнесу, − зауважив генеральний директор «Хенкель Баутехнік Україна» Володимир Соха. − Ми переконані, що, беручи участь в такому соціально важливому проекті, зможемо зробити вагомий внесок у розбудову національної інфраструктури, котра служитиме ще довгі роки й після завершення Євро-2012».
Лідер ринку
«Хенкель Баутехнік Україна» − справжній лідер ринку в своєму сегменті. Компанія − виробник будівельних сумішей Ceresit та Thomsit, шпалерних клеїв Metylan, імпортер та дистриб'ютор клеїв «Момент», матеріалів для гідроізоляції Polybit. До речі, в інших країнах концерн «Хенкель» також підтримує різні види спорту, як от хокей у Росії та Німеччині. У Франції в 2006 році компанія виступила спонсором найбільшого міжнародного турніру з пляжного волейболу.
Команда найкращих брендів
«Контракт із «Хенкель Баутехнік Україна» − перший терміном на п'ять років, що ми підписали у рамках нової концепції, розробленої ФФУ та її ексклюзивним комерційним представником − компанією «Україна футбол Інтернешнл». Можливо, вже у січні федерація укладе відповідні угоди і з іншими спонсорами. Коло претендентів − дуже широке. Тому сьогодні ми оголошуємо про створення «Команди найкращих брендів», що підтримуватиме національну збірну України до 2012 року», − продовжив президент ФФУ.
Іспит для країни
«2012 рік − це іспит для нашої країни. В тому числі для журналістів, які мають нагоду підтримати «П'ятирічку Ренесансу». А саме − донести до кожного громадянина, що Євро-2012 дає йому шанс знайти своє «місце під сонцем». І тоді попри усі нинішні негаразди ми зможемо прийняти у себе континентальний форум», − додав Григорій Суркіс, констатувавши, що нинішні проблеми з підготовкою країни до Євро-2012 у першу чергу пов'язані з незаконним будівництвом торговельного центру біля НСК «Олімпійський». Втім, вони анітрохи не зменшують зацікавленості спонсорів у співробітництві з ФФУ.
Претендентів вистачає
«Мінімальні суми спонсорських контрактів встановлені відповідно до статусу наших потенційних партнерів, − пояснив Володимир Лашкул. − Менші цифри ми навіть не розглядаємо. Однак, повірте, кандидатів вистачає. І вони готові підтримувати вітчизняний футбол все активніше й активніше».
ФФУ