ПФЛ сняла очки с Николаева, Нивы и Тернополя

Руководство ПФЛ подтвердило решение Апелляционного комитета ФФУ

На засіданні ПФЛ стало відомо про те, що Апеляційний комітет ФФУ не задовольнив клопотання трьох клубів першої ліги щодо скасування рішення КДК ФФУ по матчах з фіксованими результатами. Підтверджено зняття очок і штрафи таким клубам, як МФК «Миколаїв», «Нива» та ФК «Тернопіль».
«Сьогодні ми отримали від органів здійснення футбольного правосуддя лист про те, що відповідні рішення КДК вступили в свою законну силу. Йдеться про давні історії, ще попередніх сезонів. У окремих випадках у клубах змінилися навіть тренерські штаби й керівництво, але правосуддя, хоч і, можливо, з деякою затримкою, але прийняло це вольове рішення. Зняття очок найближчим часом ми зафіксуємо в офіційній турнірній таблиці, - пояснив Сергій Макаров. - Сподіваємося, що це послужить уроком для інших! Також слід враховувати прийняття відповідного Закону України, що дало правоохоронним органам важелі впливу в боротьбі з цим злом».
Децентралізація - «двигун футболу»?
У 90-х вітчизняні клуби заробляли на всьому, на чому могли - продаж спирту й пива, організація ринків на стадіонах, навіть пальне й турпоїздки. А як вони виживають нині? «Краще, звичайно, щоб потреби у таких заробітках не було, - вважає Сергій Макаров. - Наші клуби міцно тримаються на ногах, знаходять можливість виживати й розвиватися. А ми, у свою чергу, шукаємо шляхи розвитку. Нам набридло ходити замкнутим колом: щоб прийшов спонсор, потрібен продукт, а щоб був продукт - потрібен спонсор. Зараз ми прийшли до висновку, що продукт - це перше, що має бути. Спонсор купує лише готову цукерочку - презентація про її виготовлення і сам процес його не цікавлять. Тож тепер ми постараємося об'єднатися у єдиний пул, щоб використати усі клубні можливості, й створити свій якісний продукт - у тому числі, й гідні телетрансляції. Сьогодні прозвучала така думка: жоден наш клуб (за виключенням «Динамо» Київ) не може самотужки бути цікавим на міжнародному чи бодай всеукраїнському рівні, хіба що на своєму регіональному. Ми цікаві лише разом - об'єднавшись. Це і називається централізований маркетинг».
Важливим кроком у напрямку розвитку змагань ПФЛ є ухвалена на Раді Ліг остаточна редакція стратегії розвитку Ліги до 2020 року. Вона передбачає розвиток низки напрямків ПФЛ, в тому числі і створення відповідних умов для пошуку потенційних спонсорів. «Ми знаємо як живуть клуби нині, - зазначив на брифінгу президент ПФЛ. - Шукають різні варіанти, залучають спонсорів. Трішки допомагає й бюджетна децентралізація - котра перенаправляє деякі податки, які раніше йшли в центр, у самі регіони».
Прозвучали й цифри щодо проведення телетрансляцій - від 35 тисяч гривень за матч по мінімуму до 10 тисяч доларів по максимуму. Проте, як зауважив президент ПФЛ, нині для клубів головне - по-перше, донести свої матчі до максимально великого кола вболівальників, по-друге, не опустити стандарти трансляцій, по-третє, зробити так, щоб клуби не витрачалися на ці питання, а мали якусь компенсацію за передачу своїх маркетингових прав.
Источник ПФЛ
По теме:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Бокс | 07 мая 2024, 11:58 0

Британец оценил прогресс украинского чемпиона

Комментарии