Петр ИВАНОВ: «У каждого клуба свой механизм распределения»
Генеральный директор УПЛ – о спонсорском контракте с «Пари-матч»
- 27 июня 2015, 11:36
- |
- 1139
- 1
Генеральний директор Прем'єр-ліги Петро Іванов прокоментував ситуацію, що виникла через можливу відмову клубів від реклами «Парі Матч».
- Яким чином буде проходити розподіл грошей між клубами від компанії «Парі Матч»?
- Не розподіл грошей. Дозвольте трохи деталізувати дану ситуацію, щоб не вводити в оману клуби, журналістів та вболівальників футболу. Прем'єр-ліга, вивчивши ринок і проаналізувавши ситуацію, провівши ряд переговорів з компаніями, досягла угоди з «Парі Матч» про укладення договору в 43 мільйони гривень за два сезони. Зрозуміло, що у кожного клубу є своє бачення вартості рекламного прояву. У одного клубу воно одне, в іншого - воно інше. Виходячи з цих розрахунків, Прем'єр-ліга провівши переговори з компанією, уклала цю угоду.
- Є клуби, які не хочуть, не готові прийняти умови, які ви пропонуєте?
- З одного боку, клуби кажуть: заробляйте нам гроші, приводьте нам спонсорів, ми хочемо на цьому заробляти. Ми приводимо спонсора, а клуби кажуть: не треба нам цього спонсора, ви це маєте на увазі?
- Як мінімум є «Карпати», які не готові укладати договір на умовах, які ви їм запропонували.
- Скажу так: зараз ми ведемо переговори з усіма учасниками Прем'єр-ліги, і ті домовленості яких буде досягнуто, будуть носити конфіденційний характер.
- Як же тоді ви будете виконувати зобов'язання перед «Парі Матч», якщо клуби відмовляться?
- Ми сподіваємося, що всі сторони будуть задоволені цією співпрацею.
- Але ви повинні тепер окремо домовлятися з кожним клубом стосовно рекламних проявів.
- Безумовно. І результати цих переговорів, сподіваюся, будуть продуктивними та взаємовигідними для всіх сторін.