«Платиновые» билеты на Евро-2012 почти раскуплены

Средняя цена билета бизнес-класса составляет 1700 евро

Найдорожчі «платинові» корпоративні пакети на матчі Євро-2012, що передбачають доступ до окремих скайбоксів, майже викуплені. Найбільший інтерес на купівлю таких квитків проявили українські компанії. Про це заявив в ексклюзивному інтерв'ю Інформаційному центру «Україна-2012» керівник департаменту УЄФА з продажів та маркетингу Тібо Подевін. Нагадаємо, 12 квітня 2011-го стартував продаж так званих корпоративних пакетів Євро-2012 «Престиж клуб Євро-2012». УЄФА пропонує 60 000 престижних місць у ложах і на трибунах стадіонів. З загальної кількості квитків на матчі Євро це складає 4%. Середня ціна квитка в бізнес-пакетах становить 1700 євро.
На вибір пропонується два види пакетів - «Платиновий престиж-клуб» та «Золотий престиж-клуб». Власник першого типу має право доступу до приватного скай-боксу. «Золотий» тікет дає доступ до зони гостинності бізнес-класу.
- Є інформація, що у Львові викуплені пакети, зокрема, платінум-скайбокси. Чи це справді так? Яка ситуація на інших аренах?
- Це не зовсім так, ще є доступні платинові пакети на кожному стадіоні, за винятком харківського, де передбачено лише два скайбокси. У нас особлива ситуація в Києві, де попит дуже високий, та поки ми чекаємо остаточних підтверджень. Клієнти, які купують платинові пакети «Плюс», (всі матчі в одній з приймаючих країн) мають перевагу порівняно з іншими.
- Найдорожчі пакети купляють переважно міжнародні корпорації чи вітчизняні?
- На даний момент переважна більшість - це українські компанії. УЄФА створив свою власну команду з продажів у приймаючих країнах, залучивши лише місцевих фахівців в Україні та Польщі. Ми розпочали загальний продаж пакетів під час спеціального заходу в Києві, тому, безумовно, українським компаніям надана виняткова можливість. Але вони повинні діяти швидко, бо за кілька тижнів торгові агенти почнуть пропонувати золоті та платинові пакети по всьому світу. А інтерес скрізь дуже високий - від США до Азії, і, звичайно, у всіх європейських країнах.
- Наскільки великий інтерес до «золотих» пакетів?
- Дуже високий. Золотий престиж-клуб є прекрасним продуктом, який пропонує футбольним уболівальникам шанс провести час до та після гри в живому середовищі, серед VIP-персон футбольного та ділового кіл, спостерігаючи за роботою кухарів, які готують вишукані страви прямо на очах, насолоджуючись низкою різноманітних розваг на футбольну тематику. Золотий пакет був великим хітом у 2008 році, тому ми вже знаємо, що більшість великих західноєвропейських компаній захочуть запросити своїх ділових партнерів насолодитися матчами Євро-2012 в павільйонах Золотого престиж-клубу.
Леся Соловчук, www.ukraine2012.gov.ua
Источник Sport.ua
По теме:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Бокс | 25 ноября 2024, 08:21 2

Джордж выделил Джека Джонса, Рокки Марчиано и Джо Луиса

Комментарии