Формула 1: когда развязка близка
Анонс Гран При Бразилии на Sport.ua
- 11 ноября 2016, 08:53
- |
- 1825
- 2
Пілот |
Команда |
Hard |
Medium |
Soft |
|
44 |
Л. Хемілтон |
Мерседес |
1 |
4 |
8 |
6 |
Н. Росберг |
Мерседес |
1 |
4 |
8 |
5 |
С. Феттель |
Феррарі |
1 |
5 |
7 |
7 |
К. Ряйкконен |
Феррарі |
2 |
4 |
7 |
77 |
В. Боттас |
Вільямс |
1 |
3 |
9 |
19 |
Ф. Масса |
Вільямс |
1 |
3 |
9 |
3 |
Д. Ріккардо |
Ред Булл |
1 |
5 |
7 |
33 |
М. Ферстаппен |
Ред Булл |
1 |
5 |
7 |
20 |
К. Магнуссен |
Рено |
1 |
4 |
8 |
30 |
Д. Палмер |
Рено |
1 |
4 |
8 |
27 |
Н. Хюлькенберг |
Форс Індія |
2 |
3 |
8 |
11 |
С. Перес |
Форс Індія |
2 |
3 |
8 |
26 |
Д. Квят |
Торо Россо |
1 |
4 |
8 |
55 |
К. Сайнс |
Торо Россо |
1 |
4 |
8 |
14 |
Ф. Алонсо |
Макларен |
1 |
4 |
8 |
22 |
Д. Баттон |
Макларен |
1 |
4 |
8 |
9 |
М. Ерікссон |
Заубер |
1 |
5 |
7 |
12 |
Ф. Наср |
Заубер |
1 |
5 |
7 |
94 |
П. Верляйн |
Мейнор |
1 |
4 |
8 |
31 |
Е. Окон |
Мейнор |
1 |
4 |
8 |
8 |
Р. Грожан |
Хаас |
1 |
5 |
7 |
21 |
Е. Гутьєррес |
Хаас |
2 |
4 |
7 |
Попри дещо дивне рішення Піреллі з ґумою Hard шинники вважають, що зробили все правильно: «Вперше з 2013 року ми привозимо до Бразилії шини Hard - в умовах високого навантаження на цій трасі вони мають працювати досить ефективно. Минулого року в гонці було три піт-стопи, а оскільки швидкість та притискна сила з тих пір зросла, вибір більш жорсткого комплекту, що рідко використовувався протягом сезону, став єдиним розумним варіантом, який гарантує кілька різних перемінних у шинній стратегії. Оптимальний баланс між великим ресурсом більш жорсткої ґуми та більшою швидкістю м'якої, зіграє ключову роль у виборі стратегії», - поділився своїми очікуваннями перед початком уїк-енду Пол Хембрі. От тільки дивлячись на те, що шини з найбільшим ресурсом попитом не користуються - 18 з 22 пілотів обмежилися лише одним обов'язковим комплектом, а інші четверо взяли по два - вибір Піреллі саме шин Hard таки викликає питання.
Як би дивно не було, проте Льюіс ще жодного разу не перемагав у Сан-Паулу і прагне обов'язково виправити ситуацію. У той самий час Ніко тут виграв два попередні рази, тож якщо зробить це втретє найближчої неділі, то церемонія нагородження на подіумі фактично перетвориться на коронацію й етап в Абу-Дабі значення вже не матиме, якщо ж німець просто фінішує на подіумі, то все-одно збереже перевагу над напарником. Та одним з найбільш непередбачуваних моментів може стати втручання пілотів Ред Булл у боротьбу «срібних стріл», що ми мали можливість спостерігати в Мексиці, де Росберг не стільки змагався з Хемілтоном за перемогу, скільки боровся з Ферстаппеном з друге місце.
Гран-прі Бразилії, Сан-Паулу, Автодром ім. Хосе Карлуша Пасе (Інтерлагос), 11-13 листопада, п'ятниця - неділя
Довжина кола |
Кіл в гонці |
Дистанція |
Найшвидше коло: |
4,309 км |
71 |
305,909 км |
кваліфікація: 1'10.023 (2014, Ніко Росберг) гонка: 1'11.473 (2004, Хуан-Пабло Монтойя) |
Перша практика 14:00 - п'ятниця 11 листопада
Друга практика 18:00 - п'ятниця 11 листопада
Третя практика 15:00 - субота 12 листопада
Кваліфікація 18:00 - субота 12 листопада
Гонка 18:00 - неділя 13 листопада