Формула 1. Недельная готовность
Sport.ua рассказывает, с каким багажом в Австралию приезжают команды Формулы 1
- 09 марта 2013, 09:52
- |
- 09 марта 2013, 10:05
- 7854
- 19
Традиційно довге (звісно на думку вболівальників) міжсезоння в Формулі 1 практично завершилося і головні дійові особи збираються на Зеленому континенті для того, щоб джентльмени вже наступної п'ятниці у Мельбурні завели свої мотори та розпочали черговий сезон.
Почну з найактуальнішого для українських уболівальників питання: трансляції на телебаченні будуть! Але в такому ж форматі як це було наприкінці минулого року - той самий канал, і трансляція тільки гонки.
Для задоволення естетичних смаків уболівальників FIA дозволила закрити горб в носовій частині болідів декоративними панелями, але не всі команди скористалися такою можливістю, аргументуючи свої рішення небажанням збільшувати вагу болідів або тим, що аеродинаміка їх горбоносих машин є ефективнішою порівняно з традиційним профілем.
Схоже, що стартовий відрізок сезону знову має шанси пройти у захопливій боротьбі пілотів не тільки і не стільки між собою, скільки з шинами, які стали ще більш м'якими, ще швидше зношуваними, але головне, що знову іншими. І хоч би як гонщики не розказували, що вони зрозуміли поведінку покришок, але температура в Хересі та Барселоні була значно нижчою, ніж буде вже протягом Гран Прі, а отже вже на практичних заїздах відбуватимуться чергові перевірки даних, отриманих у прохолодній Іспанії, і ніхто не дасть гарантію, що робота гуми у більш жаркому кліматі залишиться на тому ж рівні, що й на тестах.
Сезон 2013 розпочнуть п'ятеро чемпіонів і стільки ж дебютантів, а сам пелотон скоротився через давно очікуване закриття проекту «ХРТ».
Marussia F1 Team
Місце в Кубку конструкторів у 2012: 11 Кількість набраних очок у 2012: 0 |
|
22 Жюль Б'янкі |
23 Макс Чілтон |
Кількість Гран Прі: 9 Кількість гонок: 0 (брав участь тільки під час практик) |
Кількість Гран Прі: 1 Кількість гонок: 0 (брав участь тільки під час практики) |
Котирування букмекерів: 3001,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів: 3001,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів на перемогу команди в Кубку конструкторів: 5001,00 |
В команді-аутсайдері попередніх років протягом зими відбулося чимало цікавого: Пет Сіммондс вже офіційно став технічним директором команди (строк його дискваліфікації за події в Сінгапурі 2008-го минув), з Тімо Глоком, який три роки тягнув на своїх плечах команду і робив все що міг для розвитку машини, контракт було розірвано і на перших тестах у Хересі з болідом працював дует рента-драйверів Макс Чілтон - Луіс Разіа, але спонсори бразильця так і не виконали своїх фінансових зобов'язань, тож його місце практично в останній момент зайняв протеже Феррарі і клієнт Ніколя Тодта молодий француз Жюль Б'янкі. Зрештою, Маруся стала останньою командою пелотону, яка обзавелася KERS. Останні події довкола команди підняли чергову хвилю розмов про те, що наступного року, коли Формула 1 перейде на турбо-двигуни, то Маруся стане клієнтом саме італійських моторобудівників, адже в Косуорт навіть не працюють над створенням подібних двигунів.
Всерйоз розглядати результати передсезонних тестів - все одно що розраховувати на чесність шулера. Всі команди традиційно працюють за своїми власними програмами і ніколи повною мірою не розкривають карти. Єдина річ, яка хоч трохи показує форму команди - це безпосередні спостереження за машинами в різних поворотах, насамперед швидких, де можна виграти або програти найбільше. В цілому більшість фахівців сходяться на думці, що для англо-російської команди ситуація кардинально не зміниться - все така ж знайома боротьба з Кейтерем за десяте місце і примарні шанси розжитися бодай якимись очками. Під час тестів на головній прямій саме боліди Марусі були найшвидшими - 320,5 км/год., хоча звісно ж не це робить машини швидкими на повному колі.
А ще Маруся досі не підписала Договір Згоди з FOM, а відтак забороняє структурам Берні Екклстоуна показувати власні боліди під час трансляцій. Ситуація вкрай неординарна, але ще тиждень є у сторін, щоб домовитися і узгодити всі суперечливі питання.
Прогноз Sport.ua: боротьба за 10-те місце, підсумок якої залежатиме від темпів і якості модернізації машини, очок буде не менше ніж у Кейтерем, але й не більше.
Caterham F1 Team
Місце в Кубку конструкторів у 2012: 10 Кількість набраних очок у 2012: 0 |
|
20 Шарль Пік |
21 Гідо Ван Дер Гарде |
Кількість Гран Прі: 20 Кількість гонок: 20 (найкращий старт - 19, найкращий фініш - 12) |
Кількість Гран Прі: 6 Кількість гонок: 0 (брав участь тільки під час практики) |
Котирування букмекерів: 3001,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів: 3001,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів на перемогу команди в Кубку конструкторів: 5001,00 |
У другому аутсайдерському колективі справи не набагато кращі. Тоні Фернандес після трьох років управління командою і появи фінансових проблем зрештою збагнув, що краще займатися тим, що виходить значно краще - бізнесом. Новий керівник Сіріл Абітебул взяв курс на оновлення складу команди, яка так само як і Маруся тепер складається з пари рента-драйверів, причому за сучасними мірками 27-річний Ван Дер Гарде дебютує доволі пізно.
Побачене в Іспанії під час тестів досить промовисто свідчить, що «зелені» матимуть серйозні проблеми у відстоюванні свого традиційного 10-го місця, якщо звісно коштів для розвитку вистачить. Швидкістю чорно-червоні боліди похизуватися не можуть, але це навряд чи когось здивувало. Єдиний плюс, який можна розгледіти у англо-малайзійської команди, полягає в тому, що порівняно з гонщиками Марусі, які бойового досвіду поки що не мають, в Кейтеремі є Шарль Пік за спиною якого повний сезон 2012.
Прогноз Sport.ua: боротьба за 10-те місце, підсумок якої виглядає дуже туманно, а ще команда набере стільки ж очок, як і в попередні роки разом узяті.
Scuderia Toro Rosso
Місце в Кубку конструкторів у 2012: 9 Кількість набраних очок у 2012: 26 |
|
18 Жан-Ерік Вернь |
19 Даніель Ріккардо |
Кількість Гран Прі: 23 Кількість гонок: 20 (найкращий старт - 11, найкращий фініш - 8) Кількість очок: 16 (2012 - 16) |
Кількість Гран Прі: 39 Кількість гонок: 31 (найкращий старт - 6, найкращий фініш - 9) Кількість очок: 10 (2012 - 10) |
Котирування букмекерів: 1001,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів: 1001,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів на перемогу команди в Кубку конструкторів: 1001,00 |
Амбіції та завдання команди нерідко визначають її кінцевий результат. Всі прекрасно знають, що головна задача Торо Россо - готувати нових пілотів для старшої команди, амбіції ж італійського колективу не поширюються на боротьбу з лідерами пелотону. Міжсезоння у Фаенці пройшло доволі спокійно - Жан-Ерік і Даніель отримали від Гельмута Марко другий шанс і продовжать з'ясовувати хто з них вартий того, щоб замінити Марка Веббера (а рано чи пізно, австралієць кар'єру завершить) у стані головної команди і чи вартий взагалі.
Крім традиційної підготовки молоді, сезон 2013 стане украй важливим в плані прийняття іншого стратегічного рішення команди - вдалий вибір постачальника двигунів на найближчі роки може посилити позиції колективу, в якому вже не приховують того, що всерйоз замислилися над переходом до використання французьких моторів. Все це має спростити інженерам команди зв'язок з колегами з Мілтон Кінс.
Передсезонні тести показали, що команда принципово знаходиться на своєму звичному місці попереду дуету аутсайдерів і позаду решти - очки пілоти набиратимуть, але за сприятливих в гонках обставинах. Що ж, така ситуація є звичною для команд, які виконують допоміжну роль і не призначені для великих спортивних звершень.
Прогноз Sport.ua: 9-те місце в Кубку конструкторів і тільки серйозний та неочікуваний провал Форс Індії, Вільямс або Заубер може допомогти італійській команді піднятися вище.
Williams F1 Team
Місце в Кубку конструкторів у 2012: 8 Кількість набраних очок у 2012: 76 |
|
16 Пастор Мальдонадо |
17 Валттері Боттас |
Кількість Гран Прі: 39 Кількість гонок: 39 (найкращий старт - 1, найкращий фініш - 1) Кількість перемог: 1 (2012 - 1) Кількість очок: 46 (2012 - 45) |
Кількість Гран Прі: 15 Кількість гонок: 0 (брав участь тільки під час практик)
|
Котирування букмекерів: 201,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів: 501,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів на перемогу команди в Кубку конструкторів: 251,00 |
Команда з Гроува цього року останньою представила цьогорічний болід і зробила це перед початком другої серії тестів вже у Барселоні. Чотири дні роботи в Хересі ж були присвячені роботі з новою гумою на знайомому шасі. Та все ж таки нічого революційного, нічого з того, чого варто було б приховувати від конкурентів на FW35 не з'явилося (вихлопну систему з ефектом Коанда назвати революційною язик не повертається). Та попри все це команда сподівається на поступовий прогрес порівняно з роком минулим.
Щоб досягти поставленої мети у Вільямс відмовилися від послуг Бруно Сенни на користь свого вихованця і чемпіона серії GP3 2011 року Валттері Боттаса. 23-річний фін добре знайомий з командою, адже останні два роки був її тест-пілотом. Що ж до Пастора Мальдонадо, в команді сподіваються, що його войовничість і гарячковість на трасі відійшла у минуле, а уїк-ендів подібних на минулорічний каталонський буде більше.
Проте, були й проблеми з якими зіткнулася Вільямс - це чергове непорозуміння між мотористами Рено та FIA, внаслідок якого картографію двигунів довелося змінити, також довелося переробляти і вихлопну систему, протест на яку подали конкуренти. Внаслідок всього цього на останніх тестах в Барселоні машина не виглядала переконливою, хоча потенціалу FW35 не позичати.
Прогноз Sport.ua: боротьба всередині пелотону за 6-7 місце, що за даних обставин має задовольнити команду.
Sahara Force India F1 Team
Місце в Кубку конструкторів у 2012: 7 Кількість набраних очок у 2012: 109 |
|
14 Адріан Зутіл |
15 Пол Ді Реста |
Кількість Гран Прі: 90 Кількість гонок: 90 (найкращий старт - 2, найкращий фініш - 4) Кількість очок: 95 (2012 - не виступав) |
Кількість Гран Прі: 47 Кількість гонок: 39 (найкращий старт - 6, найкращий фініш - 4) Кількість очок: 73 (2012 - 46) |
Котирування букмекерів: 501,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів: 501,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів на перемогу команди в Кубку конструкторів: 501,00 |
Коли у власника команди виникають серйозні фінансові проблеми, які він змушений вирішувати шляхом продажу своїх прибуткових активів, розраховувати на успішні виступи формульного колективу можна тільки будучи великим оптимістом. Зрештою, саме через вищезазначені обставини «індуси» тягнули з визначенням складу пілотів, дійшло до того, що навіть на офіційній презентації боліду був присутній тільки Пол Ді Реста. Пошук, а точніше продаж місця, напарника для шотландця тривав до останньої тестової сесії. Головними претендентами небезпідставно вважалися Адріан Зутіл і Жюль Б'янкі. Інцидент в шанхайському клубі M1NT ледь не поставив хрест на кар'єрі німця, але він зумів отримати другий шанс (не в останню чергу завдяки грошам своїх спонсорів).
На тестах команда не запам'яталася нічим особливим, але основну заплановану програму Форс Індія виконала. Надійність машини начебто на високому рівні, ну а швидкість досвідченим пілотам доведеться знаходити вже під час самого сезону, хоча несхоже, що підопічні Віджая Мальї матимуть багато приводів для радості - помаранчево-біло-зелений болід виглядав не надто переконливо на тлі своїх основних конкурентів.
Прогноз Sport.ua: 7-8 місце в Кубку конструкторів й абсолютно туманні перспективи на майбутнє
Sauber F1 Team
Місце в Кубку конструкторів у 2012: 6 Кількість набраних очок у 2012: 126 |
|
11 Ніко Хюлькенберг |
12 Естебан Гутьєррес |
Кількість Гран Прі: 53 Кількість гонок: 39 (найкращий старт - 1, найкращий фініш - 4) Кількість очок: 85 (2012 - 63) |
Кількість Гран Прі: 1 Кількість гонок: 0 (брав участь тільки під час практики)
|
Котирування букмекерів: 201,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів: 501,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів на перемогу команди в Кубку конструкторів: 151,00 |
Швейцарська команда традиційно намагається знайти баланс між талантом своїх пілотів і фінансами їх спонсорів (або, принаймні, спонсорів одного зі своїх гонщиків). От і цього разу кадрові питання було вирішено цілком в руслі політики хінвільського колективу: до талановитого Ніко Хюлькенберга приєднався перспективний Естебан Гутьєррес. Мексиканець замінив свого співвітчизника Переса, але при цьому Заубер залишився зі спонсорською підтримкою Карлоса Сліма та його телекомунікаційної компанії Telmex. Молодий 21-річний гонщик змінив свій статус тест-пілота, який він мав попередні два сезони, після того як у 2012-му році став третім в серії GP2.
Ще рік тому після звільнення Джеймса Кі в Заубер вирішили не запрошувати фахівців зі сторони, а довірили працювати над болідом команді молодих інженерів. І якщо з проведенням модернізації С31 вони достойно справилися, то потенціал і рівень конструкторів більш повною мірою розкриється саме тепер, коли вони самостійно збудували нове шасі.
Тести показали, що якщо нічого екстраординарного не станеться, то швейцарці залишатимуться на своїх позиціях кращої команди середнього класу. Ресурсів і можливостей боротися з титанами сучасної Формули 1 у Заубер не має, але й не віддати своє місце в боротьбі з Вільямс і Форс Індією команді цілком під силу.
Прогноз Sport.ua: боротьба за спинами квінтету лідерів і підсумкове 6-те місце в Кубку конструкторів
Mercedes AMG Petronas F1 Team
Місце в Кубку конструкторів у 2012: 5 Кількість набраних очок у 2012: 142 |
|
9 Ніко Росберг |
10 Льюіс Хемілтон |
Кількість Гран Прі: 128 Кількість гонок: 128 (найкращий старт - 1, найкращий фініш - 1) Кількість перемог: 1 (2012 - 1) Кількість очок: 399,5 (2012 - 93) |
Кількість Гран Прі: 110 Кількість гонок: 110 (найкращий старт - 1, найкращий фініш - 1) Кількість перемог: 21 (2012 - 4) Кількість очок: 913 (2012 - 190) |
Котирування букмекерів: 41,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів: 9,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів на перемогу команди в Кубку конструкторів: 13,00 |
Бажання німців довести заплановане до логічного і, головне, переможного завершення призвело до суттєвих кадрових змін: Норберта Хауга, який багато років очолював спортивний підрозділ компанії замінив Тото Вольфф, а на місце Міхаеля Шумахера, який остаточно завершив кар'єру, втративши мотивацію їздити на задвірках очкової зони, прийшов амбітний Льюіс Хемілтон, який захотів змінити своє середовище і, отримавши новий виклик, поборотися за титул вже у складі іншої команди.
Схоже, що в Мерседес після трьох років пошуків швидкості та стабільності боліду справи таки підуть вгору. W04 на тестах не виглядав пожирачем гуми, а швидкість срібних машин примусила керівників топ-команд всерйоз занепокоїтися через появу ще одного сильного конкурента, який буде здатен виграти більше ніж одну гонку в сезоні. Шкода тільки, що все те, що команда планувала досягти вже на другий рік свого існування відбудеться з таким запізненням.
Цілком очевидним є те, що за титул цього року ні Хемілтон, ні Росберг боротися не будуть, а от сил попити крові лідерам має вистачити. По-справжньому Мерседес має встати на шлях війни за корону тільки наступного року, от тільки проблема в тому, що аналогічні слова по відношенню до команди з Бреклі лунають практично щорічно.
Прогноз Sport.ua: справи команди вгору підуть, але її стеля - повернення на 4-те місце, боротися на рівних з трійкою лідерів сил ще замало.
Lotus F1 Team
Місце в Кубку конструкторів у 2012: 4 Кількість набраних очок у 2012: 303 |
|
7 Кімі Ряйкконен |
8 Ромен Грожан |
Кількість Гран Прі: 177 Кількість гонок: 175 (найкращий старт - 1, найкращий фініш - 1) Кількість перемог: 19 (2012 - 1) Кількість очок: 786 (2012 - 207) |
Кількість Гран Прі: 28 Кількість гонок: 26 (найкращий старт - 2, найкращий фініш - 2)
Кількість очок: 96 (2012 - 96) |
Котирування букмекерів: 11,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів: 41,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів на перемогу команди в Кубку конструкторів: 15,00 |
В Енстоуні пішли шляхом еволюції і різких рухів убік робити не стали: на ключових посадах залишилися знайомі обличчя, навіть Ромен Грожан, якого недобрим словом згадує з добрих пів-пелотону, залишився, щоб довести всім, що він не просто швидкий і талановитий пілот, а ще й людина, яка вміє робити правильні висновки після цілої низки неперевершено безглуздих перфомансів.
Швидкість чорно-золотих машин на тестах вселяє оптимізм в серця прихильників, але варто пам'ятати, що і минулого року на тестах Лотус був переконливим, але досягти вагомих успіхів команда по-суті не змогла (одна перемога - це дуже мало з огляду на потенціал Е20). Крім того не варто забувати, що сучасний Лотус - це приватна команда з бюджетом, який не дозволить вести гонку озброєнь весь рік без негативних наслідків у підготовці до сезону 2014. Якщо шанс випаде, то Кімі та команда землю гризтимуть, щоб утерти носа конкурентам, але якщо конкуренти помилок робити не будуть, не варто розраховувати, що чемпіонські амбіції перетворяться на такі ж результати.
Прогноз Sport.ua: ставкою ол-ін в Формулі 1 нікого не здивувати, але Ерік Бульє не стане ризикувати провалити наступний рік заради примарного успіху в цьому, а отже команду чекає боротьба з «Мерседес» за 4-те місце, яку «Лотус» все-одно програє.
Vodafone McLaren Mercedes
Місце в Кубку конструкторів у 2012: 3 Кількість набраних очок у 2012: 378 |
|
5 Дженсон Баттон |
6 Серхіо Перес |
Кількість Гран Прі: 230 Кількість гонок: 228 (найкращий старт - 1, найкращий фініш - 1) Кількість перемог: 15 (2012 - 3) Кількість очок: 999 (2012 - 188) |
Кількість Гран Прі: 39 Кількість гонок: 37 (найкращий старт - 4, найкращий фініш - 2)
Кількість очок: 80 (2012 - 66) |
Котирування букмекерів: 7,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів: 15,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів на перемогу команди в Кубку конструкторів: 4,00 |
Серед топ-команд саме «озброєні» двигунами Мерседес продемонстрували найбільші зміни у конструкціях своїх болідів, та якщо на тестах справи німецької команди йшли непогано, то колективу з Уокінга ще залишилося чимало роботи. Правда, на думку багатьох спеціалістів, саме МР4-28 є машиною з найбільшим потенціалом до вдосконалення. Ну а як працювати над болідом протягом сезону англійці прекрасно знають.
Інша справа пілоти, питання чи зможуть Серхіо Перес потягнути роль гонщика топ-команди, а Дженсон Баттон стати справжнім лідером, який поведе колектив за собою - залишаються на порядку денному і тільки восени можна буде робити висновки.
Велике значення цього року для лідерів накладає «перехідний» статус цього сезону - якщо зосередити зусилля на модернізації МР4-28, то це може погано відбитися на роботі з МР4-29, крім того, постійні розмови у паддоку про потенційне возз'єднання з японськими мотористами з Хонди відволікають увагу від не менш важливих питань. Зрештою, Мартін Вітмарш змушений був оголосити, що контракт з Мерседес на поставку двигунів є чинним протягом 2013 - 2015 років, але ж диму без вогню не буває…
Прогноз Sport.ua: 3-тє місце, яке буде сприйнято може і не надто добре, але протягом першого року Пересу треба буде адаптуватися до нових вимог, а безслідно для команди це не пройде.
Scuderia Ferrari
Місце в Кубку конструкторів у 2012: 2 Кількість набраних очок у 2012: 400 |
|
3 Фернандо Алонсо |
4 Феліпе Масса |
Кількість Гран Прі: 198 Кількість гонок: 196 (найкращий старт - 1, найкращий фініш - 1) Кількість перемог: 30 (2012 - 3) Кількість очок: 1364 (2012 - 278) |
Кількість Гран Прі: 174 Кількість гонок: 172 (найкращий старт - 1, найкращий фініш - 1) Кількість перемог: 11 (2012 - 0) Кількість очок: 704 (2012 - 122) |
Котирування букмекерів: 3,75 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів: 41,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів на перемогу команди в Кубку конструкторів: 5,00 |
З року в рік команда збирається в похід за титулом, хоча останні кубки, які свідчать про великі перемоги Скудерії, добряче мали б припасти пилюкою. В Маранелло працюючи над F138 вирішили не вдаватися до радикальних змін, а шляхом еволюції вдосконалити все те, що можна було поліпшити. Яким вийшов результат достеменно зрозуміти поки що не виходить. З одного боку, тести показали, що після двох років невміння швидко прогрівати гуму Піреллі «червоні» таки подолали цю проблему, а отже в кваліфікаціях мають показувати кращі результати порівняно з минулим роком. З іншого, поки що залишається не до кінця зрозумілим який же козир тримають підопічні Стефано Доменікалі в рукаві, щоб розраховувати на чемпіонство.
Але як би там не було, і Пет Фрай, і Фернандо Алонсо позитивно оцінюють підготовку команди, мало не в унісон заявляючи, що розрахунки і робота в аеродинамічній трубі Тойоти поблизу Кельна пройшла відмінно, а тести тільки підтвердили правильність обраного шляху. Що ж уболівальникам Скудерії залишається вірити та сподіватися, що саме так і буде, але люди з більш критичним мисленням продовжують цікавитися в яких областях F138 можна буде вдосконалити протягом сезону, щоб залишатися в гонитві за титул до останньої гонки сезону.
Не менш важливим стане рік і в плані підготовки до переходу на турбо-двигуни. В Маранелло не приховують того, що наявність клієнтів сприяє швидшому отриманню необхідної інформації про роботу моторів. Чутки ж про можливу відмову Торо Россо і Заубер від подальшої співпраці примушують активно шукати потенційну заміну, хоча заяви Моніші Кальтенборн більшою мірою виглядають як спроба зменшити фінансові апетити Феррарі та постачати двигуни за нижчою ціною.
Прогноз Sport.ua: якщо Масса буде їхати так, як робив це наприкінці минулого року, то боротьба з Ред Булл за Кубок Конструкторів буде гарячою, в іншому випадку вище 2-го місця «червоним» не стрибнути.
Infiniti Red Bull Racing
Місце в Кубку конструкторів у 2012: 1 Кількість набраних очок у 2012: 460 |
|
1 Себастіан Феттель |
2 Марк Веббер |
Кількість Гран Прі: 101 Кількість гонок: 101 (найкращий старт - 1, найкращий фініш - 1) Кількість перемог: 26 (2012 - 5) Кількість очок: 1054 (2012 - 281) |
Кількість Гран Прі: 198 Кількість гонок: 196 (найкращий старт - 1, найкращий фініш - 1) Кількість перемог: 9 (2012 - 2) Кількість очок: 848,5 (2012 - 179) |
Котирування букмекерів: 2,50 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів: 23,00 на перемогу в чемпіонаті |
Котирування букмекерів на перемогу команди в Кубку конструкторів: 2,00 |
Фаворит і чемпіон останніх трьох сезонів у новий рік входить з низкою невирішених проблем. Поведінка машини на трасі під час тестів непокоїла як пілотів, так й інженерів, але у команди є Едріан Ньюї і цим усе сказано. Крім того еволюційний RB9 хоч і не виглядав надто переконливо на каталонській трасі, але все-одно був одним з найкращих болідів.
Єдина неприємність, з якою зіткнулися в команді, це заборона з боку FIA використовувати картографію двигуна так, щоб відпрацьовані гази краще впливали на притискну силу боліду. Так, на прямій в Барселоні «бики» були найповільнішими, але у швидких поворотах машина виглядала достатньо добре, а це для «енергетиків» значно важливіше. Зрештою не варто забувати, що Ред Булл на тестах віддає перевагу працювати з немалою кількістю пального в баках, тож в Мельбурні конкурентів може чекати не дуже приємний сюрприз.
Привид 2014-го обов'язково з'являтиметься й у Мілтон Кінс, але команда за останні роки довела, що можливостей і ресурсів їй вистачає для боротьби на два фронти, так само як вистачає і мотивації вдосконалюватися та працювати виключно на перемогу. Зрештою відносний спокій, який панує у стані Ред Булл, наводить на думки, що і цього року команда буде головним претендентом на титули.
Прогноз Sport.ua: відсутність кардинальних змін у технічному регламенті на весь голос говорить, що четвертий Кубок конструкторів відправиться до Мілтон Кінс.
P.S. Хоч повністю орієнтуватися за результати тестів не варто, але схоже, що на початку року лідерів відділятимуть кілька десятих секунд, а отже боротьба в першій азійській частині сезону може стати напрочуд цікавою.
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua