Мартин КАЛЛЕН: «Главное – успеть протестировать стадионы»

Чтобы удостовериться, что все работает гладко, нужно провести на новых аренах несколько поединков

Українська підготовка до Євро-2012 - на завершальній стадії. Сьогодні спільними зусиллями проводиться активна робота щодо організації турніру. Про нагальні питання ЧЄ, спільні цьогорічні проекти в ексклюзивному інтерв'ю Інформаційному центру «Україна-2012» розповів операційний директор турніру Мартін Каллен.
- Квиткова компанія на матчі Євро-2012 в Україні та Польщі пройшла дуже успішно. Які висновки зробив УЄФА?
- УЄФА дуже задоволений величезним інтересом, викликаним до турніру загалом, і матчів Євро-2012. Як засвідчила кампанія, велику роль відіграли нововведення. З понад 12 мільйонів заявок 88% зробили українці та поляки - цього й добивався Європейський футбольний союз. Тепер треба дочекатися результатів лотереї, яка визначить власників щасливих квитків.
- Відомо, що до 8 червня УЄФА спільно з МОК готує спеціальний проект (цікаву подію), який дасть точку відліку одного року до початку турніру. Що це буде за подія?
- УЄФА готує програму заходів, спільно з приймаючими містами і урядами країн-господарів Євро-2012. Зокрема, у планах - проведення спільної промоційної події за рік до старту чемпіонату 8 червня 2011 року. Проте формат свята залишається у таємниці.
На ЧЄ-2008 святкування за рік до старту було позначено футбольним матчем між країнами-господарями, який відбувся на висоті 3,5 тисяч метрів над рівнем моря в швейцарських Альпах. У планах України та Польщі провести це свято не менш екстравагантно та яскраво.
- Хто буде створювати офіційну сувенірну продукцію на Євро-2012 - яка лінійка продуктів передбачається?
- До Євро-2012 УЄФА готує лінійку сувенірної продукції з офіційним логотипом турніру у вигляді квітки Євро. З минулого досвіду УЄФА розраховує на постійний асортимент товарів для футбольного свята. Лінійка продукції до чемпіонату широка: починаючи з шапок, футболок і окулярів, закінчуючи парасольками, сумками, м'ячами, іграшками та інше. Над створенням сувенірів працюватиме американська компанія Warner Bros, яка третій раз поспіль відповідає за сувенірну лінійку під час Євро. Вона готує контракти з низкою українських компаній, зацікавлених у ліцензіаті та виробництві офіційної продукції.
Наразі контракти не підписані, тому ми не можемо розголошувати інформацію про потенційних виробників в Україні. Проте місцеві виробники виявили неабияку зацікавленість у конкурсі на виробництві сувенірів Євро.
- Розкажіть детальніше про маркетингові права - процедуру їх отримання і переваги від них. Чи справді підприємці отримають від цього зиск?
- Отримання маркетингових прав від УЄФА вигідне українським компаніям і є почесною місією. Адже Євро-2012 - один з найпопулярніших і позитивніших майданчиків для розкрутки брендів.
Спонсори отримають унікальні можливості для заявки про свій бренд на дуже широку аудиторію. Вони також зможуть організувати лотереї та квиткові акції для свої клієнтів, навіть проводити ділові переговори під час матчів Євро-2012. Вигоди величезні, і цим пояснюється, чому більшість наших спонсорів прагне отримати такі ж права кожного наступного Євро.
- НСК «Олімпійський», стадіон у Львові уточнили графіки здачі в експлуатацію. Яку процедуру і тестування має пройти стадіон, щоб бути акредитованим до матчів Євро?
- Головне - встигнути провести кілька матчів на стадіонів, щоб переконатися, як працюють оперативні аспекти організації матчу. Реальні матчі - єдиний спосіб переконатися, що все працює гладко.
Це засвідчує приклад «Донбас Арени». Після того, як на стадіоні було апробовані міжнародні матчі, можна твердо визнати, що донецька арена є одним з найкращих стадіонів Європи. «Донбас Арена» безперечно входить в трійку лідерів. Особисто мене вразило, як працює цей стадіон.
- Коли стартує повітряна куля, яка рекламуватиме в повітрі над Україною та Польщею футбольний турнір?
- Ми працюємо над цим проектом, але питання повітряної кулі ще в розробці. Поки не можу відповісти ствердно - буде вона літати, чи ні.
- Чи на Євро-2012 будуть спеціальні вимоги щодо безпеки на стадіонах з точки зору убезпечення щодо питань расизму?
- В час проведення матчів Євро-2012 в Україні та Польщі будуть застосовуватись стандартні процедури УЄФА щодо запобігання проявам расизму та дискримінації. Регламентом союзу передбачені покарання та штрафи за демонстрацію подібної діяльності. УЄФА чітко визначає своє ставлення до цього питання, зокрема, й під час заходів УЄФА. Ми засуджуємо будь-які расистські чи дискримінаційні дії або використання будь-яких символів всередині або за межами футбольних стадіонів. Ця політика стосується і майбутнього Євро-2012 в Польщі та Україні.
УЄФА є активним поборником расизму з 2001 року, почавши співпрацю з мережею FARE («Футбол проти расизму в Європі»), зокрема, надає фінансову, матеріально-технічну підтримку, людські ресурси для боротьби проти будь-якого виду дискримінації. Для підвищення обізнаності з цією проблемою союз вдається і до превентивних заходів - як за допомогою партнера FARE, так і міжнародних гравців союзу FIFPro і національних футбольних асоціацій, у тому числі Польщі й України.
На додачу, щороку УЄФА присвячує якийсь тиждень у футбольному календарі, як правило, у жовтні, загальноєвропейській кампанії проти расизму. Протягом цього тижня, відбуваються численні заходи в різних куточках Європи.
З наближенням до турніру, УЄФА та місцеві комітети запроваджують систему лікбезу, як це було й під час Євро-2008, у всіх клубних змаганнях УЄФА. Згідно цих правил, спільно з польським партнером «Never Again» (Nidgy Wiecej), українськими організаціями, будуть організовані семінари, які навчатимуть стюардів та правоохоронні органи не допускати дискримінаційних символів та поведінки під час Євро-2012.
Окрім освітніх заходів, УЄФА також вдається до санкцій через реалізацію дисциплінарних правил, які містять конкретні положення, що стосуються расистської/дискримінаційної поведінки. Серед заходів, які можуть бути накладені на клуби, гравців або об'єднання - штрафи, заборони відвідувати стадіон, учасників можуть навіть виключити із змагань.
У Дисциплінарному статуті УЄФА (стаття 11), зокрема, сказано:
1. Той, хто ображає людську гідність особи або групи осіб, в тому числі за ознакою кольору шкіри, раси, релігії або етнічного походження, тягне за собою покарання припинення участі у п'яти матчах або на визначений термін.
2. На будь-якого члену асоціації або клубу, прихильники якого демонструють поведінку, описану в пункті 1, накладається мінімальний штраф розміром 20 000 євро.
3. Якщо обставини того вимагають, дисциплінарний орган може накласти додаткові санкції щодо членів асоціації або клубу, які несуть відповідальність за подібні дії - проведення одного або кількох матчів за зачиненими дверима, втрата балів або дискваліфікація.
4. Будь-яка форма екстремістської пропаганди заборонена до, під час і після матчу. Щодо них застосовуються санкції, викладені у пунктах 1-3.
- Деякі стадіони в України оголосили свій «антитютюновий статус». Як щодо питання пива на Євро - чи буде його продаж під час матчів і як це регулюватиметься?
- УЄФА підтримує антитютюновий рух. Щодо пива, для убезпечення від порушень правил безпеки, алкоголь буде обмежено. Під час матчів на аренах Євро продаватимуть лише безалкогольне пиво, як це регулюється процедурою продажу алкоголю УЄФА.
www.euro2012.ukrinform.ua
Источник Sport.ua
По теме:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Футбол | 24 ноября 2024, 04:46 18

Жена главного тренера киевского Динамо приоткрыла занавес семейной жизни

Комментарии